2022 TSÜAB International Seed Workshop hà iniziatu

Vetrina di l'Atelier Internaziunale di Sementi di TSUAB
2022 TSÜAB International Seed Workshop hà iniziatu

Ministre de l'agriculture et des forêts Prof. Dr. Vahit Kirişci hà participatu à u 2022 Seed Industrialists and Producers Sub-Association (TSÜAB) International Seed Workshop organizatu cù u tema di "Seed for Our Future".

In u so discorsu à l'apertura di l'attellu, Kirişci hà dichjaratu chì a Turchia hè unu di i paesi principali di u mondu in a produzzione agricula, tecnulugia agricula è industria alimentaria.

Esprimendu chì a Turchia si trova in u 23,4u postu in u mondu in quantu à a superficia agricula tutale cù 14,6 milioni di ettari di terreni agriculi cultivati ​​è 31 milioni di ettari di pasture di prato, Kirişci hà dettu: "Secunnu i dati di u Bancu Mundiale 2020, hè u primu postu in Europa in quantu à l'agricultura. output è in u mondu hè in u top ten. In l'ultimi 20 anni, avemu aumentatu a nostra quantità di produzzione di culturi di 20% è l'avete aumentata da 98 milioni di tunnellate à 2021 milioni di tunnellate per u 117. Quist'annu, aumenteremu sta quantità à 127,6 milioni di tunnellate. Questu serà un record di tutti i tempi in quantu à a pruduzzione tutale di culturi ". disse.

U Ministru Kirişci hà enfatizatu chì u fattore più impurtante daretu à stu successu hè e pulitiche di sementi basate nantu à a produtividade è hà dettu chì a sumente significa "assicuranza di vita".

"AIAMU AUMENTU A NOSTRA PRODUZIONE DI SEMI CERTIFICATI A 1,3 MILIONI DI TUNNELLATI"

Dichjarà chì a crescita di sementi hè una questione strategica, Kirişci hà cuntinuatu:

"L'industria di e sementi hè ancu un mercatu grande, chì ghjunghje à $ 100 miliardi in u mondu oghje. In l'ultimi 20 anni, avemu aumentatu a nostra pruduzzione di sementi certificati da 9 volte à più di 1,3 milioni di tunnellate. Cù i sforzi di i nostri pruduttori di sementi preziosi in u settore, u 96 per centu di e sementi utilizati in u nostru paese sò prudutte in casa. Turchia exporta sementi in 132 paesi. E variità chì avemu criatu sò prudutte micca solu in u nostru paese, ma ancu in l'Asia Centrale, i Balcani, u Mediu Oriente è l'Africa. Finu a data, avemu registratu un totale di varietà 14, di quali 490 sò registrati è 1668 sò licenziati.

UN TOTALE DI 2005 MILIARDI DI LIRA SUPPORTU DA 3,94

Kirişci hà spiegatu chì cuntinueghjanu u so travagliu risolutamente per rende a produzzione più efficiente sia in Turchia sia in i paesi di a regione, per riduce a fragilità di a produzzione agricula per via di u cambiamentu climaticu è di e malatie, per offre novi sementi à i agricultori è per aumentà u so redditu. .

Nutendu chì seguitanu da vicinu l'attività di i criatori di sementi per a produzzione di sementi in cunfurmità cù e norme, Kirişci hà dettu chì facenu grandi sforzi per aumentà a qualità in i testi di laboratoriu.

U Ministru Kirişci hà dichjaratu chì a so priorità in u settore in questione hè di rinfurzà l'infrastruttura tecnica, a cumpetitività è a rappresentatività di a crescita di a semente turca unendu e forze cù l'altri attori è di assicurà chì u materiale di produzzione di più alta qualità hè furnitu à l'agricultore.

Sottulineendu chì i valori agriculi di Turchia, in particulare i sementi, sò prutetti da a legislazione, Kirişci hà spressu chì volenu chì u settore sia rinfurzatu nantu à a basa di a legislazione.

U Ministru Kirişci hà ricurdatu chì anu iniziatu i pagamenti di supportu per riduce u costu di e sementi, aumentà u rendiment è a qualità, è sparghje l'usu di sementi certificati, è hà dettu: "Dapoi u 2005, avemu fattu un totale di 3,94 miliardi di pagamenti di supportu di lira. In l'ultimi dui anni, avemu ottinutu u più altu aumentu di i prezzi di supportu in l'usu di sementi certificati. Avemu aumentatu u nostru budgetu di supportu di sementi certificati, chì era di circa 400 milioni di lire per questu annu, à 145 milioni di lire per u 2023 cù un aumentu di 978 per centu ". disse.

COOPERATIONS CU I PAESI

Dichjarà chì l'ostaculi à a sicurezza di l'approvvigionamentu alimentari ponu esse superati cù a R&D è l'aumentu di a produtividade basata in l'innovazione, Kirişci hà dettu chì continuanu e so pulitiche di sustegnu cù un approcciu olisticu.

Kirişci hà infurmatu chì 32 materiali genetichi sò cunservati in 318 banche di geni in l'istituti di ricerca di u Ministeru, è 3 campioni di sementi di circa 400 spezie sò sottu prutezzione in dui banche di geni di sementi.

Ricordendu chì anu firmatu un "Acordu di Cuuperazione in u Campu di Sementi" cù l'Azerbaijan, Kirişci hà dichjaratu ch'elli anu tenutu riunioni cù u Kazakistan nantu à u sparte di l'infurmazioni tecniche è a certificazione, è anu cuntribuitu à i sforzi di sparta di sperienza è di creazione di legislazione cù a certificazione è a registrazione di sementi. centru in Uzbekistan.

Sottumentendu chì a Turchia continuarà à esse un attore impurtante in u settore di sementi è ancu in l'agricultura, Kirişci hà dichjaratu chì i sindicati anu grandi duveri per creà un settore di sementi cumpetitivi è esportatori chì ponu risponde à i so bisogni.

Pigliando l'attenzione à l'impurtanza di ottene una basa istituzionale forte è una cooperazione avanzata, Kirişci hà nutatu chì sò pronti à furnisce un supportu tecnicu in i prucessi di accreditazione di i paesi amiche è fraterni per assicurà a so conformità à i normi internaziunali di crescita di sementi.

Kirişci hà invitatu tutti à a riunione di u Gruppu di Travagliu Tecnicu di l'Unione Internaziunale per a Conservazione di e Varietà Vegetale di Novità Vegetali chì si terrà in Antalya in Maghju 2023 è a Reunione di u Gruppu di Travagliu Tecnicu di l'OCDE chì si terrà in ghjugnu, ospitata da Turchia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*