Gendarmeria mobilisata per i citadini affettati da u disastru di l'inundazione in Antalya

Gendarmeria mobilisata per i citadini affettati da u disastru di l'inundazione in Antalya
Gendarmeria mobilisata per i citadini affettati da u disastru di l'inundazione in Antalya

Tutte l'istituzioni è l'urganisazioni si sò precipitu à travaglià per guarì e ferite di a ghjente lucale, chì hè stata danata da l'inundazione per via di a forte pioggia chì era efficace in a regione. Da una banda, i veiculi chì sò stati trascinati è distrutti in l'inundazione sò stati rimorchiati, e strade piene di fangu è i posti di travagliu sò stati puliti cù a cooperazione di u statu è i citadini.

I suldati di u Cumandante di a Gendarmeria Pruvinciali sò venuti in aiutu à i nostri citadini affettati da l'inundazione. E squadre anu assistitu in i travaglii di pulizia di quelli chì e so case è i posti di travagliu sò stati inundati.

U Ministru Süleyman Soylu hà visitatu i suldati in a regione è hà ricevutu infurmazioni nantu à l'opere.

Dichjarà chì cum'è u statu, sò sempre cù i citadini è chì tutte l'istituzioni è l'urganisazione travaglianu in cooperazione in tali disastri, u Ministru Soylu hà dettu: "Attualmente, 350 Gendarmerie travaglianu quì. Aiuta sia in e strade sia in a pulizia di e cose di i citadini chì anu affundatu in l'acqua è u fangu. I vuluntarii travaglianu da una parte è a nostra Gendarmeria da l’altra. Ognunu hà a so manu. U prublema ùn deve esse vistu cum'è un prublema statale, ma cum'è un sustegnu di fratellu à fratellu ". disse.

U Ministru Soylu hà dichjaratu chì tutti travaglianu cun grande sforzu è chì e ferite seranu guarite u più prestu pussibule.

Nutendu chì anu aumentatu u numeru di e forze di sicurezza in u distrittu, u Ministru Soylu hà dettu: "A nostra polizia hè ancu quì. In questi ghjorni, i cummercianti anu qualchì volta lascià i so buttreghi aperti, cusì a sicurità di strada deve esse assicurata in u megliu modu pussibule. disse.

I nostri suldati sò venuti à aiutà cum'è i nostri figlioli

Oğuz Coşkun, chì hè un cummerciante in u distrittu dapoi 20 anni, hà dettu ch'elli avianu una brutta sorpresa quandu sò ghjunti à a buttrega in a mattina.

Esprimendu chì anu sperimentatu un tali disastru per a prima volta, Coşkun hà enfatizatu chì tutti travaglianu duramente per eliminà e so lamentele.

Dudu Coşkun, unu di i cummercianti, hà ancu ringraziatu i suldati chì li aiutavanu.

Spieghendu chì i suldati li sustenenu cum'è i so figlioli, Coşkun hà dettu: "I nostri suldati sò sempre cun noi quandu ci succede qualcosa. Per furtuna, senza vittime. Avemu unitu a manu cù i nostri suldati è u nostru populu. Chì Diu ùn mostrà mai più un tali disastru. Spergu chì i nostri suldati puderanu riunite cù e so cità native è e famiglie senza mancu sanguinà da u nasu ". usatu a frasa.

Rukiye Ergül, chì gestisce un magazinu di scarpi, hà dichjaratu chì u locu di travagliu era pienu d'acqua è hà causatu grandi danni.

Ergül hà dettu: "Avemu stati quì per 20 anni, ùn avemu mai sperimentatu nunda cusì prima. Tutti i scarpi in a buttrega sò stati in l'acqua è u fangu. Grazia à elli, i nostri suldati si sò precipitu à aiutà cum'è i nostri figlioli. Si battenu duramente ". hà fattu una dichjarazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*