U presidente Erdoğan nomina novi ambasciatori in 9 paesi

U presidente Erdogan designa un novu ambasciatore in u paese
U presidente Erdoğan nomina novi ambasciatori in 9 paesi

Cù a firma di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, a decisione di numinà ambasciatori hè stata publicata in a Gazzetta Ufficiale.

Murat Yavuz Ateş, Ambasciatore Turcu in a Republica Federativa di u Brasile, Ambasciatore Turcu Mehmet Yılmaz in a Republica Federale di Somalia, Ambasciadore Turcu Lütfullah Göktaş à u Vaticanu, è Ambasciadore Turcu Emre Zeki Karagöl in Tadjikistan sò stati purtati à u centru.

Halil İbrahim Akça hè statu numinatu Ambasciatore di Turchia à a Republica Federativa di u Brasile, İbrahim Mete Yağlı à l'Ambasciata Turca in a Republica Federale di Somalia, Ambasciata Turca à u Vaticanu, Ufuk Ulutaş, Capu di u Centru di Studi Strategici, è Umut. Acar, Vice Direttore Generale di a Promozione d'Oltremare, à l'Ambasciata Turca in Tadjikistan.

Songül Ozan, l'ambasciadore turcu in Montenegro, l'ambasciadore turcu in u Regnu di l'Olanda Şaban Dişli, l'ambasciadore turcu in Romania Füsun Aramaz, l'ambasciadore turcu in a Repubblica di Costa d'Ivory Havva Yonca Gündüz Özçeri, l'ambasciadore turcu in a Repubblica Populari di u Bangladesh Mustafa Osman Turan.

À l'Ambasciata Turca in Montenegro, Barış Kalkavan, Vice Direttore Generale di Maritime, Aviazione è Fruntiera, à l'Ambasciata Turca in u Regnu di l'Olanda, Selçuk Ünal, u Direttore Generale di Affari Politici Bilaterali, à l'Ambasciata Turca in Romania, è Özgür Kıvanç Altan, Vice Direttore Generale di l'Europa di u Nordu, à l'Ambasciata Turca in a Repubblica di Costa d'Ivory, u Vice Direttore Generale di l'Africa Occidentale Deniz Erdoğan Barım, Vice Direttore Generale di l'America Ramis Şen hè statu numinatu à l'Ambasciata Turca in a Republica Populare. di u Bangladesh.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*