Cuncorsu di Ponte di Legnu Tenutu à GAÜN

Cuncorsu di ponte di legnu tenutu in GAUN
Cuncorsu di Ponte di Legnu Tenutu à GAÜN

U "Concorsu di Ponte di Legnu" tradiziunale urganizatu da l'Università di Gaziantep (GAÜN) Dipartimentu di Ingegneria Civile Assoc. Dr. Nildem Tayşi è Assoc. Dr. Hè stata fatta sottu a coordinazione di Mehmet Tolga Göğüş.

I participanti anu participatu à a cumpetizione cum'è una squadra cù ponti mudeli ch'elli cuncepivanu è pruducianu elli stessi.In u cuncorsu, i participanti anu avutu l'uppurtunità di agisce cum'è una squadra è osservà a capacità di applicà a cunniscenza chì anu amparatu in teoria in modu sistematicu è praticu; Prof. Dr. Mustafa Özakça, Assoc. Dr. Eren Gülsan è u membru di u Cunsigliu di a Camera di Ingegneri Civili (IMO) Metin Girişken hà servitu cum'è membri di a ghjuria.

In a cumpetizione, chì era aperta à tutti i studienti chì studianu in i dipartimenti di l'Università di Gaziantep, Facultà di Ingegneria Civile è Architettura, cum'è un travagliu di squadra multidisciplinare, e squadre sò custituite da almenu trè è massimu di cinque persone, è almenu un studiente d'architettura hà participatu e squadre. In u cuncorsu custituitu di dui tappe; I prughjetti ricivuti in a prima tappa sò stati sottumessi à un esame preliminariu secondu i criteri determinati da i membri di a ghjuria. I carenze vistu in l'esame preliminare sò stati discututi cù i studienti è curretti. In a seconda tappa, i ponti sò stati evaluati staticamente è esteticu in a zona di cumpetizione.

Per ricumpinsà i prughjetti chì anu u dirittu di riceve premii cum'è u risultatu di a valutazione di a ghjuria, u presidente di l'IMO Gökhan Çeliktürk, u Cunsigliu di Amministrazione di l'IMO, u Vice Decanu di a Facultà di Ingegneria Prof. Dr. Una cerimonia di premiazione entusiasta hè stata cun a participazione di Çiğdem Aykaç, membri di facultà di u Dipartimentu di Ingegneria Civile è studienti di u dipartimentu. In u cuncorsu, u primu premiu hè andatu à u Gruppu Imperıal Engine, u sicondu premiu à u Gruppu Lord Of Engines, è u terzu premiu à u Gruppu Fond Bridge.

Burkay Güçyetmez, presidente di a filiale di Gaziantep di a Càmera di l'Ingegneri Civili, hà presentatu i premii à i studienti chì anu classificatu in a cumpetizione in nome di u Cunsigliu di Amministrazione IMO.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*