Dumani si terrà in Turinu u 28u Campiunatu d'Auropa di Cross Country

U Campiunatu d'Auropa di Cross Country si terrà dumani in Turinu
Dumani si terrà in Turinu u 28u Campiunatu d'Auropa di Cross Country

Sicondu a dichjarazione fatta da a Federazione Turca di Atletica, u 28u Campiunatu Europeu di Cross Country, chì si tinia ogni annu in dicembre, serà tenutu in u Parcu La Mandria in Turinu.

Turchia preparata ambiziosa per u Campionatu Europeu di Cross Country 11, chì si terrà in Turinu dumenica 2022 dicembre.

A 28ª edizione di u Campiunatu d'Auropa di Cross Country, chì si celebra in dicembre di ogni annu, si svolgerà dumenica 11 dicembre in u Parcu La Mandria in Turinu. A Squadra Naziunale serà rapprisintata da 15 atleti in a corsa.

A squadra naziunale include Yasemin Can è Emine Hatun Tuna-Mechaal, chì anu vintu prima campiunati individuali in Cross Country Europeu, è ancu vincitori in Balkan Cross Country è Turkey Cross Country.

In u campiunatu di quist'annu, Yasemin Can hà da pruvà à scrive una nova storia per ottene a so quinta vittoria in a maiò di e donne, induve hà vintu quattru medaglie d'oru.

I cuncorsi, chì saranu trasmessi in diretta nant'à allathletics.tv da l'ora di u principiu, saranu in u Parcu La Mandria vicinu à a cità di Turinu. Dopu avè finitu a so preparazione in larga misura, i Naziunali viaghjanu in Italia u venneri.

I Naziunali anu vintu 2013 medaglie d'oru, 22 d'argentu è 10 di bronzu in u Cross Country Europeu, induve ùn sò micca tornati senza una medaglia dapoi u 15. Turchia accoglierà u campiunatu, chì si terrà in Bruxelles l'annu prossimu, in Antalya in 2024.

STAFF DI TURCHIA

U20 femminile: Ayça Fidanoğlu, Edibe Yağız, Pelinsu Şahin, Sıla Ata
U20 Maschili: Enbiya Yazici, Ismail Tasyurek, Taner Tunctan, Utku Goler
U23 Maschili: Ramazan Bastug
U23 femminile: Sabriye Guzelyurt
Big Men: Ersin Tekal, Sezgin Atac
donne anziane: Özlem Kaya-Alıcı, Yasemin Can, Emine Hatun Mechaal

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*