11 Milla Lire Premiati in l'900u Mercatu di Prughjetti di R&D di Chimica

Mille Lire Award Premiatu in u Mercatu di Prughjetti di R&D Chimica
11 Milla Lire Premiati in l'900u Mercatu di Prughjetti di R&D di Chimica

A Cerimonia di Premiazione di u Mercatu di Prughjettu di R & D di Chimica, chì hè stata tenuta per l'11a volta questu annu cù l'appruvazioni di u Ministeru di u Cummerciu TR è l'Assemblea di l'Esportatori Turchi (TIM), cù l'urganizazione di l'Associazione di Esportatori di Prodotti Chimici è Prodotti di Istanbul (IKMIB) è u sustegnu di TUBITAK, hè stata tenuta à u Cummerciu Esteru Complex u 10 dicembre 2022. realizatu. In u cuncorsu, in quale 136 prughjetti applicati in totale in sei categurie di prughjettu, 19 prughjetti sò stati premiati è un premiu monetariu di 900 mila TL hè statu datu.

Quist'annu, İKMİB hà tenutu l'undicesimu avvenimentu di u Mercatu di Prughjetti di R&D di Chimica per assicurà l'esportazioni sustinibili in l'industria chimica, chì hè diventata u capu di l'esportazioni. In l'avvenimentu "R&D Project Market", u più grande avvenimentu d'innuvazione di l'industria chimica, tenutu da u 2011, i primi trè prughjetti in 6 categurie sò stati premiati. Quist'annu, 75 mila TL sò stati dati à u primu locu, 50 mila TL à u sicondu è 25 mila TL à u terzu in ogni categuria. In più di e categurie di cumpetizione, l'applicazioni sò state ricevute da a categuria "Storia di successu", è quattru prupietari di prughjetti di successu sò stati premiati plaques di apprezzazione.

Necmi Sadıkoğlu, Presidente di u Cunsigliu Esecutivu di u Mercatu di Prughjetti di R&D, Necmi Sadıkoğlu, Membri di u Cunsigliu di Amministrazione di İKMİB, à a cerimonia di premiazione di l'10u Mercatu di Prughjetti di R&D Chimica, chì hè stata tenuta à u Complexe di u Cummerciu Esteru u 2022 dicembre 11, ospitatu da u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione İKMİB, Adil Pelister. -Membri di u Cunsigliu Esecutivu di u Mercatu di u Prughjettu Ge, i candidati di u prughjettu, l'accadèmici, l'industriali è i studienti anu participatu.

Adil Pelister: "Avemu distribuitu 11 milioni 3 mila TL in 200 anni"

Parlendu à a cerimonia di premiazione, u presidente di u Cunsigliu di İKMİB, Adil Pelister, hà enfatizatu chì, cù questu impurtante avvenimentu, anu riunitu u mondu accademicu, l'imprese PMI è i prupietari di prughjetti cù studii d'innuvazione R&D è investitori chì volenu cummercializà i so prughjetti. Spartendu l'infurmazioni nantu à u prugettu, Pelister hà dettu: "Avemu ricevutu circa 2011 applicazioni di prughjettu da u 1500, è avemu distribuitu un premiu di 3 milioni 200 mila lire turche in totale, cumpresu questu annu. 34 di i nostri prughjetti chì anu applicatu à u nostru avvenimentu di u Mercatu di Prughjetti di R&D sò stati cummercializzati, a pruduzzione pilota hè stata fatta per i prughjetti 13 è i negoziati di vendita cuntinueghjanu. 10 di i prughjetti cummercializati anu riesciutu à ottene una patente. I prughjetti sò valutati in categurie 6, è in più di queste, l'applicazioni sò ancu ricevute da a categuria "Storia di successu". Attachemu una impurtanza particulare à a categuria "Storia di successu". Basatu annantu à questa impurtanza, avemu preparatu filmi promozionali separati per 2020 Storie di Successu in 18 è 2021 in 10. Cusì, avemu furnitu l'uppurtunità di prumove a nostra industria chimica è i prughjetti chì rinfurzanu a nostra industria in parechji canali ".

Pelister: "Stabbiliemu un Centru di Intraprenditorialità di Start-Up in u nostru Centru di Tecnulugia Chimica"

Parlendu di l'impurtanza di a tecnulugia è di u cambiamentu, Pelister hà dettu: "A tecnulugia si sviluppa rapidamente è per quessa, i cambiamenti radicali sò accaduti in ogni campu da l'educazione à a vita suciale è u mondu cummerciale. Mentre chì ogni campu chì pò seguità cù questi cambiamenti puderà furnisce a permanenza, per quelli chì ùn ponu micca mantene, u cambiamentu diventerà una innuvazione distruttiva. Quì noi, cum'è İKMİB, stabilimu un centru di "Start-Up Entrepreneurship" in u nostru Centru di Tecnulugia di Chimica, chì avemu principiatu cù una forte previsione. Semu cuscenti chì u futuru vene assai prestu. Semu decisi à esse i pionieri di u cambiamentu piuttostu cà di mantene u cambiamentu. Cù sta previsione è determinazione, continueremu à sustene novi sviluppatori di prughjetti in u futuru cum'è avemu fattu finu à avà. Spergu chì finiscemu quist'annu cum'è u settore chì hà aumentatu e so esportazioni più nantu à una basa settoriale cumpiendu u nostru scopu d'esportazione sopra 33 miliardi di dollari. Vogliu ringrazià una volta di più à i preziosi industriali è esportatori di a nostra industria, chì anu dimustratu stu successu malgradu i squilibri ecunomichi mundiali dopu a guerra Russia-Ucraina è a pandemia. Inseme, ghjunghjeremu u nostru scopu di esportazione di l'industria chimica in u 2030 di 50 miliardi di dollari, manu in manu, spalla à spalla, è l'avemu ancu superatu.

Necmi Sadıkoğlu, presidente di u Cunsigliu Esecutivu di u Mercatu di Prughjettu di R&D, hà sottolineatu chì u prublema crònicu di Turchia hè a vendita di merchenzie economiche è hà dettu: "U nostru prezzu unitario per kilogrammu hè di circa $ 1,70. Questu mostra chì vendemu bè cù un vantaghju di prezzu è mostra chì ùn producemu micca prudutti qualificati. In i primi once mesi di questu annu, vedemu chì l'espurtazioni sò 231 miliardi di dollari è l'impurtazioni sò 331 miliardi di dollari è u deficit di u cummerciu esteru hè di 100 miliardi di dollari. Questu ci mostra chì avemu bisognu di riduzzione di u deficit fendu più bè di valore aghjuntu, è pudemu solu ottene questu per mezu di tali cuncorsi è a cooperazione università-industria. À questu puntu, l'impurtanza di u mercatu di Prughjetti R&D emerge. Avemu cura di u Mercatu di Prughjetti di R&D in questu rispettu è urganizemu per pruduce prudutti di valore aghjuntu. Quist'annu facemu l'11. Per esempiu, in a nostra cunversazione cù u pruprietariu di u prughjettu premiatu, hà dettu chì hà scontru i so bisogni di u laboratoriu cù u premiu chì hà ricevutu da noi l'annu passatu, è a maiò parte di i so bisogni eranu pronti. Questu hè di sicuru assai gratificante. Avemu storie di successu. Parechji prughjetti sò ghjunti, ma ci era ancu cummercializati trà elli. Questu ci face assai felici. Speremu chì cù tali cuncorsi, a nostra industria guadagnà più prudutti di valore aghjuntu è qualificati. A nostra industria chimica hè ancu diventata u nostru orgogliu quist'annu. Avemu esportatu 11 miliardi di dollari in 30,7 mesi. Era a nostra prima volta in u primu locu. Questu hè qualcosa di esse fieru per noi. Speremu chì tali attività continueranu. Cridemu chì sti cuncorsi anu una grande cuntribuzione à l'ecunumia turca è l'industria chimica. Se pudemu aumentà u valore di l'unità di u kilogramu di l'esportazione è u valore aghjuntu à 2,5-3 dollari, Turchia ùn hà micca un deficit di cuntu currente ", disse.

136 prughjetti applicati quist'annu

Quist'annu, un totale di prughjetti 6 applicatu per 136 categurie diverse: "farmaceutica", "prudutti medichi", "pitture è adesivi", "plastica è gomma", "cosmetiche-sapone è prudutti di pulizia" è "prodotti chimichi di basa".

Cù a determinazione di i prughjetti finalisti in ogni categuria, i finalisti anu presentatu i so prughjetti à i membri di a ghjuria in sessioni di a matina è di dopu meziornu u 10 dicembre 2022. I vincitori di a categuria, determinate in u risultatu di a valutazione realizata da a ghjuria, anu u dirittu di riceve un premiu in cash di 75 mila TL, i finalisti cù 50 mila TL è u terzu premiu di 25 mila TL. Un totale di 19 mila TL premiu monetariu hè statu datu à i pruprietarii di u prugettu 900 chì anu ricevutu un diploma. Inoltre, i prughjetti chì diventanu cummercializati in un annu seranu u dirittu di riceve un premiu speciale di 100 mila TL. Cusì, a quantità di u premiu cresce à 1 million TL.

Quattru Storie di Successu anu premiatu plaques di apprezzazione

In a cerimonia di premiazione, in più di i prughjetti chì meritavanu di riceve premii in cash in sei categurie, quattru prughjetti in a categuria di successi sò stati presentati cù plaques d'apprezzazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*