1,5 Milioni Lire Support à l'agricultori cù Fagioli Secchi Locali

Milioni di Lire Supportu à i Agricultori cù Fagioli Secchi Locali
1,5 Milioni Lire Support à l'agricultori cù Fagioli Secchi Locali

A sumente di fagioli secchi lucali, chì hè stata distribuita per a prima volta à u principiu di l'estiu cù a guaranzia di compra da a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà fattu u vignaghjolu surrisu prima di l'invernu scuru. Dopu à a cugliera, a prima tappa di a Municipalità Metropolitana, chì duppiò u prezzu di u mercatu di u pruduttu agriculu, era Ödemiş. Cù u prugettu, 97 milioni di lire di sustegnu sò stati furniti à 1 agricultori in cinque distretti.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerCù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibile", u sustegnu à i picculi pruduttori cuntinueghja à aumentà. Sementi di fagioli secchi lucali distribuiti per a prima volta à u principiu di l'estiu cù a guaranzia di compra di a municipalità metropolitana hà permessu à l'agricultore di respira facilmente prima di l'estate. invernu scuru. Dopu à a cugliera, Horzum, unu di i paesi di muntagna di Ödemiş, era a prima tappa di a Municipalità Metropolitana, chì hà compru u pruduttu agriculu per duie volte u prezzu di u mercatu è u so pesu à 45 lire. Più di 100 mila lire di sustegnu sò stati furniti à i pruduttori 26 chì piantavanu nantu à 300 decares di terra in u paese di Horzum. Cù u prugettu, 97 milioni di lire di prudutti sò stati acquistati da 1 agricultori in cinque distretti.

Cù u prughjettu, chì hè stata iniziata per a prima volta questu annu in i distretti di Bergama, Foça, Menderes, Urla è Ödemiş, 3 tunnellate di sementi di fagioli secchi lucali sò stati distribuiti à i pruduttori è un totale di 322 decares di terra hè stata piantata.

U scopu in 2023 hè 3 mila ettari

IzTarm A.S. U direttore generale Murat Onkardeşler hà dettu: "U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç SoyerSemu nantu à una altra parte di a filusufia "Un'altra agricultura hè pussibule". Semu in u paese di Horzum in stu prughjettu, chì avemu realizatu per cumbatte a miseria, a crisa climatica è per sustene e sementi ancestrali. Questu hè un paese à u altitudine alta di Ödemiş, chì prima pruducia fagioli secchi. quist'annu, avemu implementatu stu prughjettu in cinque di i nostri distretti. Prima avemu principiatu cù cici, avemu cuntinuatu cù fagioli secchi. Avemu datu sti dui sementi lucali à i nostri pruduttori cù karakılçık. Quist'annu. "Allegeremu a cultura chì avemu cullatu per e sementi. Cumpraremu circa 25 tunnellate. È vulemu espansione. U nostru sustegnu à i nostri agricultori continuerà in cici, fagioli secchi, karakilçik, saz rye ".

"Slums in cità, paesi estremi in campagna"

Enfatizendu chì anu compru à duie volte u prezzu di u mercatu, Murat Onkardeşler hà dettu: "U nostru scopu più impurtante hè chì u fabricatore stà induve pruduce. U nostru presidente si preoccupa di i quartieri in daretu in a cità è di i paesi remoti in u paese. Campagna. À questi punti, ci hè l'abbandunamentu. U nostru presidente pussede è toccu. In questu prughjettu, avemu Cumpramu u pruduttu, chì hè cumpratu per 20 lire in borsa, per lire 45. Avemu assicuratu chì i nostri pruduttori cresce i so figlioli. in i so paesi è ùn rompenu micca cù a pruduzzione ".

"Ùn pudemu micca rinuncia à l'agricultura"

Dicendu chì u prugettu hè una speranza per l'agricultori, u capu di u quartiere di Horzum, Yılmaz Öz, hà dettu: "Horzum hè un paese chì hè diventatu famosu per i fasgioli, i fagioli è i pumati. A nostra priorità quì era di aumentà a varietà di u produttu. Cù a visione di u nostru Bronzu. Presidente, Un'altra agricultura hè pussibile. Avemu vultatu à diversi prudutti. Chì stu prughjettu sia un esempiu per altri cumune. Cum'è noi. Ci deve esse più sustegnu in i paesi chì campanu di l'agricultura è l'allevamentu di l'animali. Aspittemu più sustegnu micca solu da a metropolitana. cità ma ancu da u statu. Perchè ùn pudemu micca rinunzià à l'agricultura ", disse.

"Piantàremu di più l'annu prossimu"

U pruduttore Hasan Turgut hà dettu ancu chì sò cuntenti cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di Izmir è hà dettu: "Semu cuntentu soprattuttu cù u sustegnu datu à l'agricultori in i paesi remoti cum'è noi. Passemu un prucessu difficiule, ma avemu prova di allevà. stu pirìudu grazia à a nostra cumuna. Avemu intesu di piantà di più l'annu prossimu ".

"U sustegnu hè sempre preziosu"

U pruduttore İsa Demirkol hà dettu: "A municipalità metropolitana di Izmir ci hà datu sementi di fagioli. Avemu piantatu sementi di fagioli cun suspetti, ma avemu un bonu rendimentu. Era un fasgiolu fertili. Ancu se u prezzu cambia ogni settimana, ci anu compru 45 lire per chilò. Grazie. voi. A situazione di l'agricultore hè miserable, ùn avemu micca bisognu di spiegà. L'annu passatu, u diesel era lire 10, questu annu era lire 25. U sustegnu hè sempre preziosu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*