U Countdown hà iniziatu per a "Fiera Internaziunale di i prudutti di i zitelli per a mamma di Istanbul"

A Countdown hà iniziatu per a Fiera Internaziunale di i prudutti di i prudutti di i zitelli per a mamma di Istanbul
U Countdown hà iniziatu per a "Fiera Internaziunale di i prudutti di i zitelli per a mamma di Istanbul"

I rapprisentanti di l'industria assisteranu à a "7a Fiera", chì si terrà in Istanbul Expo Center trà 10 - 2022 dicembre 40. Si prepara à scuntrà à a Fiera Internaziunale di i prudutti di i zitelli è di i zitelli di Istanbul.

Turchia, induve ci sò più di 1 milione di novi nascite ogni annu, hè à tempu un cumpratore è un pruduttore assai impurtante in u mondu in u settore di i prudutti di a mamma-baby è i zitelli. In questu cuntestu, CBME Turkey - International Mother, Baby and Child Products Fair d'Istanbul, chì hè a fiera principale di i prudutti di a mamma, u zitellu è u zitellu à scala glubale, apre e so porte à l'Istambul Expo Center per a 40a volta. A fiera, induve più di 7 marche participeranu à a zona di fiera di 10 mila metri quadrati trà 2022-42 dicembre 1.100, accoglierà ancu più di 65 mila novi mudelli di stagione.

Urganizata da Informa Markets, u primu urganizatore di fiera in u mondu, CBME Turkey sarà l'ospiti di cumpagnie in l'industria di i zitelli è di i zitelli, cumprese l'equipaggiu, i vestiti è l'accessorii pronti per i zitelli, i prudutti di cura è nutrimentu di i zitelli, mobili è tessili di casa, ghjoculi, i prudutti di maternità, è tutti l'altri prudutti. I gruppi di prudutti si riuniscenu sottu à un tettu per quattru ghjorni. A fiera, chì accoglie cumpratori prufessiunali da una larga geografia da i Balcani à l'Africa, riuniscerà più di 22 mila visitatori internaziunali. I cumpratori prufessiunali qualificati da i paesi di destinazione si scontranu cù i participanti per mezu di prugrammi speciali di delegazione di cumpratori da esse urganizati cù u sustegnu di u Ministeru di Cummerciu di a Republica di Turchia.

I tendenzi in a moda di i zitelli seranu annunziati

In u scopu di a fiera, dui seminarii speciali seranu tenuti da WSGN, a cumpagnia di previsione di tendenza numero 1 in u mondu. Ghjovi 8 dicembre, à 11.30, u "WGSN Seminar for Future Designers" si terrà esclusivamente per i studienti di design di moda, è trà 14.00-15.30, una sessione serà realizata trà 23-24, induve solu i visitori chì anu finitu u so in linea. iscrizzione pudarà participà è induve "Trends Moda Autunno-Inverno XNUMX/XNUMX per i zitelli" serà spiegatu. Hè previstu chì l'imprese lucali è stranieri chì volenu amparà cunsiglii chì l'aiuteranu à creà una visione per l'avvene mostranu un grande interessu in a sessione, induve cunsiglii impurtanti nantu à a moda di l'annu prossimu seranu spartuti. L'uppurtunità di scopre i culori di tendenza di a nova stagione serà pruposta in a Trend Area, chì serà situata in a zona di fiera in sustegnu à u seminariu.

Più digitale chè mai

Quist'annu, a fiera offre ancu novi opportunità digitale à i so visitatori è i participanti. Grazie à a nova applicazione mobile CBME Türkiye, sia i participanti sia i visitatori; Puderanu accede à liste di participanti, piani di sala è assai più da i so telefoni. A piattaforma CBME Turkey Connect permetterà à l'espositori è i visitatori di registrà e dati di l'altri è di vede questi dati dopu a fiera.

"Avemu u scopu di fà cuntributi pusitivi à l'esportazioni"

U direttore di a fiera, Hatice Dinçer, hà dettu: "Apremu e porte di a nostra fiera, chì organizemu dapoi più di 30 anni, per a 40ª volta questu annu. Semu tramindui assai felici è sottu una grande rispunsabilità. Ogni annu ci sforzemu di fà megliu cà a nostra fiera precedente. Quist'annu, avemu determinatu u nostru slogan cum'è "Big fair, big trade". Cù u crescita ecunomica è u numeru crescente di genitori cuscenti, Turchia hè diventata un centru impurtante di attrazione per l'industria di i prudutti di i zitelli è di i zitelli. Avemu u scopu di aumentà ancu a pusizione di Turchia in u settore, chì ghjoca un rolu impurtante in u cummerciu esteru è u bilanciu di u contu currente, attraversu cullaburazioni internaziunali è facenu cuntributi pusitivi à e nostre esportazioni. "A fiera permetterà ancu à e cumpagnie di apre à novi mercati", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*