Apertura di a strada di i Martiri di Sarıkamış, i martiri cummemorati in Keçiören

Apertura di a strada di i Martiri di Sarikamis, commemorazione di i Martiri in Keciore
Apertura di a strada di i Martiri di Sarıkamış, i martiri cummemorati in Keçiören

A strada chjamata "Sarıkamış Martyrs" hè stata aperta in u Distrettu di Kalaba di u distrittu in u scopu di u Programma di Commemorazione di i Martiri Sarıkamış da a Municipalità di Keçiören. Dopu l'apertura, i participanti marchjavanu versu u Monumentu di i Martiri di Sarıkamış in a piazza di a cità di Kalaba cù bandiere turche in manu.

U deputatu di u Partitu AK à Ankara Orhan Yeğin, u sindaco di Keçiören Turgut Altınok, u guvernatore di u distrettu di Keçiören Mehmet Akçay, u deputatu di u 21u mandatu di u partitu AK Ardahan Saffet Kaya, u vicepresidentu di RTÜK Orhan Karadaş, u presidente di a federazione di l'associazioni Kars Ardahan Iğdır, u presidente di a Federazione di l'associazioni di Kars Ardahan Iğdır, u presidente di a Federazione di l'Associazione Municipale di Keçiören, Erdoğan Yçild, u Cunsigliu Municipale Municipale di Ankara. Turgut, rapprisintanti di partiti pulitichi è urganisazioni non governamentali, capi, veterani è citadini.

Affrontendu i participanti à u prugramma di commemorazione chì hà continuatu cù a recitazione di u Coran davanti à u Monumentu à i Martiri di Sarıkamış, u sindaco di Keçiören, Turgut Altınok, hà dettu: "I figlioli di i valenti martiri chì si sò congelati in Sarıkamış sò quì. Cum'è u nostru pueta dicia : " A bandera hè u sangue chì face a bandiera, a terra hè a patria s'ellu ci hè mortu ". Per a nostra patria, u nostru statu, u nostru avvene, currendu davanti à e palle senza paura, vuluntà ; Cummemurà i nostri valenti, martiri è Mehmetçik chì sò morti in quella neve bianca cun misericordia è gratitùdine. Chì u so locu sia u celu. dicu sempre; Kars, Ardahan, Iğdır hè a nostra porta. Sò u nostru onore, u nostru cunfini. Se ci hè un locu, ci hè questu locu è hè cunfortu, s'ellu ci hè un locu, Istanbul hè còmode, Turchia hè cunfortu. Saluti à e nostre lunghezze di cunfini è pruvince di frontiera ". disse.

Apertura di a strada di i Martiri di Sarikamis, commemorazione di i Martiri in Keciore

In u so discorsu, u presidente Altınok hà dettu chì Keçiören era una sede impurtante in a lotta naziunale è hà dettu:

"U 27 di dicembre si avvicina. U 27 di dicembre di u 2022 hè u 103 anniversariu di l'arrivu di Atatürk in Ankara. Di sicuru, quandu Atatürk ghjunghje à Ankara u 27 dicembre, vene prima à Keçiören. U centru di a nostra Guerra d'Indipendenza hè Keçiören. Cummemurà cù misericordia è gratitùdine i nostri valenti è eroi, in particulare u fundatore è u fundatore di u nostru statu, Ghazi Mustafa Kemal Atatürk, chì ci hà lasciatu sta patria celeste. Chì u so locu sia u celu. Ch'Allah ci conceda a so intercessione. Spergu chì pruvemu à esse degni di elli ".

Enfatizendu l'impurtanza di l'unità è a sulidarità per purtà a Turchia in un futuru più luminoso, Altınok hà dettu: "Stu paese ùn hè micca una patria cumprata cù dollari o patate. Hè una patria chì hè stata pigliata cù u sangue di i nostri martiri. Prutegeremu u nostru statu, a nostra nazione, a nostra indipendenza, u nostru avvene è u nostru avvene. Cridemu chì averemu più voce in a nostra regione cù una Turchia più forte è più grande. Semu diventati una Turchia cù un aviò di guerra, una Turchia cù una nave di guerra, una Turchia cù un missile à longu andà, una Turchia chì produce tanki invece di avè Israele mantene i so tanki, è una Turchia cù UAV è SİHA. Continueremu à esse una Turchia chì ottene un successu ancu più grande. Avà ci hè una Turchia chì pruduce UAV è SİHA. Ci hè avà una Turchia cù una bandiera turca nantu à e so muntagne, micca a bandiera di terroristi, traditori è subcontrattori. Avemu una bandiera in Cudi è Tendürek. Avemu UAV, avemu UAV. Avemu aduprà sia in e nostre operazioni domestiche è internaziunali. In quantu avemu questi, seremu di novu u centru di a civilizazione in u mondu. Continueremu à sperimentà l'onore di esse i figlioli di l'antenati cù una grande civilizazione. Chì l'ànima di i nostri martiri riposu in pace, chì a nostra Republica di Turchia esista per sempre ". disse.

Apertura di a strada di i Martiri di Sarikamis, commemorazione di i Martiri in Keciore

À a fine di u prugramma di cummemorazione, induve l'altri membri di u protocolu anu ancu fattu discorsi, i garofoli sò stati lasciati à u Monumentu di i Martiri di Sarıkamış cù preghiere.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*