Modernizazioni di u Sistema Ferroviariu in Mosca in 2022

Riassuntu i Studii nantu à a Modernizazione di i Centri di Trasportu in Mosca
Mosca riassume u travagliu nantu à a mudernizazione di i centri di trasportu in 2022

U 2022 hè statu un annu quandu i record sò stati battuti in termini di investimenti. 9 stazioni di treni di trasportu sò state ricustruite da zero. Questu includia l'apertura di un novu terminal per Aeroexpress in u Complexe di Terminal Nordu di l'Aeroportu Sheremetyevo. Avà hè pussibule andà direttamente da Mosca à i Terminali B è C. Attualmente, u travagliu hè in corso nantu à a custruzzione di e linee di cunnessione, a stallazione di e stazioni ferroviarie è stazioni in tutta Mosca.

Ci sò piani ancu più ambiziosi per u 2023. 14 stazioni di treni di trasportu nantu à e rotte MCD esistenti è prospettive seranu cumpletate è ricustruite. 2 mega prughjetti seranu implementati: e novi linee di metro sotterranee MCD-170 è MCD-3 cù una lunghezza tutale di 4 chilometri. Migliuranu significativamente u funziunamentu di u trasportu publicu in a capitale è a regione di Mosca.

Sergey Sobyanin è Oleg Belozerov, CEO di i Ferroviari Russi, anu firmatu u prugramma di sviluppu di l'infrastruttura di u centru di trasportu Centrale in 3, chì include u lanciamentu di l'MCD-4 in Aostu è l'MCD-2023 in Settembre. Hub di trasportu centrale chì furnisce viaghji più còmode. Aumenterà l'accessibilità di trasportu per i citadini di Mosca.

Cù l'apertura di novi linee di metro sopra terra, novi treni cum'è l'Ivolga 3.0 aghjurnatu, chì sò più veloci, più silenziu è più funziunali cà i so predecessori, entreranu ancu in serviziu. Ci hè più sedi cà i mudelli precedenti, è più impurtante, più convenientu. Ci sò braccioli, ognunu cù dui slot USB. L'articuli persunali ùn ponu più esse posti nantu à u top shelf, ma nantu à un ganciu speciale. Ivolga hè pruduttu in Russia è hè custituitu da 97% cumpunenti domestici. Ùn ci hè micca entrate in e vitture, l'entrata di a porta hè larga quasi 1,5 metri. Serà più còmuda per i passageri di cullà è di u veiculu. Tutti sò stati purtati à un standard unicu.

U lanciamentu di l'MCD-3 hè previstu per Aostu 2023. In u stessu mese, a ricustruzzione di u centru di trasportu di Kryukovo è a custruzzione di a stazione di trenu Olgino seranu compie. U MCD-4 lanciarà in settembre di l'annu prossimu. A ricustruzzione è a custruzzione di e stazioni ferroviarie Poklonaya, Kutuzovskaya, Testovskaya, Belorusskaya, Maryina Roscha, Lianozovo, Kursky finiscinu ancu à quellu tempu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*