Producendu Vagoni in Sivas, Gök Rail impiega 1000 persone

Producendu carri in Sivas, Gok Rail furnisce impieghi à e persone
Producendu Vagoni in Sivas, Gök Rail impiega 1000 persone

I vagoni domestici è naziunali cuntinueghjanu à esse pruduciuti in a fabbrica, chì hè stata fundata da Gök Yapı A.Ş., u più grande fabricatore di vagoni ferroviari privati ​​di Turchia, in Sivas à a fine d'aprile.

L'investimentu di Gök Yapı A.Ş. in Demirağ OIZ cuntribuisce ancu à l'ecunumia è l'impieghi di Sivas.

A fabbrica, chì opera in una zona chjusa di 70 mila metri quadrati per avà, furnisce impieghi à mille persone in Sivas. Hè statu amparatu chì novi spazii sò stati attribuiti à a fabbrica da Demirağ OIZ è chì aumenterà u so investimentu in Sivas.

Situatu in Demirağ OSB, 'Gök Rail', chì i fundamenti sò stati posti per a produzzione di vagoni domestici è naziunali, realiza ancu a produzzione di bogies, chì sò i cumpunenti critichi di i vagoni, nantu à e linee di tecnulugia robotica è avanzata di fabricazione.

Produttore di Veiculi Ferroviari è Equipaghji Gök Rail

GÖK GROUP, chì i fundamenti sò stati posti in 1980, hè diventatu unu di i gruppi più grande è più riesciuti micca solu in Turchia, ma ancu in Europa, cù u scopu di ottene u successu chì hà ottenutu in u so paese, in u mondu, in u so viaghju. di più di 40 anni.

Cù sta perspettiva, hà creatu a marca Gök Rail in 2008. Cuminciò a so attività di pruduzzione di veìculi ferroviari è di l'equipaggiu investendu in Sivas.Gök Rail, chì hà ottenutu diversi successi è parechji primi in l'ultimi anni 12;

Pruduciutu i primi prudutti domestici "Bumper and Traction Package" di Turchia. Dopu avè ottenutu u certificatu internaziunale TSI, hà iniziatu e so vendite in Turchia è in Europa.

Cuminciò à fà i so propri disinni di vagoni è analisi cù i so investimenti in R&D.

Cuminciò à vende carri à l'Europa ottenendu un certificatu TSI per ogni tipu di carru di merci.

In 2017, hà intrapresu è cumpletu cù successu u primu prughjettu di vagone di trasportu domesticu di Turchia.

Gök Rail, chì hà righjuntu a capacità di produzzione di 2 vagoni per ghjornu in l'ultimi anni, hè fieru di cuntribuisce à l'ecunumia di u paese aumentendu e so esportazioni ghjornu per ghjornu, pruduciendu diversi vagoni in paesi cum'è Francia, Inghilterra, Germania, Austria, India, Pulonia è Russia!

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*