Quandu serà recullata a Cummissione di Determinazione di u Salariu Minimu ? Chì serà u Salariu Minimu 2023?

Quandu a Cummissione di Determinazione di u Salariu Minimu serà recullata Quantu serà u salariu minimu?
Quandu a Cummissione di Determinazione di u Salariu Minimu serà recullata Quantu serà u Salariu Minimu 2023?

A prima data di riunione di a Cummissione di Determinazione di u Salariu Minimu, chì si riuniscerà per determinà u novu salariu minimu, hè stata determinata. Quandu a Cummissione di Determinazione di u Salariu Minimu, chì hè ricercata in i mutori di ricerca, si cunvene mentre u passu più impurtante hè fattu in l'aumentu previstu da milioni di citadini? Quandu hè a prima riunione? Chì serà u novu salariu minimu 2023 ?

U Ministru di u travagliu è di a Sicurezza Sociale Vedat Bilgin hà riunitu ieri cù i partiti di a cumissioni, u presidente di Türk-İş Ergün Atalay è u presidente di TİSK Özgür Burak Akkol. Durante a riunione, u calendariu di travagliu di a cumissioni hè statu determinatu. Sicondu u calendariu determinatu, a prima reunione si ferà u 7 di dicembre è a seconda reunione serà u 14 di dicembre.

Prima di a cumissioni, u schedariu di Türk-İş include a ricerca "fame-povertà", chì hè stata annunziata à u publicu u ghjornu passatu. Sicondu sta ricerca, u limitu di fami hè 7 mila 785 lire. U costu mensili di a vita per un solu impiegatu hè 10 mila 170 lire. L'aspettativa da parte di i travagliadori hè chì a nova figura serà sopra à u limitu di fami. U presidente Recep Tayyip Erdoğan determinarà quantu aumentu serà in questu.

Sicondu l'aspittà, u guvernu annuncerà un salariu chì pò dì chì "ùn avemu micca sfrattu i travagliadori cù l'inflazione" in i piazze elettorali. Prima di a riunione, i tassi di inflazione di nuvembre seranu ancu vistu. L'expectativa d'inflazione di u Bancu Centrale à a fine di l'annu hè di 65.2 per centu. Ancu s'ellu hè cunsideratu sta tarifa, u salariu minimu deve esse aumentatu sopra à 9 mila lire.

U presidente di l'Unione Turca di Metalli Pevrul Kavlak presiderà e riunioni di a cumissioni da Türk-İş. Özgür Burak Akkol, presidente di TİSK, chì rapprisenta i patroni, hà dettu chì anu da cuntinuà à piglià a rispunsabilità per una firma triple à un salariu equilibratu chì prutege l'impiegati è hè soddisfatu da u patronu.

U presidente di Türk-İş Ergün Atalay hà dettu chì ogni volta chì i salarii sò discututi, i prezzi aumentanu nantu à i scaffali. Apuntendu chì u furmagliu, chì era 35 lire l'annu passatu, hè avà 150 lire, Atalay hà dettu chì, s'ellu ci hè una tarifa chì farà surrisu a società, ponu firmà un accordu tripartitu, ma s'ellu ci hè una figura chì ùn volenu micca, ùn saranu micca à a tavula.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*