Prima nave da crociera ancorata in u portu di Ünye di Ordu

A prima nave da crociera ancorata in u portu di Unye di l'armata
Prima nave da crociera ancorata in u portu di Ünye di Ordu

L'esercitu campa unu di i ghjorni più impurtanti in a so storia. Unye Port, chì a so capacità hè stata aumentata cù i sforzi di a Municipalità Metropolitana è hà righjuntu a cumpetenza naziunale è internaziunale, accoglie una nave da crociera per a prima volta, sfondendu una nova terra dopu i viaghji Ro-Ro. U battellu di cruciera Astoria Grande, chì hè ghjuntu cù centinaie di passageri, hà ancoratu in u portu di Ünye d'Ordu.

Ordu, chì hà fattu un rapidu prugressu in l'ultimi dui anni per diventà u centru cummerciale è turisticu più impurtante di u Mari Neru, hà alzatu a barra in u turismu marittimu è u trasportu. Dopu avè intrutu in u trasportu marittimu internaziunale cù l'iniziu di i viaghji Ro-Ro cù a Russia à traversu u Portu di Ünye in settembre, Ordu avà ospita u turismu di cruciera, una di e zone più impurtanti di u turismu marinu mundiale.

U PRESIDENTE GULER ASSICURÀ L'ADDIZIONE DI A ROUTE

A nave da crociera Astoria Grande, chì parte da a cità russa di Sochi è viaghja nantu à a strada chì copre Trabzon, Amasra è Istanbul, hè stata visitata da u sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu Dr. Hà aghjustatu Ordu à a so strada cù e riunioni di Mehmet Hilmi Güler.

A prima nave da crociera ancorata in u portu di Unye di l'armata

ARRIVATE CENTINARIE DI TURISTI

Cuntinuendu u so viaghju cù centinaie di passageri, Astoria Grande hà ghjuntu à Ünye in l'ora di a matina. Una cerimonia di accolta hè stata tenuta in u portu di Ünye per questu primu mumentu. A cerimonia hè stata assistita da u Sindaco Metropolitanu di Ordu Dr. Parechji membri di u protocolu, in particulare Mehmet Hilmi Güler, anu assistitu. I membri di a stampa anu dimustratu ancu un grande interessu in l'avvenimentu, chì hè di grande impurtanza per l'armata.

U PRESIDENTE GÜLER scontra cù l'equipaggiu di a nave è i passageri

U capitanu è l'equipaggiu di a nave sò stati salutati cù fiori da u presidente Güler è i membri di u protocolu. U presidente Güler è u so entourage dopu anu visitatu u bastimentu è trasmette i so desideri di benvenutu à i turisti stranieri chì visitanu Ordu. Durante a visita di a nave, u presidente Güler hà ancu parlatu cù u capitanu è l'operatori di a nave per un tempu. sohbet è li prisintò rigali.

A prima nave da crociera ancorata in u portu di Unye di l'armata

PRESIDENTE GULER: "Avemu ottinutu l'impossibile"

Parlendu à a cerimonia di accolta tenuta à Ünye Port, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu Dr. Mehmet Hilmi Güler, in a so dichjarazione quì, hà dettu chì Ordu hè in una di i so ghjorni storichi.

Sottulineendu chì u turismu di crociera hè una opportunità assai impurtante per presentà e bellezze di Ordu à u mondu, u presidente Güler hà dettu: "Oghje campemu unu di i nostri ghjorni più felici. Ospitemu una nave da crociera per a prima volta in a nostra bella Ordu. Semu assai felici di questu. L'Astoria Grande quì hè una di e pochi linee di cruciera in u mondu. Ma avemu realizatu l'impussibile è hà fattu un tali impussibile pussibule. Cù u terminal di passageru, u nostru Ünye hà rializatu un travagliu assai impurtante. A nostra municipalità Ünye hà ancu cuntribuitu assai à questi sforzi. Un ghjornu d'invernu in dicembre, avemu principiatu un turisimu assai bellu in Ordu per a prima volta. Da avà, avemu realizatu a bellezza di u Mari Neru cù u turismu marittimu è u turismu di cruciera. Sarà à tempu un muvimentu culturale, un muvimentu turisimu è cummerciale, è ancu una bona occasione per presentà tutte e nostre bellezze à u mondu.

A prima nave da crociera ancorata in u portu di Unye di l'armata

"NON 3 MESI, 12 MESI, VIVU L'ARMATA PER QATTRE STAGIONI"

Esprimendu chì Ünye Port crescerà sempre di più ogni ghjornu, u sindaco Güler hà dettu: "Mentre u nostru Ünye Port sviluppa u cummerciu marittimu cù attività ro-ro, accoglierà ancu i travaglii di containeri chì cumincianu prestu. In i nostri prossime opere, avemu fattu un novu terrenu cù una nova serie di attività cù u slogan "Ordu per 3 mesi, micca 12 mesi, sperimentate Ordu per quattru stagioni". Ùn ci hè micca limite à a nostra felicità oghje. U mondu sanu hà da vede e bellezze di u nostru Ordu in questa occasione. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu ", disse.

ÜNYE MAYOR TAVLI: "U NOSTRE PRESIDENTE PORTA E PRIMA COSA À NOSTRE ARMATA"

U sindaco di Unye Hüseyin Tavlı, chì hà parlatu à a cerimonia di benvenuta, hà dettu chì u sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu Dr. Ellu hà dichjaratu chì Mehmet Hilmi Güler hà fattu un novu terrenu per Ordu. U presidente Tavlı hà dettu: "Oghje, avemu avutu i primi in Ünye Port. Vogliu ringrazià u sindaco di a municipalità metropolitana per avè fattu questi primi vivi. Semu onorati di accoglie a nave di cruciera è invitati in a nostra cità turistica Ordu. Avemu manifestatu a nostra satisfaczione cù un accoltu entusiastu. "

FATSA MAYOR İBRAHİM ETEM KİBAR: "U MINISTRU DI U NOSTRE MINISTRU DI TRAVAIL À QUESTA VISITA"

In u so discorsu, u sindaco di Fatsa İbrahim Etem Kibar hà dettu: "Avemu sperimentatu un primu in u nostru esercitu sottu a guida di u nostru Ministru. Oghje, avemu accoltu u battellu di cruciera, unu di i più impurtanti vitali di u turismu, in u nostru Ordu. Questu hè u primu è spergu più à vene. U più grande sforzu in questa visita hè statu fattu da u nostru Onorevoli Ministru. Ringraziu assai tutti ".

U PROPRIETARI D'ASTORIA GRANDE, EMRAH KAPTAN: "Ci scontreremu di novu in novi video"

Emrah Kaptan, u patrone di a nave da crociera Astoria Grande, hà enfatizatu chì sò felici di esse in Ordu è chì urganizeranu novi viaghji, "Vogliu dichjarà orgogliu chì l'operatore di una cumpagnia straniera hè una cumpagnia turca. Hè un primu è assai piacevule per sperienze questu quì. Vulemu ringrazià u Signore Ministru è Sindaco di a Municipalità Metropolitana. Ci ritroveremu nantu à novi voli ", disse.

U SEGRETARI GENERALE OBB SAİT İNAN: "SIAmu FLICATI DI REALIZZA UN ALTRE PRIMA"

In u so discorsu, u Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Ordu, Sait Inan, hà dettu: "Semu felici di scopre una nova strada cù a visione mundiale di u nostru Ministru. Unye Port hà fattu u so primu passu in u turismu dopu u trasportu ro-ro. Ordu hè avà diventata una pruvincia chì cuntribuisce ancu à u turismu mundiale. Vogliu ringrazià u sgiò Ministru è tutti quelli chì anu cuntribuitu quì.

Dopu à a ceremonia d'accoglienza, accumpagnata da balli folklori è spettaculi di bandi, i turisti si sò cullati in l'autobus chì l'aspittavanu è si sò spustati per visità e bellezze storiche è naturali di Ordu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*