A Storia Centenaria di i Yachts Statali Turchi à u Museu Rahmi M. Koç

A Storia Centenaria di i Yachts di Statu Turchi à u Museu Rahmi M Koc
A Storia Centenaria di i Yachts Statali Turchi à u Museu Rahmi M. Koç

Rahmi M. Koç Museum presenta a storia di i yacht statali chì anu servitu durante u regnu di Sultan Abdulaziz è i primi anni di a Republica à i so visitatori cù l'esposizione "Dui seculi di tradizione: i nostri Yachts statali". Dipinti à l'oliu dipinti da u cullezzione Erdem Cever in cunfurmità cù a so originalità, ognunu di i 24 yachts, chì sò leggendari per u so splendore, contanu a so propria storia unica. Dicendu chì u numeru di dipinti à l'oliu nantu à i navi turchi hè quasi inesistente, Cever invita tutti à vede sti dipinti dicendu: "Ogni nave hè una cità flottante".

Questa volta, u Museu Rahmi M. Koç mette in luce nantu à a storia marittima civile cù l'esposizione "Dui seculi di tradizione: i nostri Yachts statali". Preparatu da u cullezzione Erdem Cever, a mostra traccia l'influenza ottomana di i yachts, chì sò stati u sughjettu di moda è prestigiu in dinastie europee da a mità di u XIX seculu.

A mostra, chì pò esse vistu finu à u 3 di ferraghju di u 2023, include Talia, İstanbul, İsmail, Fuad è İzzettin, è ancu Ertuğrul, l'ultimu grande yacht acquistatu da l'Ottumani, chì sò stati urdinati à l'Inghilterra durante u regnu di Abdülaziz, chì hè cunnisciutu per a so passioni per u mare è e navi.Per a prima volta, i dipinti originali di i 24 yachts nantu à quale si trova a nave sò presentati à u gustu di l'amatori d'arti.

Cever, chì hà riunitu i dipinti originali di 150 battelli à vapore chì trasportanu carichi è passageri in u periodu ottomanu è in l'anni republicani, cù a so prima mostra in u Museu Rahmi M. Koç, "Traghetti di viaghju in u tempu", dice chì a nova mostra hè ancu un archiviu visuale.

Dui seculi di tradizione

L'ultimu yacht statale Savarona

Cever hà dettu: "In u periodu ottomanu prima di Abdulaziz, u regnu ùn avia micca un yacht in u so serviziu. Quandu era necessariu, ci eranu navi attribuite à u regnu, à volte navi di guerra è à volte navi chì appartenenu à Tersane-i Amire. U primu battellu cù e caratteristiche di un yacht era u Sultaniye, unu di i yachts grandi è ostentati di u so tempu, chì u Khedive d'Egittu prisintò à Abdulaziz in u 1862. Dopu à quessa, Abdülaziz, chì era cunnisciutu per a so passioni per u mare è e navi, hà urdinatu cinque yacht simili unu dopu à l'altru: Talia, İstanbul, İsmail, Fuad è İzzettin. Istanbul, chì hè di culore biancu, hè stata attribuita à l'Harem. L'ultimu grande yacht chì l'Ottumani anu compru era Ertuğrul, è hà servitu cum'è yacht statale in l'era republicana, cù u picculu Söğütlü. Cù u Savarona, chì hè statu purtatu à Atatürk è sempre attivu, sta era piacevule chì dura quasi dui seculi in i nostri mari hè da vene à a fine.

"Ogni nave hè una cità flottante"

Enfatizendu chì i 24 navi in ​​l'esposizione portanu ancu una storia diversa, Cever face l'analogia di "Ogni nave hè una cità flottante" per i navi chì sò custruiti assai solidu è duranu parechji anni. Dichjarà chì e teste di carbonu di a nave chjamata Kadırga, chì hè esposta in u Museu Navale è utilizata in Istanbul in u 17u seculu, anu trovu frammenti da u 1460, Cever hà dettu: "A galera era probabilmente una barca bizantina in u 15u seculu, prima di a cunquista. . 1300 hè prubabile di esse da u 1400. Ancu a sezione induve u sultanu si trova daretu à a galera hè datata 1495 secondu e teste di carbone ", dice.

Raccoltu 700 libri di navi

L'interessu di Cever per i navi data di a so zitiddina. Cever, chì cullighjava opuscoli è cartoline di i navi chì andava in ponte è visitava in a so prima ghjuventù, hà cuminciatu à cullà i libri di navi durante i so viaghji à l'esteru in l'anni dopu. Cever, chì raccoglie 700 libri da quasi tuttu u mondu chì cuntene solu infurmazioni è imagine nantu à i navi, spera chì i dipinti ch'ellu hà disegnatu in cunfurmità cù l'uriginale attirarà l'attenzione di i ghjovani è di i dilettanti di i navi, è l'interessu in a pittura. aumenterà.

Cever hà dettu chì u numeru di pitture à l'oliu nantu à i navi turchi in Turchia ùn supera micca i dite di e duie mani. Cusì, aghju creatu un archiviu visuale di a storia marittima civile di Turchia. In a mostra "Dui seculi di tradizione: i nostri Yachts di u Statu", avemu prisentatu a pittura originale di 150 yachts statali è dui yacht privati, chì sò stati citati anonimamente. I yachts sò barche assai belle. Da l'anni 22, ci sò parechji yachts, grandi è chjuchi, usati in u serviziu di u guvernu oghje. Di sicuru, u periodu Abdülaziz hà un postu assai impurtante in a nostra storia di yacht. Hè pussibule di vede i yacht, chì sò stati custruiti cù cura in i migliori cantieri navali dopu à u 1860, in questa mostra ".

Ihsaniye
Ihsaniye
Galera
Galera
Willowy
Willowy

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*