I taxi marittimi elettrici si riuniscenu in Istanbul

I taxi marittimi elettrici incontranu Istanbul
I taxi marittimi elettrici si riuniscenu in Istanbul

A filiale IMM, Şehir Hatları A.Ş., hà lanciatu 567 taxi d'acqua elettrici in u 5u anniversariu di u storicu cantiere navale Golden Horn. "Haliç Shipyard, chì avia un voluminu cummerciale annuale di 1 milione di lire quandu avemu ricevutu, hà avà righjuntu un voluminu cummerciale di centu 175 milioni di lire", disse u presidente IMM. Ekrem İmamoğlu"Qualchissia chì hà vistu u Chantier navale Golden Horn prima ùn pudia mancu imaginà chì stu locu diventerà cusì. Quandu sguassate i rifiuti è l'abusu, pudemu vede un prucessu raziunale in ogni istituzione. Stu locu hè unu di elli. Avà, Istanbul hà una gestione cum'è u Golden Horn Shipyard, chì ùn sacrificà micca e so risorse à i rifiuti, a sfruttamentu è u prufittu, è agisce cun una cunniscenza per u benefiziu di Istanbul è Istanbulites, è cunziddi l'interessu publicu. Dopu à a cerimonia, İmamoğlu hà ancu rispostu à e dumande di i ghjurnalisti nantu à l'agenda.

Şehir Hatları A.Ş., una filiale di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (İBB), hà pruduttu un taxi d'acqua elettrica in u scopu di u prugettu di "decarbonizazione di u mare di Istanbul". Una riunione introduttiva hè stata tenuta in a settimana di a celebrazione di u 25 anniversariu di u Cantieru Storicu di u Cornu d'Oro per i veiculi di nova generazione chì riduceranu u cunsumu di carburante di 567 per centu cumparatu cù i taxi d'acqua esistenti. À a fine di a cirimonia induve sò state lanciate 5 barche elettriche, in memoria di u 567 anniversariu di u Cantieru Cornu d'oru ; U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluA torta hè stata tagliata da Ertan Yıldız, IMM President Advisor rispunsevuli di l'affiliati, è Sinem Dedetaş, General Manager of City Lines. Parlendu à a riunione introduttiva tenuta in un attellu in u cantiere navale, İmamoğlu hà dettu: "Hè un prucessu chì hà iniziatu in u 1455, esse in una magnifica zona storica hè una situazione veramente speciale. U più anticu cantiere navale vivu in u mondu, stà altu per 567 anni. Hè impurtante di prutege, priservà è purtalla in u futuru. Da l'epica di Mehmet u Cunquistatore finu à oghje, hà resistutu à u tempu è qualchì volta si pruteghja contr'à certi pinsamenti prufitti. Calchì volta stava da i cuntributi di persone assai sensibili è meticulose. Avemu vistu stu cantiere storicu cum'è i nostri ochji è l'hà purtatu à una nova era in questa zona, chì era pensata per esse liquidata quandu avemu pigliatu l'uffiziu è per evoluzione in una altra dimensione cù idee diverse ".

"Avemu ottinutu cù 1 MILIONI DI VOLUME DI TRADING LIRA, L'AMU AUMENTU A 175 MILIONI LIRA"

Enfatizendu chì anu rianimatu u cantiere storicu cù a cooperazione di IMM è a Direzzione Generale di Linee di Città, İmamoğlu hà dettu: "A facilità, chì avia un voluminu cummerciale annuale di 1 milione di lire quandu l'avemu ricevutu, hà avà righjuntu un volume cummerciale di finu à centu 175 milioni di lire. Oghje, avemu ghjuntu à a capacità di custruisce 50 navi di passageri composti è 20 battelli pilotu di rimorchiatore. Avemu realizatu u storicu Ferry Paşabahçe inseme è novi sò in strada ". Dichjarà chì introduceranu l'area di u cantiere navale à l'arti fora di u disignu è a produzzione, İmamoğlu hà datu a bona nutizia chì l'area restaurata serà messa à u serviziu di i Istanbuliti in pocu tempu. Nutendu chì anu aghjustatu 45 barche ibride di nova generazione à i 5 taxi marittimi esistenti, İmamoğlu hà dettu: "U principiu più impurtante quì hè: hè una questione di gestisce un bonu prucessu sottu a dirigenza di una squadra travagliadora chì sapi ciò chì facenu. , focu annantu à a pruduzzione è e soluzioni, è di sicuru u nostru stimatu Direttore Generale ".

"Ci hà pigliatu 1 annu per caccià u VECCHIU TAXI DI MARE"

İmamoğlu hà dettu chì esprimendu chì sò felici di annunzià un prucessu in u quale l'impiegati eranu ancu infelici per via di l'antica struttura inattiva, İmamoğlu hà dettu:

"Oghje, i nostri amichi anu attivatu un cambiamentu da ciò chì avemu fattu prima in a produzzione di taxi marittimi. Semu fieri chì u nostru prughjettu hè diventatu un taxi d'acqua ibridu è ecologicu è i battelli elettrici sò sbarcati in mare. Quì, hà un effettu cunnisciutu nantu à u cunsumu di carburante è hà una dimensione ambientalista in quantu à l'emissioni di carbone. Facemu un travagliu assai preziosu in ogni aspettu. Avà hè una squadra cù un scopu di più di 200 mila passageri annu. Avà hè una flotta. Sapete, questu hè statu implementatu prima. Era basura. È e barche chì si trasformanu in basura sò state lasciate per anni à a riva di u Cornu d'oru. Ci hà pigliatu un annu ancu per sguassà da quì. Ma oghje ùn hè micca basura. Sò assai cuntentu chì stu prucessu, chì serve à u nostru populu in u mare è u Cornu d'oru, cù a so propria pruduzzione, cù a so forma stylish, cù u so designu adattatu à stu Bosforu storicu è u Cornu d'oru, inseme cù a produzzione elettrica è normale. , hè ghjuntu à a fine ".

"U VECCHIU HALIC SHIPYARD ùn pò micca imaginà chì serà questu"

"Qualchissia chì hà vistu prima u cantiere Golden Horn ùn pudia mancu imaginà chì stu locu diventerà cusì", disse İmamoğlu. Stu locu hè unu di elli. Avà, Istanbul hà una gestione cum'è u Golden Horn Shipyard, chì ùn sacrificà micca e so risorse à i rifiuti, a sfruttamentu è u prufittu, è agisce cun una intelligenza per u benefiziu di Istanbul è i so residenti, tenendu in contu l'interessu publicu. In realtà ùn ponu micca sopportà per un pocu. S'elli sò ghjilosi, seraghju felice. Perchè a gelosia - ùn capiscu micca u travagliu di a gelosia - ma pensu chì motiva à fà almenu un pocu megliu. Ùn hè micca gelosia. Hè evolutu in una altra dimensione. Per questu mutivu, recurrenu à certi pratichi chì cercanu di interferiscenu cù Istanbul, soprattuttu per ignurà, è ancu per dannà a ghjente di Istanbul. Tristu. Ma faremu una attenzione assoluta à a ghjustizia, a produzzione, a ghjente, u rispettu è a cura di a cità in Istanbul. Cuntinuemu u nostru viaghju in questa direzzione. Istanbul hè una cità assai bella in tutti l'aspetti, una cità assai speciale. Merite veramente cose assai boni, a so geografia hè bella, a so cultura hè bella, prima di tuttu, a so ghjente hè veramente bella. Ci hè stata brutta è male in questa bella cità, ma hè tempuranee. Luttemu per scaccià tuttu u male da quì. Avemu da cuntinuà à fà cusì. Perchè u male è a bruttura ùn si radica mai quì. Ci hè una tale spiritualità quì ", disse.

DEDETAŞ DAI INFORMAZIONI: "Una riduzzione di u 25% serà furnita in u cunsumu di carburante"

Sicondu l'infurmazioni datu da Sinem Dedetaş, Direttore Generale di City Lines, in u so discorsu; City Lines hà implementatu u prughjettu di taxi d'acqua di nova generazione in 2021. Sviluppatu in u scopu di u prugettu, chì cuntinueghja à esse rinnuvatu in linea cù i bisogni di l'era, u prughjettu "İBB Hybrid Sea Taxi"; In a lotta contr'à u riscaldamentu glubale, u scopu di esse una soluzione alternativa in quale l'emissioni di carbonu elevate sò ridutte per a sustenibilità di u trasportu marittimu. Cù u risparmiu di carburante chì i veiculi elettrici di a nova generazione furnisceranu, l'emissioni di carbonu per barca seranu ridutte significativamente. Cù a transizione à u sistema hibridu, una riduzione di 25 per centu serà ottenuta in u cunsumu di carburante di i taxi d'acqua di diesel esistenti. Hè previstu chì 5 taxi d'acqua ibridi da esse messu in serviziu in a prima tappa riduceranu a so impronta annuale di carbonu di 284 tunnellate. Ogni barca, cum'è in e versioni precedenti, hà una capacità di 10 persone.

U NUMERU DI TAXI MARI AUMENTU A 50

L'usu di i veiculi ibridi serà uguali à i taxi d'acqua esistenti. I novi veiculi, chì u disignu di l'internu è u disignu di u scafo seranu uguali à e barche precedenti, puderanu ancu esse riservati 7 ore à 24, 5 ghjorni à traversu l'applicazione "İBB Sea Taxi". In a prima fase, 50 taxi marittimi hibridi seranu messi in serviziu. Cusì, u numeru di taxi marittimi di IMM cresce à XNUMX in totale. I taxi d'acqua ibridi, in più di e so caratteristiche ecologiche è di cunsumu di carburante bassu; Havi un "disegnu di barca senza barriere" chì pò esse facilmente utilizatu da i disabili, famiglie cù carri di zitelli è ciclisti. I barche di nova generazione ponu avvicinà facilmente ogni portu, molo è puntu cù a so funzione di rampa mobile. A barca, chì ùn hè micca alimentata da una carica esterna da u sistema hibridu, puderà travaglià cù e batterie di lithium è i carburanti fossili. Mentre chì e batterie sò aduprate durante a crociera, u generatore serà attivatu quandu hè necessariu durante a manuvra, è u carburante diesel serà furnitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*