Decisione di offerta presa per Akkuş Niksar Road

Decisione di offerta fatta per Akkus Niksar Road
Decisione di offerta presa per Akkuş Niksar Road

L'ultima riunione di u cunsigliu di u 2022 hè stata tenuta da u sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu Dr. Hè statu tenutu sottu a presidenza di Mehmet Hilmi Güler. U sindaco Güler hà annunziatu chì a decisione di offerta a strada Akkuş-Niksar, chì hè stata un prublema per decennii, hè stata presa. Nutendu chì u portu di Ünye d'Ordu serà avà apertu à u turismu di crociera è à u trasportu marittimu, u sindaco Güler hà dichjaratu chì pruduceranu l'electricità da l'onda di u Mari Neru per esse alimentatu à a reta naziunale è chì anu firmatu un accordu cù una cumpagnia in Israele per stu scopu. U sindaco Güler hà datu una bona nutizia à Altınordu è hà nutatu chì anu cuminciatu à travaglià in un novu parcheghju per 1000 veiculi.

"A decisione di offerta di strada Akkuş Niksar hè stata fatta"

Partendu da a strada Akkuş-Niksar, chì hè di grande impurtanza per u futuru di Ordu è hè stata annantu à l'agenda dapoi anni, u sindaco Güler hà datu a bona nova chì a decisione di offerta per a strada hè stata presa.

U sindaco Güler hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à u sughjettu: "Cù u travagliu chì avemu fattu, ci sò stati boni sviluppi in quantu à l'ecunumia è l'investimenti. Prima di tuttu, l'offerta stradale Akkuş-Niksar hè stata decisa. Per quessa, una arteria assai impurtante cum'è Ordu, u Mari Neru, è una strada forte cum'è Dereyolu ci culligaranu à l'Anatolia, u Mediterraniu è l'Anatolia Centrale. "Questu hè un sviluppu maravigliu per u futuru di a nostra cità".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*