Travagliemu per u "Trasportu Ferroviariu Senza Barriere"

"Avemu travagliendu per u trasportu ferroviariu senza barriere
Travagliemu per u "Trasportu Ferroviariu Senza Barriere"

U messagiu di u direttore generale di trasportu TCDD, Ufuk YALÇIN, u 3 di dicembre, u ghjornu mundiale di i disabili

3 dicembre, u ghjornu mundiale di a disabilità; Cuntribuisce à aumentà a nostra capacità di empatizà cù a cuscenza chì tutti sò un candidatu disabilitatu è di sensibilizà a nostra rispunsabilità per una vita suciale megliu è più felice.

Cù sta cuscenza, i studii "Trasportu senza barriere per tutti", iniziati sottu a guida di u nostru Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, per chì i nostri citadini disabilità è di mobilità ristretta possanu prufittà di u dirittu à u trasportu, chì hè unu di i diritti umani più fundamentali, cuntinueghja à sviluppà in u trasportu ferroviariu.

Cum'è a Direzzione Generale di i Trasporti di u TCDD, mentre stamu implementendu travaglii assai boni per caccià l'ostaculi in u trasportu ferroviariu, urganizemu tutti i nostri treni secondu i bisogni di i citadini disabili è di mobilità ristretta in modu chì ponu viaghjà in u megliu modu, è u nostru serviziu. a qualità hè aumentata da piglià in contu i so bisogni in tutti i prucessi di u so viaghju.

Cù l'applicazione "Orange Table", ùn lascemu micca solu i citadini disabilità è di mobilità ristretta da u principiu à a fine di u viaghju, è li sustenemu sempre cù e nostre squadre in stazioni è stazioni. Acceleremu i nostri sforzi per popularizà l'applicazione Orange Table.

Di novu, in più di u sistema di adesione furnitu à i passageri disabili, assicuremu chì uttenenu i so biglietti in pocu tempu, cù cabine di pedaggio per disabili è u nostru staffu furmatu in lingua di i segni in queste cabine di pedaggio è call center.

In u ghjornu mundiale di a disabilità, sprimemu chì tutti pudemu amparà assai da a determinazione, u successu è u spiritu di cummattimentu di i nostri citadini disabili chì superanu ogni tipu di difficultà, è in questa occasione, felicita à i mo fratelli è soru disabili chì ùn anu micca persu u so. spiritu di lotta.

Mentre spergu chì u 3 di dicembre u ghjornu mundiale di i disabili cuntribuisce assai à u viaghju di a vita di i mo fratelli è sorelle disabili, dichjaraghju chì noi, cum'è a famiglia di i ferroviari, simu sempre quì per elli è offre u mo amore.

Ufuk YALCIN

Direttore Generale di TCDD Transportation

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*