ABB rinnuva i so spazii di vendita di fiori in Sakarya Street

ABB rinnuva i so spazii di vendita di fiori in Sakarya Street
ABB rinnuva i so spazii di vendita di fiori in Sakarya Street

A Municipalità Metropolitana d'Ankara, chì sustene i cummercianti di a capitale cù i prughjetti chì hà implementatu, pressò u buttone per a rinnuvamentu di e zone di vendita di fiori in Sakarya Street. In u scopu di u Dipartimentu di l'Affari Tecnici "Sakarya Street Flower Sales Areas Renovation Project"; Rinuvà 200 lustrascarpe, 1 magazzinu è 1 buttreghi situati nantu à una superficie di 14 metri quadrati. Mentre chì e tende temporanee sò stallate in a regione per impediscenu à i cummercianti di esse vittime è di cuntinuà a so attività, u prugettu hè destinatu à esse cumpletu in a primavera di u 2023.

A Municipalità Metropolitana d'Ankara, chì sustene i cummercianti di a capitale cù i prughjetti chì hà implementatu è realizanu studii per i so bisogni, hà pressatu u buttone per u "Prughjettu di Rinnovazione di Zona di Vendita di Fiori Sakarya Street", chì hè trà i prughjetti 110 introdutti da u Sindaco Mansur. Yavaş in ghjugnu.

In u scopu di u prugettu; L'area di vendita di fiori in Sakarya Street, chì hè diventata una ferita sanguinante in a capitale per a mancanza di travagliu per anni, serà rinnuvata è messa in serviziu.

SERRANNI CUSTRUITE I CUMMERCI MODERNI

ABB, chì prima hà custruitu u Mercatu di Pesci in Yenimahalle, u Mercatu à l'Ingrossu, chì avia ghjuntu à a fine di a so vita ecunomica per mancanza di mantenimentu è ùn risponde più à i bisogni di i pescatori, da zero, hà avà cuminciatu à travaglià per i cummercianti di fiori in Sakarya. Strada.

Cù u prugettu da esse implementatu da e squadre di u Dipartimentu di l'Affari Tecnici; 200 magazzinu, 1 lustrascarpe è 1 buttreghi seranu ricustruiti nantu à una superficie di 14 metri quadrati.

Mentre i vechji buttreghi sò stati demoliti in u scopu di l'opera, grandi tende sò state stallate temporaneamente in u circondu per chì i cummercianti ùn sianu vittime, puderanu cuntinuà a so attività è ùn sianu affettati da e cundizioni climatichi freti.

squadre ABB; Hè u scopu di compie u "Prughjettu di Rinuvazione di l'Area di Vendita di Fiori di Sakarya Street" in a primavera di u 2023 è a consegna à i fioristi in pocu tempu.

GRAZIE À U PRESIDENTE YAVAS DA L'ARTI

I cummircianti di i fioristi, chì cuntinueghjanu à vende in tende stallate temporaneamente in a zona finu à chì sò custruiti novi spazii di travagliu, anu manifestatu a so satisfaczione cù u prugettu cù e seguenti parolle:

Halil İbrahim Külban (artisanu): "Aghju fattu floristeria in Sakarya Street per 36 anni. U nostru presidente hà preparatu un locu pruvisoriu per noi, ùn avemu micca lasciatu fora. U presidente di Mansur ci avia prumessu perchè ci era bisognu d'innuvazione quì. Avà mantene a so parolla. Grazie mille à ellu ".

Metin Acar (commerciante): "Sò quì da 30 anni. Ci hè una grande gioia in noi avà. Questa era una ferita sanguinante per parechji anni. Avemu travagliatu, ma avemu travagliatu infelici, vulemu chì stu locu sia rinnuvatu è rinfriscatu. Ùn avemu avutu micca speranza in i periodi precedenti. Tuttavia, quandu u presidente Mansur hè ghjuntu, avemu avutu speranza. Ci anu aiutatu. "Avemu una grande fiducia in u presidente Mansur è u ringraziemu assai".

Ece Acar (commerciante): "Prima di tuttu, vulemu ringrazià u nostru presidente Mansur. Era assai bè per noi. Avemu travagliatu in una zona assai degradata è assai fridda. Avà serà megliu, avemu da travaglià in cundizioni megliu. Grazie mille."

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*