A Facilità di Magazzinu, chì serà u cervellu di i Subways di l'Aeroportu di Istanbul, hè stata messa in serviziu

A Facilità di Magazzinu, chì serà u cervellu di i Subways di l'Aeroportu di Istanbul, hè stata messa in serviziu
A Facilità di Magazzinu, chì serà u cervellu di i Subways di l'Aeroportu di Istanbul, hè stata messa in serviziu

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà nutatu chì i bilanci d'investimentu ferroviariu in corso, inseme cù i sistemi ferroviari urbani, anu righjuntu 27 miliardi di dollari, è hà dettu chì anu preparatu a Turchia per un principiu novu è storicu cù u Seculu di Turchia. Kucukcekmece (HalkalıDichjarà chì anu finitu l'area di magazzinu di a Linea di Metro di l'Aeroportu Kayaşehir-Arnavutköy-Istanbul, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu ancu installatu u sistema di signalazione quì inseme cù l'area di magazzinu. A facilità di magazzinu, chì avemu ancu datu a funzione di centru di cuntrollu di e linee di Metro di l'Aeroportu di Istanbul, serà ancu u cervellu di i metro di l'aeroportu di Istanbul.

Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, Küçükçekmece (Halkalı)-Kayaşehir-Arnavutköy-Istanbul Airport Metro Line hà assistitu à a ceremonia di mette in serviziu l'area di magazzinu. Nutendu chì mentre u mondu sanu hè in lotta cù e crisi, Karaismailoğlu hà dettu chì anu implementatu investimenti chì portaranu a Turchia in u futuru, è chì sustenenu u sviluppu olisticu cù prughjetti infrastrutturali. Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu creatu novi spazii di produzzione è spazii di travagliu in ogni angulu di u paese, è hà dichjaratu chì furniscenu accessu à viaghji veloci, sicuri è còmode.

L'aeroportu di Istanbul numero unu in u mondu cunnetta u centru di a cità è serve i distretti di Küçükçekmece - Başakşehir - Arnavutköy - Eyüp - Kağıthane - Şişli - Beşiktaş nantu à a strada. Halkalı Karaismailoğlu, chì hà dichjaratu ch'elli anu fattu investigazioni nantu à l'opere di a linea di metro Başakşehir - Arnavutköy - Istanbul Airport-Kağıthane-Beşiktaş, hà continuatu a so dichjarazione cum'è seguente:

"Avemu finitu l'area di parcheghju di mantenimentu di magazzinu chì serve i veiculi di u nostru metro, chì apreremu prestu. 31,5 chilometri di longu Halkalı-Avemu iniziatu a custruzzione di u metro di l'aeroportu di Başakşehir Arnavutköy Istanbul in 2018. Marmaray, HalkalıAvemu 1 stazioni, à dì, Olympicköy, Kayaşehir, Fenertepe, Arnavutköy-2, Arnavutköy-8 è Airport Cargo. Quì, custruemu u metro più veloce di Turchia cù una vitezza di 120 chilometri à l'ora. L'aeroportu di Istanbul, chì hè un aeroportu internaziunale, batte record in u mondu è in l'Europa ogni annu cù u numeru di passageri chì porta è a densità chì ghjunghje, è hè cunsideratu degne di premii in parechji campi, da l'autorità di l'aviazione più seriu à i voti publichi. , riceve un serviziu di trasportu adattatu per l'impurtante compitu chì compie per u nostru paese. Quandu mettemu a nostra Linea di Metro in serviziu, una media di 600 mila passageri per ghjornu HalkalıAvarà a capacità di trasportu da Istanbul à l'aeroportu di Istanbul in modu rapidu, còmode è sicuru. Cù a messa in funzione di a linea, u tempu di viaghju trà Arnavutköy è Beşiktaş serà solu 36 minuti, u tempu di viaghju trà Başakşehir (Metrokent) - Kağıthane serà di 48 minuti, è u tempu di viaghju trà Küçükçekmece - Kemerburgaz serà di 50 minuti. Halkalı - A linea di metro di l'aeroportu di Istanbul serà integrata cù e linee esistenti è in corso. Serà a vita più faciule sia per a nostra nazione sia per i nostri invitati internaziunali è offre a più alta qualità di serviziu. Integratu cù Gayrettepe - Aeroportu d'Istanbul, à Gayrettepe cù Yenikapı - Hacıosman Metro, à l'aeroportu d'Istanbul cù Trenu d'Alta Velocità, à Fenertepe cù a Linea Sultangazi-Arnavutköy, in Kayaşehir cù Kirazlı-Metrokent-Kayaşehir Metro, Bakırköy-Kirazlı-Olimpiyököy Olimpiyököy cù u Metro, cù u Prughjettu di Metro Mahmutbey-Esenyurt Halkalı Stade, Kirazli-Halkalı Cù Metro è Marmaray HalkalıAvemu da furnisce l'integrazione in .

Avemu ghjuntu à u 87 per centu di u prugressu generale di u prughjettu

Kucukcekmece - Halkalı - Sottulineendu chì travaglianu ghjornu è notte in a custruzzione di u Metro di l'Aeroportu di Istanbul, Karaismailoğlu hà dettu: "Da u puntu ghjuntu, in u prugettu; 8 TBM sò stati operati. Tutti i tunnelli di a linea principale cù una lunghezza totale di 56 mila 95 metri da esse fatti cù l'escavazione di TBM sò stati cumpletati è u prugressu di u 100 per centu hè statu ottenutu in a fabricazione di u tunnel TBM. Tutte e nostre stazioni in u prugettu sò stati aperti in forma di Tunnel NATM. Un totale di 15 metri di scavi di tunnel NATM hè statu finitu in tutte e stazioni, strutture di truss è stazioni di serviziu, è u prugressu 908% hè statu ottenutu in a fabricazione di tunnel NATM. Cusì, in u scopu di u prugettu, avemu finitu a custruzzione di un totale di 100 mila 72 metri di tunnel, cumprese u tunnel TBM è u tunnel NATM. I travaglii di superstruttura di linea, di custruzzione elettro-meccanica è di signalizazione cuntinueghjanu à un grande ritmu. Da oghje, avemu finitu u 3 per centu di i pavimenti finali di cimentu armatu in u scopu di u prugettu. I travaglii elettrici, meccanichi è di signalizazione cuntinueghjanu in parallelu cù tutti i travaglii. Avemu righjuntu u livellu di 90 per centu in u prugressu generale di u prugettu ", disse.

A MANTENZIONE È A RIPARAZIONE PUÒ ESSERE FATTA À 12 TREIN SETI À LESSESSU TEMPU

HalkalıNutendu chì u Prughjettu di a Linea di Metro di l'Aeroportu d'Istanbul serà utilizatu in cungiunzione cù u Prughjettu di l'Aeroportu Gayrettepe-Kağıthane, u Ministru di i Trasporti, Karaismailoğlu, hà dettu chì anu ancu finitu u disignu è a fabricazione di l'area di magazzinu è di l'atelier di 124 mila metri quadrati cù un capacità di 176 veiculi. Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu finitu a produzzione di l'area di magazzinu è hà dettu: "Cuntinuemu i prucessi di prova è cumissioni è ci preparamu à apre in i ghjorni à vene cù u Prughjettu di Metro di l'Aeroportu Kağıthane-Istanbul, chì hè a continuazione di a linea. à l'aeroportu di Istanbul. Halkalı A sezione di u prughjettu di 1 metri trà u Magazzinu di l'Aeroportu d'Istanbul, chì hè a 9ª tappa di u Prughjettu Metro, serà ancu incaricata è messa in opera. In u stabilimentu, chì hà lavaggiu di veiculi, riparazione, mantenimentu, unità di pezzi di ricambio, spazii di furmazione di u persunale, spazii di parcheghju di treni, mantenimentu è riparà pò esse fattu à 200 treni à u stessu tempu. Inseme cù l'area di magazzinu, avemu purtatu una facilità cumplessa per serve Istanbul, cù uffizii, sale di riunioni, stanze tecniche è altre strutture ausiliarie per esse aduprate da u persunale chì dirigerà l'affari. "U magazzinu, induve avemu ancu furnitu a funzione di centru di cuntrollu di e linee di Metro di l'Aeroportu di Istanbul installendu u sistema di signalazione quì, serà ancu u cervellu di i metro di l'aeroportu di Istanbul", disse.

U nostru ministeru hà custruitu a linea di u sistema ferroviariu urbanu più di 345 km.

Enfatizendu chì un totale di 12 chilometri di linee ferroviarie urbane sò in opera in 819 pruvince in Turchia, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà dettu chì u Ministeru hà custruitu più di 345 chilometri. Karaismailoğlu, chì hà nutatu chì i travaglii di custruzzione cuntinueghjanu à 152 chilometri, "Di sicuru, ùn ci fermemu micca. Perchè in u nostru libru, ùn ci hè micca stopping. U nostru budgetu d'investimentu ferroviariu, chì cuntinueghja cù i sistemi ferroviari urbani, hà righjuntu 27 miliardi di dollari. Cù u seculu turcu, avemu preparatu u nostru paese per un principiu novu è storicu. Travagliemu duramente cù i nostri 5 mila culleghi in quasi 700 mila siti di custruzzione è punti di serviziu in tutta a Turchia. In u quadru di a visione Transportation 2053, implementemu i nostri prughjetti cuncentrati in a mobilità, a logistica è a digitalizazione unu per unu. Equipemu Istanbul da una estremità à l'altra cù e reti di sistemi ferroviari moderni. Avemu apertu a "Pendik-Tavşantepe-Sabiha Gökçen Airport Metro Line", chì avemu apertu u 2 d'ottobre, in serviziu. avale avà Halkalı-In Istanbul cù a linea di l'aeroportu di Istanbul; Linea di metro di l'aeroportu Gayrettepe-Kağıthane-Istanbul, linea di metro Bakırköy (IDO)-Bahçelievler-Bağcılar Kirazlı, Altunizade - Moschea Çamlıca - Linea di metro di Bosnia Boulevard, Kazlıçeşme - Sistema Ferroviario Sirkeci è Progettu di trasportu di a nova generazione è a cità di Başine è Sakura di Pedone. Cuntinuemu u nostru travagliu nantu à una basa 96/6 nantu à 7 linee cù una lunghezza totale di 24 chilometri, cumprese a linea di Metro Hospital-Kayaşehir.

Apriremu a linea di metro di l'aeroportu di KAĞITHANE-ISTANBUL IN I GIORNI SEGUENTI

Rimarchendu chì a reta di u sistema ferroviariu di Istanbul hè attualmente di 270 chilometri, Karaismailoğlu hà dettu chì aumenteranu stu numeru à 366 chilometri cù a fine di i prughjetti in corso. Karaismailoğlu hà dettu: "Questu hè un grande orgogliu per noi è continueremu i nostri sforzi per prumove a mobilità urbana in Istanbul è dirigenu a nostra ghjente à a mobilità attiva, u trasportu publicu è altre soluzioni di trasportu pulite è intelligenti", hà dettu Karaismailoğlu. apre a linea di metro Kağıthane-Istanbul Airport in i ghjorni à vene. Dopu, u Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli compieranu gradualmente a linea di metro Başakşehir - Çam è Sakura City Hospital-Kayaşehir, u Prughjettu di u Sistema Ferroviario Kazlıçeşme-Sirkeci, a linea di metro Gayrettepe-Kağıthane, e Linee di Metro Bakırköy-Kirazlı, Linea di metro Altunizade Çamlıca "Küçükçekmece Halkalı- U nostru prughjettu di l'aeroportu di Istanbul hà da piglià u so postu in a nostra tempesta di travagliu cum'è unu di i prughjetti di u sistema ferroviariu urbanu più originali è rispettati in u mondu. U cumitatu di sperti chì avemu furmatu in u nostru ministeru hà scontru cù più di 300 fabricatori domestici unu per unu è hà travagliatu nantu à cumu localizà i veiculi. I veiculi chì serviranu in stu prughjettu risponderanu à u requisitu di produzzione domestica di 60 per centu. Per a prima volta in stu prughjettu, i treni di metro di produzzione locale serviranu in Istanbul. Per a prima volta, u sistema di signalazione sviluppatu da Aselsan cù risorse domestiche è naziunali è un prughjettu sustinutu da u nostru Ministeru serà utilizatu in a nostra linea di metro. Inoltre; In più di Istanbul, aghjunghjemu 2023 novi linee di u sistema ferroviariu à u nostru paese in 3. Avemu avutu finitu Gaziantep Gaziray prima. in Ankara; AKM-Gar-Kızılay Metro in Kayseri; Anafartalar-HT Tram Line in Kocaeli; Apriremu a prima fase di u metro Gebze Sahil-Darica OSB in 2023 ", disse.

Nutendu chì u pianu maestru di u trasportu di Istanbul mostra chì Istanbul hà bisognu di una linea di metro di 1100 chilometri, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu bisognu di furnisce u sistema ferroviariu à ogni angulu di Istanbul. Cum'è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, facemu i nostri passi in questa direzzione è travagliendu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*