Turchia hà deportatu quasi 2022 110.000 immigranti irregolari in XNUMX

Immigranti Deportati Quasi Irregolari In Turchia
Turchia hà deportatu quasi 2022 110.000 immigrati irregolari in XNUMX

Ramazan Seçilmen, Direttore Generale di Cumbattimentu di Migrazione Irregolare è Affari di Deportazione di a Direzzione di Gestione di Migrazione, hà dettu: "Aieri, 109.816 migranti irregulari sò stati deportati quist'annu. Questu hè statu u più annu di deportazione in un annu per noi. In questu sensu, avemu battutu un record ". disse.

Mr. Hà tenutu un briefing di stampa à u Centru di Rimozione di Akyurt, unu di i centri di rimozione induve i migranti irregolari selezziunati sò allughjati finu à chì u so prucessu di deportazione hè cumpletu dopu avè statu catturatu da e forze di l'ordine.

Indicà chì i centri di rimozione avianu una capacità di 2015 persone in 1.740, Seçilme hà dettu chì da questu annu, a capacità di persone di 30 centri di rimozione hà righjuntu 20.540.

Elettu, "Attualmente, ci sò circa 18.000 XNUMX migranti irregulari in i nostri centri di rimozione". disse.

Escendu chì a Turchia hà cuntinuatu a so lotta contru a migrazione irregolare in u quadru di e 2015 priorità strategiche in u Documentu di Strategia per a Combatte a Migrazione Irregolare è u Pianu d'Azione Naziunale dapoi u 4, Seçilmis hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à queste priorità strategiche:

"U nostru scopu primariu hè di realizà attività destinate à piantà a migrazione irregulare à a so fonte. Avemu pigliatu misure assai serii à a fruntiera. Quist'annu, ci hè una diminuzione di 36 per centu in a pressione nantu à e nostre fruntiere. In altre parolle, ci hè una diminuzione di 36 per centu in u numeru di stranieri chì blocchemu à e nostre fruntiere cumparatu cù l'annu passatu. Ci hè una diminuzione di 20 per centu in u numeru di migranti irregulari arrestati in Van. Facemu catture efficaci in u paese. Avemu pigliatu 2019 mila stranieri in 454, sti numeri sò diminuiti per via di a pandemia in 2020 è 2021, ghjunghjendu à 122 mila è 162 mila. Quist'annu, avemu pigliatu 263 migranti irregulari. Quandu escludemu a duplicazione, sta cifra hè 136 ".

Seçilmis hà dichjaratu chì anu stabilitu un sistema di rimpatriu efficace è sanu è hà dettu: "U nostru tassu di successu di deportazione, chì era 2016 per centu in 9, hà righjuntu u 65 per centu questu annu quandu escludemu i siriani è a duplicazione. Quandu avemu cunsideratu i 18 mila stranieri chì saranu deportati in i centri di rimozione, avemu un tassu di successu di deportazione finu à u 70 per centu ". disse.

Avemu deportatu 61.617 persone in Afganistan è 12.914 persone in Pakistan

Mr. Ellu disse: "In 2019, avemu deportatu 107 mila migranti irregulari. L'annu chì hè statu deportatu u più era 2019. Da aieri, 109 816 migranti irregulari sò stati deportati quist'annu. Questu hè statu u più annu di deportazione in un annu per noi. In questu sensu, avemu battutu un record ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

Hà sparte l'infurmazioni chì anu urganizatu 230 voli charter à l'Afghanistan questu annu, è hà dettu chì anu mandatu 61 mila 617 naziunali afgani in u so paese è anu avutu un successu di circa 70 per centu in a deportazione di stranieri da questa naziunalità.

Elettu hà dichjaratu chì u numeru di stranieri pakistani deportati quist'annu hè di 12 914, aghjustendu chì anu urganizatu 2 voli charter in Pakistan quist'annu è a so rata di successu in a deportazione di stranieri da questa naziunalità hè di 94 per centu.

Enfatizendu chì Turchia hè u paese di più successu in u mondu in quantu à u successu di rimpatriazione è di deportazione, Mr. Sceltu hà dettu:

"Lasciami dichjarà chì sti tassi sò intornu à u 10 per centu in i paesi di l'Unione Europea. Ùn avemu micca cumprumissu nantu à u nostru approcciu di gestione di migrazione orientata à l'omu in i prucessi di deportazione. Siccomu i nostri tassi di successu in queste deportazioni aumentanu, avemu affruntatu accusazioni ingiuste nantu à i centri di rimozione di tantu in tantu. Avemu vistu qualchi rivindicazione nantu à i nostri centri di rimozione, da quelli chì ùn parlanu micca è chjude l'ochju à u trattamentu inumanu di a Grecia è di l'Unione Europea. Respingemu totalmente queste allegazioni. Permettemu di dà un numeru, 2020 migranti anu persu a vita per via di spinta greca dapoi u 170 ".

  "A Republica di Turchia ùn manda à nimu chì hà bisognu di prutezzione"

Nutendu chì tutti i bisogni basi di i migranti irregolari sò soddisfatti, sò trattati cun rispettu di i diritti umani è ùn sò micca sottumessi à maltrattamenti in i centri di rimozione, Seçmiş hà dettu: "A Republica di Turchia ùn manda à nimu chì hè in bisognu. di prutezzione o chì affruntà u periculu di persecuzione o di morte quandu sò mandati in u so paese. Li furnisce a prutezzione necessaria. A nostra lotta hè di rimpatrià l'immigranti illegali in u nostru paese chì ùn anu micca bisognu di sta prutezzione ". disse.

Seçmiş hà ancu datu infurmazioni nantu à e prucedure di deportazione di i migranti irregolari è hà dettu: "U nostru periodu di detenzione in i centri di rimozione per e procedure di deportazione hè di 6 mesi, 6 + 12. Duranti stu tempu, avemu da deportà u stranieru. L'elementu più impurtante in quantu à a deportazione di u stranieru hè s'ellu ci hè un documentu di viaghju o micca. S'ellu ci hè un documentu di viaghju, ci sò periodi per aspittà in a lege, cum'è u tempu per fà una demanda. Deporteremu immediatamente dopu à 7 ghjorni dopu chì sti tempi sò seguiti. Se u stranieru hè ancu vuluntariu, pudemu mandà prima di 7 ghjorni cù una petizione di rinuncia. disse.

Secilmis hà dettu chì u prucessu funziona in modu diversu in l'assenza di un documentu di viaghju, "Avemu furnitu sviluppi tecnichi in a determinazione di a naziunalità di u stranieru, lasciami sprime ancu quì. U Ministeru di l'Affari Esteri hà cuminciatu à piglià impronte digitali quandu emette visa in 78 paesi. Ancu s'ellu un migrante irregulare oculta a so naziunalità quandu vene in u paese o dichjara ch'ellu hè di un'altra naziunalità, pudemu identificà facilmente a so naziunalità cù una partita di impronte digitali ". disse.

"Procuremu u Documentu di Viaghju è Mandemu à u Paese"

Quandu hà dumandatu nantu à a deportazione di e persone selezziunate chì anu attraversatu a fruntiera illegale dopu à esse catturati, hà dettu: "L'Afghani è i Pakistani chì entranu in u nostru paese illegale sò generalmente in i nostri cunfini orientali. Dopu avè determinatu a so vera identità dopu una entrevista dettagliata, cuntattatemu u cunsulatu è uttene u documentu di viaghju di a persona è u mandemu à u so paese ". disse.

Dichjarà chì un mecanismu hè statu stabilitu trà Turchia è Pakistan in 2019, Mr. Seçil hà dichjaratu chì anu spartutu i dati di l'impronte digitali di tutti i Pakistani catturati in Turchia cù l'autorità pakistane, è chì a persona interessata hè stata deportata fornendu un documentu di viaghju dopu chì a cunferma di l'infurmazioni hè stata fatta in pocu tempu.

Hà dettu ancu chì cù u metudu di spartera di dati biometrici stabilitu cù u Maroccu è l'Algeria, ci hè statu un aumentu significativu di i tassi di deportazione di quelli chì sò citadini di sti dui paesi è sò appiccicati in Turchia.

"U Tassu Riguardu à u Ritornu di i Stranieri chì Avemu Deportatu in Turchia 0,01 Per centu"

Nutendu chì un stranieru arrestatu da Turchia hè registratu in a basa di dati cumunu di migrazione irregulare, è chì ponu vede a duplicazione in casu chì sò catturati di novu dopu, Seçilmis hà dettu: "A rata di duplicazione per i stranieri chì avemu deportatu per vultà in Turchia. hè solu 0,01 per centu ". hà datu l'infurmazioni.

Escendu chì u prucessu di deportazione di i stranieri hè un affari caru, Seçilmis hà nutatu chì stu costu ùn hè micca solu coperto da u bilanciu naziunale, hè indispensabile chì e spese di u stranieru deportatu sia coperto da ellu stessu in cunfurmità cù a lege pertinente, è chì alcuni i paesi è l'urganisazioni internaziunali cù quale coopera ancu copre e spese di viaghju.

Spiegò chì ùn sò micca solu i stranieri chì violanu i visi è a residenza in i centri di rimozione sò tenuti, ma ancu i stranieri chì sò inconvenienti in quantu à l'ordine publicu è a sicurità, è sò poi deportati.

Nutendu chì ogni straneru, senza eccezzioni, chì disturba l'ordine è a sicurità publica o hè liberatu da a prigiò, hè consegnatu à i centri di rimozione per a deportazione, Seçmiş hà dettu ch'elli anu deportatu ancu l'Australiani chì sò stati spogliati di a so cittadinanza in u passatu.

Statu di Deterioramentu di u Statutu di Prutezzione Internaziunale

À a quistione di se i Siriani sò inclusi in u numeru di 219 migranti irregolari catturati quist'annu, senza duplicazione, Seçmiş hà datu a risposta seguente:

"I siriani sò trattati da e forze di l'ordine per dui motivi. Prima, hà fattu un crimine, disturbatu l'ordine publicu è a sicurità, intrutu in a prigiò, cusì a migrazione irregulare hè registrata in a basa di dati cumuni. Una decisione di deportazione hè presa per questi siriani è sò purtati à u centru di rimozione. I siriani sò purtati à u centru di rimozione appena sò implicati in u crimine. Siconda, Syrians chì sò nurmalmente arregistrati in u nostru paese, sottu prutezzione tempuranea, ma circannu di attraversà l 'Europa, spinta daretu da a Grecia, è catturati da l 'applicazzioni di liggi in Occidente senza successu, sò dinù arregistrati in a basa di dati cumuni migrazzioni irregulari, ma. ùn facemu micca una decisione di deportazione in quantu à questi siriani. Perchè sta persona hè un sirianu sottu prutezzione temporale in u paese è hà statutu di prutezzione internaziunale.

Quandu u statutu di prutezzione internaziunale hè revocatu? Quandu hè inconveniente per l'ordine publicu è a sicurità. U so statutu hè annullatu quandu anu fattu un crimine, u so statutu ùn hè micca annullatu quandu sò catturati illegale, sò diretti à e pruvince induve sò registrati, è sò sottumessi à cundanna di firma. S'elli ùn rispettanu micca l'obligazione di a firma di trè volte, allora ponu andà finu à un puntu induve u so statutu hè revocatu ".

Centru di Rimozione Introduttu à a Stampa

Seçil hà visitatu u centru di rimozione cù i ghjurnalisti dopu a so dichjarazione.

L'impronte digitali di i migranti irregulari catturati da l'infurzatori di a lege è purtati à u centru di rimozione sò prima pigliati è assuciati cù e dati in a basa di dati.

Allora, l'articuli pruibiti di l'immigranti chì i so vestiti è e cose sò cercati cù detectori di manu è apparecchi di raghji X sò pigliati in custodia cun un rapportu.

I bisogni basi sò consegnati à i migranti irregulari chì l'altre informazioni, cumprese e so cundizioni di salute speciali, sò registrate.

In u scopu di e misure di sicurità, escludendu camere, toilette è bagni, u centru, chì hè monitoratu 302 ore à ghjornu, 7 ghjorni à settimana cù 24 camere, furnisce 2 pasti di almenu 500 3 calori à ghjornu à i migranti irregulari.

In u centru, chì include ancu una zona di vestiti per risponde à i bisogni di vestiti di i migranti irregolari è e zone induve l'attività suciali sò realizate, ci hè ancu una policlinica per a prestazione di servizii di salute.

I migranti irregolari, chì sò purtati à l'area di ventilazione per almenu 1 ora à ghjornu, ponu ancu passà u so tempu per pittura, fà sport è ghjucà à tennis di table.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*