"Izmir Streets" hà attiratu un grande interessu à a 16th TTI Izmir Fair

Strade di Izmir anu attiratu una grande attenzione à a TTI Izmir Fair
"Izmir Streets" hà attiratu un grande interessu à a 16th TTI Izmir Fair

A 16th TTI Izmir International Tourism Trade Fair and Congress hà ghjucatu un rolu maiò in a prumuzione di e bellezze culturali, storiche è naturali è e ricchezze gastronomiche di parechji paesi di u mondu è di e cità in tutta a Turchia.

E cità chì sò incluse in a Lista di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO cù e so cità antiche è strutture storiche si sò riunite sottu à u tettu di a 16a Fiera TTI İzmir è hà attiratu una grande attenzione da i visitatori.

A 16th TTI İzmir International Tourism Trade Fair and Congress, urganizata sottu l'auspici di u Ministeru di a Cultura è di u Turismu TR, ospitata da a Municipalità Metropolitana di İzmir, cù u sustegnu di TÜRSAB è in partenariatu cù İZFAŞ è TÜRSAB Fair Organization, hà continuatu à esse immubiliare. rotta di turismu è a più grande piattaforma turistica in Turchia questu annu. . Mentre accoglie prufessiunali di u turismu da u mondu sanu, a 2023a Fiera TTI İzmir, induve hè stata tracciata a mappa stradale di u turismu 16, hà riunitu di novu espositori è visitatori internaziunali in İzmir. Participazione à a fiera à u livellu di u ministeru è di u guvernatore; Ci era ancu una intensa participazione à u protocolu cumpostu di merri, capi di camere, sindicati è urganisazioni non governamentali. Inoltre, i paesi di parechji cuntinenti di u mondu, da l'Asia à l'Europa, da l'America à l'Africa, anu participatu ancu à a fiera è presentanu i so paesi.

Turchia si scontra à TTI Izmir

Evidenziando i valori di Turchia, assai destinazioni incluse in a Lista di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO cù e so bellezze storiche, culturali è naturali è ricchezze gastronomiche anu participatu à a fiera cù i so valori lucali. TTI İzmir, i guverni lucali, i rapprisentanti di u settore publicu è privatu, è i principali alberghi è agenzie d'investimentu di e regioni è destinazioni participanti si sò scontrati cun grande interessu da i visitatori. À a fiera, chì riunisce tutta a ricchezza di e sette regioni di Turchia sottu un tettu; Participanti di parechje cità, da Aydın à Adıyaman, da Gaziantep à Istanbul, da Edirne à Trabzon, da Şanlıurfa à İzmir, da Çanakkale à Diyarbakır, anu participatu. A fiera induve e bellezze storiche, culturali è naturali di Turchia sò presentate; una volta hà dimustratu u mondu chì u paese hà un putenziale turisticu di quattru staggione cù i so tipi di turismu alternativu.

Hà ospitatu parechje discussioni, mostre è avvenimenti

Mentre prumove e destinazioni in Turchia durante a fiera, TTI İzmir; In più di l'opportunità cummirciali è d'investimentu, hà riunitu i tendenzi di u turismu mundiale in Fuarizmir cù i so avvenimenti, interviste è spazii di turismu di salute è di crociera creati apposta. A fiera, chì hà accoltu i visitori prufessiunali per i primi dui ghjorni, era ancu aperta à u publicu l'ultimu ghjornu. In u palcuscenicu principale di a fiera per trè ghjorni, u turisimu di salute, u turisimu termale è u turisimu di benessere, etc., induve l'esperti di Turchia è di l'esteru sò parlanti. Hà fattu luce nantu à u turismu turcu è mundiale cù interviste nantu à i sugetti.

Stingendu cù e so diverse attività, TTI İzmir hà ospitatu spettaculi è mostre culurite. A mostra di fotografia di Hong Kong 21 di Çağatay Titiz, un membru di l'Associazione Turca di Fotogiornalisti, accoglierà quasi 1957 mostre diverse, cumprese u mudellu di vittura 1948 di Sadri Alışık, u nome indimenticabile di Cinema Turcu, è u mudellu di vittura 100 utilizatu in u filmu. Driver Nebahat, starring Fatma Girik. Exhibition Classical Automobile cù vitture di diverse marche è mudelli, Emine Polat's Dolls in Exhibition Traditional Dress, Eda Aner's Silent Screams 4th Painting Exhibition è Mardin History Photographs Exhibition eranu aperti à i visitori durante a fiera. E sessioni tenute in TTI Izmir in u TTI Tech Stage, induve sò stati discututi i prublemi di u turismu è di a tecnulugia, anu tenutu i rapprisentanti di u settore infurmati nantu à l'ultimi sviluppi. Sughjetti cum'è a trasfurmazioni digitale in u turismu, a distribuzione in linea è e strategie per espansione in novi mercati, è e plataforme di pagamentu glubale per l'alberghi sò stati discututi in u "TTI Tech Stage".

"Izmir Streets" hà attiratu una grande attenzione

Izmir, chì hà accoltu parechje civilisazioni è culture in tutta a storia, hà participatu à a fiera inseme cù a Municipalità Metropolitana, i cumuni distrettuali, e camere è l'urganisazioni non governamentali è hà introduttu u so patrimoniu culturale è naturali in u mondu. TTI İzmir hè diventatu culurita cù a "Sezione Speciale Strade İzmir" ancu questu annu. I prufessiunali di l'industria anu avutu l'uppurtunità di fà un breve tour di a cità in l'area induve si trovanu a municipalità metropolitana di İzmir è e municipalità di distrittu. E municipalità di distrettu, ognuna cù valori spiciali, anu arricchitu Strade İzmir cù temi diffirenti. In a zona induve l'attività turistica di İzmir è i so distretti sò evidenziate; I valori naturali, storichi, culturali è gastronomichi di a cità sò stati intrudutti à tutti i cumpunenti di u settore.

Sottu l'auspici di u TR Ministeru di a Cultura è u Turismu; ospitatu da a Municipalità Metropolitana di İzmir, cù u sustegnu di a Camera di Cummerciu di İzmir, TÜRSAB, l'Associazione Turchia di Investitori Turchi è a Fundazione İzmir, İZFAŞ è TÜRSAB Fuarcılık A.Ş. 16th TTI Izmir International Tourism Trade Fair and Congress organizatu da; Hè statu tenutu l'8-10 dicembre 2022.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*