Più di 30 Cumpratori Stranieri da 200 Paesi Scontru cù Bursa Machinery

u Askin Cumpratori Stranieri da u Paese Scontru cù Bursa Machinery
Più di 30 Cumpratori Stranieri da 200 Paesi Scontru cù Bursa Machinery

Più di 30 cumpratori stranieri da 200 paesi si sò riuniti cù l'imprese Bursa in u scopu di i prughjetti di Supporting the Development of International Competitiveness (UR-GE) realizati da Bursa Chamber of Commerce and Industry per i settori di a machina è a difesa aerospaziale.

BTSO cuntinueghja à riunisce cumpagnie putenziali cumpratori à l'esteru cù i so membri cù prughjetti UR-GE. L'avvenimentu di u cumitatu di l'acquistu urganizatu per i settori di a machina è a difesa aerospaziale hè statu tenutu in u BTSO Service Building. Più di 30 200 riunioni di cummerciale sò state tenute in l'avvenimentu di u cumitatu di l'acquistu, in quale più di 1.000 cumpratori stranieri da XNUMX paesi, principalmente da l'Europa orientale, l'Asia, l'Africa è u Mediu Oriente, anu participatu. U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di BTSO, İbrahim Burkay, hà dettu chì offrenu impurtanti opportunità di cooperazione à i pruduttori è esportatori di Bursa cù i so cumitati di compra qualificati.

"L'industria di a machina hè a nostra forza motrice più impurtante"

Nutendu chì l'industria di e machini hè una di e forze motrici più impurtanti di l'ecunumia turca, u presidente Burkay hà dettu: "A nostra industria, chì face u megliu usu di a dumanda crescente in u mercatu globale dopu a pandemia, hà finitu u 2021 cù 23 miliardi di dollari. esportazioni. Cum'è BTSO, facemu travaglii impurtanti per u settore per cuntinuà a so crescita orientata à l'esportazione. Cù i prughjetti UR-GE chì avemu realizatu per i settori di a machina è di difesa aerospaziale cù u sustegnu di u Ministeru di u Cummerciu, cuntribuiscemu in particulare à e PMI chì diventanu esportatori è si aprenu à novi mercati. U putere di pruduzzione di Bursa in u settore di a machina hè à un livellu chì pò cumpete cù i giganti di u mondu. In ogni casu, pruduce solu ùn hè micca abbastanza, l'impurtante hè di pudè cummercializà ciò chì pruduce ". disse.

"9 mila cumpratori in 28 anni"

Rimarchendu chì prughjetti cum'è l'Agenzia Fiera Globale, Safari Commerciale, urganisazione fiera qualificata è cumitati d'acquistu, chì anu implementatu in cunfurmità cù l'ubiettivi di sviluppu orientati à l'esportazione di Turchia, ghjucanu un rolu impurtante in fà l'imprese Bursa un attore glubale, Burkay hà cuntinuatu a so attività. discorsu cusì: "In l'ultimi anni 9, più di 28 mila visitatori stranieri sò stati visitati. L'avemu purtatu inseme cù i nostri settori in Bursa. Avemu ancu implementatu i nostri prughjetti UR-GE, chì realicemu cù u sustegnu di u nostru Ministeru di u Cummerciu, per purtà e nostre cumpagnie potenziali à i mercati mundiali. In u scopu di i nostri prughjetti di macchinari è di difesa aerospaziale UR-GE, 30 cumpagnie di 200 paesi si sò riuniti à a tavola di cooperazione oghje. Questi ponti cummerciale chì avemu creatu daranu guadagnà significativi à a nostra industria ".

"A dumanda in Europa si dirige in Turchia"

I cumpratori stranieri chì anu participatu à e riunioni di cummerciale bilaterali, invece, anu attiratu l'attenzione à a dumanda diretta à Turchia in u settore di a machina in e so valutazioni. Jonas Bogusas, chì hà assistitu à l'avvenimentu da Lituania, hà nutatu chì dopu à i sviluppi in Cina è in i paesi asiatichi, l'imprese in Europa cuminciaru à circà novi partenarii cummerciale. Bogusas hà dettu: "Sapemu chì l'industria di a machina turca hè abbastanza cumpetitiva in termini di qualità è prezzu. À l'invitu di u nostru Ministeru di l'Ecunumia, sò ghjuntu à Bursa è hà participatu à riunioni di cummerciale bilaterali. I nostri riunioni quì sò stati assai pruduttivi. Avemu scontru parechje cumpagnie cù quale pudemu cooperà in u futuru ". disse.

Participendu da a Lettonia, Justine Nagle hà dichjaratu ch'ella hè ghjunta in Turchia per a prima volta è hà dichjaratu chì l'entrevista di travagliu andava assai oltre e so aspettative. Nagle hà dettu: "U cambiamentu in u cummerciu mundiale ci hà purtatu in Turchia. Attualmente, ci hè una dumanda significativa di Turchia in Europa. Avemu avutu discussioni produttive quì ". disse.

"U potenziale di Turchia hè altu"

Viacheslav Redko, chì hà participatu da l'Ucraina, hà dichjaratu ch'elli sò ghjunti à Bursa cù una delegazione assai affollata di Ucraina è hà dettu: "Ci hè una guerra in Ucraina avà, ma avemu da travaglià per mantene u nostru paese vivu. Avemu parechje cumpagnie in u settore di e machini chì volenu fà affari cù Bursa. U putenziale di Turchia hè assai altu. Cridemu chì l'avvenimentu purterà u nostru voluminu cummerciale à un livellu più altu ". disse.

Adalberto Horak, chì hà participatu à e riunioni di cummerciale bilaterali da l'Italia, hà dettu: "Semu interessati à e macchine tecniche di tessili è composti. Avemu assistitu à questu avvenimentu prima. Ci sò parechje cumpagnie chì avemu scontru quì è chì travaglianu attualmente. Sò sicuru chì stabiliremu novi cullaburazioni in e nostre riunioni oghje. Turchia hè un paese induve pudemu truvà assai boni partenarii in tutti i rami di l'industria di a machina ". disse.

"L'imprese partenu soddisfatte"

In e riunioni di cummerciale bilaterali, 40 cumpagnie chì sò membri di Makine UR-GE è cumpagnie 60 chì sò membri di Aerospace Defense UR-GE anu participatu. Ozan Kılıç da Nukon Lazer Makine hà dichjaratu chì anu tenutu riunioni cù cumpagnie in particulare da l'Europa di l'Est è a Russia à l'avvenimentu. Kılıç hà dettu: "Pensemu chì l'avvenimentu hè benefica. Avemu discututu i piani d'investimentu cù cumpagnie di l'esteru. Seremu in cuntattu cù queste cumpagnie di novu in u periodu à vene ". disse.

Hilal Uysal, chì hà participatu à e riunioni di cummerciale bilaterali chì rapprisentanu a cumpagnia Numesys, hà dettu: "Participemu à l'urganizazione di BTSO per a prima volta. Avemu u scopu di dirige e nostre attività à l'esteru. L'avvenimentu bilaterale di a riunione cummerciale ci offre una grande opportunità in questu sensu. Hè statu assai benefiziu per noi di avè riunioni unu à unu cù cumpagnie chì travaglianu in diversi campi d'attività in diversi paesi. Avemu ricevutu un feedback assai bonu à l'avvenimentu ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*