Premii truvati in u Concursu di Ghjurnalismu Barış Selçuk

Baris Selcuk premiatu in u cuncorsu di ghjurnalismu
Premii truvati in u Concursu di Ghjurnalismu Barış Selçuk

I premii sò stati dati in u 1994u Concorsu di Ghjurnalismu Barış Selçuk, urganizatu quist'annu da a Municipalità Metropolitana di İzmir, per mantene a memoria di u ghjurnalistu Barış Selçuk, mortu per via di un accidentu di trafficu in u 23. è incuragisce i ghjovani ghjurnalisti.

Cumitatu di Selezzione di Barış Selçuk Journalism Contest, Press Council President Pınar Türenç, Turkish Journalists Association Vice President è FOX TV Editor-in-Chief Doğan Şentürk, İzmir Journalists Association President Dilek Gappi, Turkish Journalists Union İzmir Branch President Halil Hüner, Hürriyet Newspaper Aegean U rapprisentante Deniz Sipahi hà scontru cù a participazione di u Vicepresidentu di l'Associazione Turca di Fotogiornalisti è u Rappresentante di a Regione Egea Şükrü Akın, u ghjurnalista-scrittore Faruk Bildirici, Deniz Zeyrek, Barış Pehlivan è u ghjurnalistu Erdal İzgi.

À a riunione di valutazione, induve u presidente di a ghjuria era Pınar Türenç, presidente di u Cunsigliu di stampa, sò stati determinati i primi premi in i rami di National News, İzmir City News, İzmir Kent TV, News Photography è Hande Mumcu Encouragement Awards.

Eccu i ghjurnalisti premiati

In u risultatu di a riunione di u Cumitatu di Selezzione, i travaglii premiati sò stati determinati cum'è seguente:

In a categuria di "İzmir City News", a nutizia di "Neighbour with bussed from TOKİ" da Mehmet İnmez da Cumhuriyet Newspaper hà vintu u primu postu. Feyyaz Tatar hà vintu u premiu Hande Mumcu Encouragement in questa categuria cù a nutizia intitulata "İzmir hà l'onore di erige a prima statua di Gazi" publicata in Ege Telegraf Newspaper.

In "News Naziunale" Sözcü L'articulu di u ghjurnale Özgür Cebe intitulatu "A statua di cera hè stata eretta, ma tutti l'assassini sò liberi" hà vintu u primu premiu. In questa categuria, u premiu Hande Mumcu Encouragement hè statu ricevutu da u ghjurnalista di Halk TV Seyhan Avşar "Confessioni di un attore".

In a categuria di "İzmir City TV News", a notizia di Gülçin Hacıevliyagil Ayçe è Mustafa Kemal Kiruk da Habertürk Television, "Veteran chì era schiavu in a patria", hè stata premiata u primu premiu. Hande Mumcu Encouragement Award in questa filiera hà ricevutu a nutizia di Halil Şahin è Onur Fatih Doğan da l'Agenzia Anadolu "Malgradu a paura di l'altitudine, travaglia in turbine eoliche è grattacieli".

A fotografia di Mehmet Emin Mengüarslan da l'Agenzia Anadolu, publicata in a notizia intitulata "Elementi aerei di l'esercitu", hè stata premiata u primu premiu in a categuria "Fotografia di notizie". U ghjurnalistu Metin Yoksu hà vintu u premiu Hande Mumcu Encouragement cù a so fotografia publicata in un articulu intitulatu "I kurdi volanu" nantu à Gazete Wall.

Quale hè Baris Selcuk?

Natu in Aydın u 21 di settembre di u 1961, Barış Selçuk hà finitu a so educazione primaria in Anamur in 1972, l'educazione secundaria in Eskişehir Devrim Secondary School, è u liceu in Trabzon High School. Hè laureatu da a Facultà di Scienze Economiche è Amministrative di l'Università di Ege, chì hè intrutu in u 1978, in u 1983. Hà fattu u so serviziu militare cum'è sottutenente in u Regimentu di Infanteria di Kırklareli in 1984-1986. Hà travagliatu cum'è "ecunumia" in u ghjurnale Yeni Asır in 1986, "pulitica" in u ghjurnale Günaydın in u 1989-1990, è "Correspondente di u Parlamentu" in l'Uffiziu di Ankara di u ghjurnale Hürriyet in u 1991. U 5 d'aostu di u 1994, mentre andava à fighjà l'annunziu di Tansu Çiller è Murat Karayalçın di u prezzu di a basa di avellana in Giresun, u so amicu reporter Hande Mumcu, u cameraman Salih Peker è u cunduttore murìu in un accidente di trafficu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*