A demolizione in Istanbul İsmetpaşa Quartier hà iniziatu

A distruzzioni in u quartieru Ismetpasa di Istanbul hè cuminciatu
A demolizione in Istanbul İsmetpaşa Quartier hà iniziatu

Ekrem İmamoğlu IMM, sottu a presidenza di l'IMM, hà iniziatu a demolizioni in Bayrampaşa İsmetpaşa Mahallesi, chì hè stata iniziata da a vechja amministrazione, ma hè stata lasciata à "insolvenza" in u prucessu. Osservendu e demolizioni in situ, İmamoğlu hà enfatizatu chì anu realizatu u prucessu di cunciliazione cù i citadini in una manera participativa è trasparente. "Qui, ci sò stati strutture evacuate per circa 11-12 anni è ci sò stati prublemi cun elli", disse İmamoğlu. A lotta cuntinueghja per caccià i terrimoti, i trasfurmazioni, l'edificazioni in difficultà è per esse in cundizioni di vita megliu. Ùn hè micca una lotta faciule, hè una lotta dura. A massima cooperazione hè necessaria ", disse.

I travaglii in relazione à u Bayrampaşa "Prughjettu di Trasformazione Urbana Ismetpaşa Mahallesi" sò stati realizati da u Dipartimentu IMM di Gestione di Rischi di Terremoti è Migliuramentu Urbanu è a so filiale İmar A.Ş. hè stata lanciata in lugliu 2008 dopu a chjusa di a Prigione di Sağmalcılar in Bayrampaşa. Regione; Hè stata dichjarata "Zona di Custruzzione di Riserva" u 10 di lugliu di u 2013, è "Zona di Trasfurmazione è Sviluppu Urbanu" in u 2016. I custruzzioni cuminciati in 2016 in l'area di custruzzione di riserva sò stati finiti in 2019. In u risultatu di i travaglii, 23 blocchi, 2.269 residenze è 204 unità cummerciale sò stati custruiti. Ma i citadini, cù diverse riserve, ricusanu di trasfurmà in l'abitazioni custruite per elli.

A distruzzioni in u quartieru Ismetpasa di Istanbul hè cuminciatu

L'EDIFICI CUSTRUTI, I CITATANI ÙN SI MUSSONI

Ekrem İmamoğlu Quandu a nova amministrazione di l'IMM, guidata da ellu, hà pigliatu u postu, nimu di i citadini eligibili si trasfirìu in a so nova residenza. A nova amministrazione di l'IMM hà acceleratu u prucessu di cunciliazione cù un travagliu participativu è trasparente, aprendu a strada per i citadini per traslassi in e so residenze in l'area di edifiziu di riserva da u 22 di ghjugnu 2020. U numeru di unità residenziali indipindenti spustate finu à a data hà righjuntu un totale di 1.503. E squadre IMM, chì anu righjuntu un accordu cù u 89 per centu di i beneficiari in a figura restante, hà iniziatu a demolizione di 100 edifici indipendenti, induve u cunsensu di u 53 per centu hè statu righjuntu.

"U TEMPU ERA PERDU PER A RECONCILIAZIONE È A RECONCILIAZIONE"

U presidente İBB, chì hà seguitu i demolizioni in u locu Ekrem İmamoğlu, IMM Vice Sicritariu Generale Dr. Hà ricivutu infurmazioni da Buğra Gökçe nantu à i travaglii è u stadiu ghjuntu. Facendu e so valutazioni nantu à u sughjettu davanti à un edifiziu demolitu, İmamoğlu hà dettu: "Bayrampaşa hè un puntu induve a trasformazione urbana hè stata una lotta per parechji anni. U prucessu hè statu realizatu cù u trasferimentu di l'area di fronte à a vechja prigiò da quì à quì è un prughjettu di l'abitazione. Un saccu di tempu hè statu persu è e difficultà sò state sperimentate in termini di cunciliazione è di cunciliazione trasparente. Appena ch'e aghju pigliatu u postu, avemu parlatu di u prucessu inseme cù i mo amichi, i mo amichi cum'è membri di u cunsigliu in a regione, i nostri presidenti di distrittu, ancu u nostru sindaco. L'avemu spartutu cù i nostri citadini. "Attualmente, un cunsensu di 90 per centu hè statu ghjuntu", disse.

A distruzzioni in u quartieru Ismetpasa di Istanbul hè cuminciatu

"ÙN hè micca faciule, hè una lotta difficiuli"

Imamoglu hà dettu:

"Cumu i prucessi sò stati cumpletati, e demolizioni cuminciaru gradualmente. Questu continuerà. Demolendu e zoni quì è l'edifizii chì sò stati evacuati in accordu cù i citadini, salveremu tramindui sti lochi da a so desolazione è, sfurtunatamenti, ci era quì un munzeddu di crimini scunnisciuti, è li elimineremu ancu. Un'altra fase di questu hè induve i mo amichi travaglianu nantu à u prugettu. Cù stu prughjettu, continueremu una seria trasfurmazione in Bayrampaşa cù u trasferimentu di l'edificazioni da u latu oppostu è l'usu graduale di una specie di zona di riserva. A lotta cuntinueghja per caccià i terrimoti, i trasfurmazioni, l'edificazioni in difficultà è per esse in cundizioni di vita megliu. Ùn hè micca una lotta faciule, hè una lotta dura. A massima cooperazione hè necessaria. Mostremu sensibilità per assicurà chì a cooperazione in ogni puntu chì andemu. Spergu chì questi seranu zoni assai belli. Avemu bisognu di agisce prestu. Pregu sempre. Chì ghjè stu? Chì Diu vi dessi una vita, terramotu d'Istanbul. Spergu chì pudemu ghjunghje inseme prestu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*