A fiera TTI Izmir hà accoltu 35 mila 502 visitatori

A fiera TTI Izmir hà accoltu mille visitatori
A fiera TTI Izmir hà accoltu 35 mila 502 visitatori

TTI Izmir hà accoltu un totale di 102 visitatori, 959 di i quali eranu stranieri da 62 paesi è 34 lucali da 543 pruvince di Turchia, per trè ghjorni.

A 16a Fiera è Cungressu Turisticu Internaziunale di TTI Izmir, urganizata sottu l'auspici di u Ministeru di a Cultura è u Turismu, ospitata da a Municipalità Metropolitana di Izmir, cù u sustegnu di TÜRSAB è in cullaburazione cù İZFAŞ è TÜRSAB Fuarcılık, hè diventata di novu u puntu di riunione di rappresentanti di u turismu naziunale è internaziunale.

À a fiera; Da un totale di 16 paesi, cumpresi Germania, Seychelles, Corea di u Sud, Giamaica, Cuba, Colombia, Serbia, Macedonia di u Nordu è Turchia da Edirne à Gaziantep, da Çanakkale à Diyarbakır, da Izmir à Şanlıurfa. Participanti da 29 cità in u paese hà participatu.

Ministri, guvernatori, municipalità, camere è urganisazioni non governamentali, agenzie di viaghju, operatori turistici, uffizii di u turismu, alberghi è strutture d'alloghju, compagnie aeree, cumpagnie di trasportu turisticu, cumpagnie di tecnulugia turistica è software è parechje istituzioni participanti di u settore anu assistitu à a fiera.

TTI Izmir, induve l'invitatu d'onore hè Antalya; In più di e so opportunità cummirciali è d'investimentu, hà ancu attiratu l'attenzione cù i so avvenimenti, interviste è spazii apposta "Turiżmu di salute" è "Turiżmu di cruciera".

L'urganizazioni di delegazione di l'acquistu cù a participazione di prufessiunali di u turismu straneru sò stati tenuti in u campu di a salute cù a Camera di Cummerciu di Izmir, è in u campu di u turismu generale cù l'urganizazione di İZFAŞ è TÜRSAB Fuarcılık. TTI Outdoor Camping, Caravan, Boat, Outdoor and Equipment Fair, tenuta per a seconda volta questu annu, hà accoltu 22 mila 453 persone per quattru ghjorni. E duie fiere anu accoltu circa 58 mila visitatori in totale.

Dichjarà chì TTI Izmir hà attiratu una grande attenzione sia da l'espositori sia da i visitatori, u direttore generale di İZFAŞ, Canan Karaosmanoğlu Buyer, hà dettu: "Avemu stati felici di accoglie una volta di più i rapprisentanti di altu livellu mundiale di l'industria turistica in Izmir. Quist'annu, avemu vistu chì ci era assai più interessu in a nostra fiera dopu a pandemia. "Mentre e cità prumove a so propria cultura è attività turistica in a nostra fiera, avemu avutu ancu una sezione per i visitori prufessiunali". disse.

U cumpratore hà dichjaratu chì u turismu di salute è u turismu di crociera sò ancu inclusi in e sezioni è hà dettu: "In questa sezione, i visitori prufessiunali; Alberghi, agenzie, ogni tipu di participanti chì operanu in u settore turisticu anu visitatu e nostre cumpagnie è anu fattu accordi cummerciale. Quist'annu, cum'è ogni annu, avemu urganizatu avvenimenti è sessioni spiciali chì ispiraranu l'industria di u turismu, è accoltu oratori impurtanti da casa è straneru ". disse.

Rimarchendu chì TTI Izmir hè impurtante per a prumuzione di Izmir è Turchia, Purchaser hà dettu:

"A nostra fiera, chì cuntinueghja à cresce è à sviluppà ogni annu, cuntinueghja à esse una di e piattaforme più impurtanti chì porta diverse sperienze, cunniscenze è opportunità in u campu di u turismu à l'attenzione di i prufessiunali è di l'ospiti di u settore per u sviluppu di u turismu. . TTI Izmir; "Credu chì rinfurzà tuttu u settore in u nostru paese è in u mondu, cum'è in l'anni precedenti, è serà una guida in a determinazione di a strada di 2023 di u settore turisticu".

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di TÜRSAB Fuarcılık, Selçuk Nazilli, hà dettu: "Avemu sviluppatu a Fiera TTI Izmir, induve avemu riunitu i prufessiunali di u turismu naziunale è internaziunali sottu un tettu da u primu annu chì hè stata urganizata, quist'annu cù u scopu di trasfurmendu in un scambiu di turismu induve l'affari di cummerciale di u mondu sò fatti in u periodu à vene ". disse.

Dichjarà chì anu riunitu u gruppu di delegazione di compra è i participanti di 55 paesi in circa 6 mila riunioni B2B cù u sistema di appuntamentu, Nazilli hà dettu: "In a nostra fiera, avemu offertu à i nostri visitatori l'uppurtunità di riunite cù e tendenze di l'industria, è ancu di prumove. I valori storici è culturali di Turchia. In un tempu quandu a vita in a natura hè cusì apprezzata, avemu presentatu i nostri visitatori à i prudutti chì piglianu u cuncettu di vacanze in una direzzione diversa, cum'è caravane, casette è barche, chì si sviluppanu ghjornu per ghjornu, in a nostra TTI Outdoor Izmir Fair. "Continueremu à aghjunghje una visione à u settore in l'anni à vene in e duie e nostre fiere cun successu". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*