L'applicazioni sò iniziate per u 42e Festival di Film di Istanbul

L'applicazioni à u Festival di Film di Istanbul sò cuminciate
L'applicazioni sò iniziate per u 42e Festival di Film di Istanbul

L'applicazioni sò aperte per u 7u Festival di Film di Istanbul, chì si terrà da a Fundazione Istanbul per a Cultura è l'Arti (İKSV) u 18-2023 d'aprile 42.

Sicondu a dichjarazione fatta da İKSV, l'applicazioni à a sezione "Cinema Turcu" di u festival seranu ricevute nantu à u situ ufficiale di u festival.

Mentre a scadenza per i filmi da esse incluse in u prugramma di u festivale hè fissata à u 20 di ghjennaghju di u 2023, infurmazioni detallate per l'applicazioni sò dispunibili nantu à u situ ufficiale di u festival "film.iksv.org".

I filmi si scontranu cù l'audienza sottu i tituli di Cuncorsu Naziunale, Cuncorsu Naziunale di Documentariu è Cuncorsu Naziunale di Cortometraggi.

U premiu Golden Tulip serà datu à u Best Film cum'è u gran premiu in a Cumpetizione Naziunale. In più, u Premiu Speciale di a Ghjuria, u Best Director, Best Attrice, Best Actor, Best Sceneggiatura, Best Cinematography, Best Editing, Best Art Direction and Best Music Original Awards seranu presentati.

In più di u Best First Film Award da esse datu in nome di Seyfi Teoman, u Best Documentary and Best Short Film, Best Cinematography and Best Editing Awards truveranu ancu i so pruprietari. I filmi in a sezione Young Masters seranu valutati da u Ghjuvanu Ghjuriu.

U Premiu Speciale di u ghjuridicu, datu in memoria di Onat Kutlar, unu di i fundatori di u festivale, cuntinueghja a so strada cum'è u Premiu Speciale di u ghjuridiu di a Fundazione Kariyo & Ababay quist'annu. U premiu di 150 mila TL serà spartutu trà u pruduttore è u direttore di u filmu.

U cunsigliu consultivu di u dipartimentu di Cinema Turcu hè custituitu da i scrittori di film Engin Ertan, Kaan Karsan, Nil Kural è Esin Küçüktepepınar.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*