Da u 6 di ferraghju, i pasti gratuiti seranu furniti in tutte e scole di l'educazione pre-primaria

I pasti gratuiti seranu furniti in tutte e scole in l'educazione prescolare da ferraghju
Da u 6 di ferraghju, i pasti gratuiti seranu furniti in tutte e scole di l'educazione pre-primaria

Un protocolu di cooperazione hè statu firmatu trà u Ministeru di l'Educazione Naziunale è Vakıfbank per urganizà workshop di intelligenza artificiale in centri di scienza è d'arte. Parlendu à a cerimonia di firma, u Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà datu à a coppia una bona nutizia. Spieghendu chì i pasti gratuiti seranu furniti in tutte e scole in l'educazione prescolare à partesi da u secondu semestru di l'annu accademicu 2022-2023, Özer hà nutatu chì tutti i studienti chì beneficianu di l'educazione in bussed prufittàranu ancu di pranzi gratuiti in scole cù pensioni. U Ministru Özer hà dettu: "Per quessa, aumenteremu da 1.8 milioni à 5 milioni cù questi passi". disse. Özer hà dettu chì i centri di scienza è d'arte, induve a cerimonia di firma hè stata tenuta per a creazione di workshop di intelligenza artificiale è induve i studienti dotati continuanu, seranu allargati à tutti i distretti in 2023.

Parlendu à a cerimonia di firma di a Cooperazione per a Custruzione di l'Intelligenza Artificiale Workshops in BİLSEMs tenuta à u Ahmet Yüksel Özemre Science and Art Center in Istanbul, u Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà dettu chì a capitale più permanente di i paesi hè u capitale umanu è hà sottolineatu chì U strumentu più impurtante per aumentà a qualità di sta capitale hè l'educazione.

U Ministru Özer, chì hà spartutu i dati di vint'anni fà, hà ricurdatu chì à l'iniziu di l'anni 2000, u tassu di scola per i zitelli di 5 anni era di 11 per centu, è di 44 per centu in l'educazione secundaria, è hà nutatu chì u 56 per centu di i ghjovani di l'età di u liceu puderia. ùn esse micca purtatu à l'educazione à quellu tempu. Dichjarà chì una grande mobilizazione hè stata realizata dapoi u 2002 per chjude sta lacuna, Özer hà sottolineatu chì u numeru di aule hè statu aumentatu da 19 mila à 300 mila in 857 anni è hà sottolineatu chì l'investimenti in l'educazione sò stati consegnati in ogni parte di Turchia.

Dichjarà chì i tassi di scola in tutti i livelli di l'educazione sò aumentati sopra u 95 per centu per a prima volta in a storia di a repubblica in l'ultimi dui decennii, u Ministru Özer hà ancu signalatu chì e pratiche antidemucratiche cum'è u coefficientu chì impediscenu l'educazione è a pruibizione di u foulard hè statu ancu abolitu in questu periodu.

Dichjarà chì e pulitiche suciali assai serii sò state implementate per aumentà l'uguaglianza di opportunità è rinfurzà l'inclusività in l'educazione, Özer hà dichjaratu chì l'applicazioni cum'è l'aiutu à l'educazione condicionale, i libri di testu gratuiti, i pasti gratuiti per quelli chì anu difficultà à accede à l'educazione cuntinueghjanu, è u sustegnu di risorse ausiliarie gratuiti. hè statu aghjuntu à questi questu annu.

Spieghendu chì u Ministeru di l'Educazione Naziunale hà cumandatu un sistema chì ùn esiste micca prima, tutti i studienti in l'educazione bussed sò stati dati pasti gratuiti, Özer hà dettu chì stu numeru era aumentatu à 1.8 milioni di studienti.

Dichjarà chì daranu cibo gratuitu à tutti i zitelli in l'educazione prescolare, cum'è hà dettu in u so discorsu in u parlamentu, Özer hà dettu:

"Femu preparazione. Avemu dettu finu à a fine di u 2023, s'ellu ùn succede nunda da Diu, gradualmente, ma ùn aspitteremu micca a fine di u 2023. Quandu u secondu semestru principia u 6 di ferraghju, furniremu pasti gratuiti in tutte e nostre scole di educazione prescolare in Turchia. In questu cuntestu, assicuremu ancu chì i studienti chì ùn beneficianu micca di l'educazione bussed in a scola induve i studienti vanu à manghjà cù l'educazione bussed. Faremu un altru aghjuntu. In i scoli di l'ostelli, solu i studienti di l'imbarcu anu pranzu gratuitu. S'ellu ci hè un ostello in quella scola, furniremu pasti gratuiti à tutti i studienti. Dunque, cù questi passi, aumenteremu 1.8 milioni à più di 5 milioni. In un mese. Spergu chì averemu altre sorprese ".

Dichjarà chì u guvernu hà messu in vigore e pulitiche educative chì curanu i più bisognosi in l'ultimi 20 anni, Özer hà dichjaratu chì hà ringraziatu u presidente Recep Tayyip Erdoğan per esse l'architettu di a suluzione à i prublemi.

I centri di scienza è d'arte seranu stabiliti in tutti i distretti in 2023

Dichjarà chì cuntinueghjanu à fà investimenti enormi per aumentà l'ugualità di l'uppurtunità in l'educazione è in parechji campi diffirenti, cum'è l'educazione prescolare, l'educazione prufessiunale è a furmazione di i prufessori, u Ministru Özer hà dettu:

"I centri di scienza è d'arte sò una dimensione di questu. In i centri di scienza è d'arte, furnimu à i nostri studienti dotati novi opportunità per migliurà e so cumpetenze in modu chì a cumpetitività di u nostru paese aumenterà. Dui anni fà, u numeru di centri di scienza è d'arte in Turchia era 185. Avemu radduppiatu questu per fà più faciule l'accessu. L'avemu aumentatu à 379. È avà quasi 100 mila di i nostri studienti beneficianu di centri di scienza è d'arte ". disse.

Dichjarà chì u so scopu hè di pudè assistisce à u centru di scienza è d'arte in u locu induve sò i studienti, Özer hà dettu: "Lasciami dà una bona nutizia per ellu, avemu 922 distretti. In u 2023, stabiliremu centri di scienza è d'arte in tutti i distretti. Dunque, i zitelli di talentu in i distretti ùn anu micca bisognu di andà in altri distretti è accede à un centru di scienza è di l'arte ". disse.

Dichjarà chì a pruprietà intellettuale hà un postu assai impurtante in a cumpetitività di i paesi, Özer hà dettu chì anu fattu un passu assai significativu per u futuru di Turchia inseme cù l'Uffiziu Turcu di Brevetti è Marchi in quantu à a registrazione di patenti, mudelli di utilità, marca è design.

Nutendu chì u Ministeru di l'Educazione Naziunale hà u scopu di registrà 2022 prudutti in 7 è chì i prudutti 500 sò stati registrati cum'è brevetti, mudelli di utilità è trasportatori, Özer hà dettu: "In altre parolle, continueremu à cresce cù u sustegnu di tutti i partiti in i nostri parti. sistema d'educazione aumentendu a generazione di u seculu turcu delineatu da u nostru presidente ". disse.

Özer hà dichjaratu chì hà ringraziatu Vakıfbank per u so sustegnu per l'apertura di workshop di intelligenza artificiale in BİLSEMs.

Özer hà dettu chì in u primu locu, 15 workshop di intelligenza artificiale seranu aperti è a capacità di i centri di scienza è d'arte serà aumentata cù novi supporti in 2023.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*