Avvenimenti di l'annu novu tenuti in Akkuyu NPP

Avvenimenti di l'annu novu in Akkuyu NGS
Avvenimenti di l'annu novu tenuti in Akkuyu NPP

U situ di custruzzione di a Centrale Nucleare di Akkuyu (NGS) hà accoltu trè celebrazioni di l'annu novu per a prima volta in a storia di u prugettu. 1-4 di u persunale di u prughjettu. I studienti di a scola sò stati invitati à u campu per participà à l'attività accumpagnati da caratteri tradiziunali di fata russa cum'è Ded Moroz, u Babbu Natale di Russia, è Snegurochka, chì rapprisenta a nipote di Santa.

Una sala apposta per l'avvenimentu hè stata decorata. A cafeteria di u persunale di a custruzzione di l'Akkuyu NPP hà assistitu à un spettaculu culurita di l'annu novu durante dui ghjorni. L'arbureti di Natale sò stati posti in ogni locu è u tettu era decoratu cù nastri è fiocchi di neve. Una sala separata era riservata à l'attellu nantu à a fabricazione di biscotti di gingerbread di fantasia è fiocchi di neve di carta decorativa. Un muru tamantu cù u contornu di l'arburu di Natale, Babbu Natale è altri simboli di Natale era ancu riservatu à i zitelli per pintà.

Pioneering sta festa per i zitelli, Akkuyu Nuclear A.Ş. U General Manager Anastasia Zoteeva hà indirizzatu i zitelli cun un video missaghju prima è à a fine di l'avvenimentu. Zoteeva hà dettu: "Pensu chì averete una festa maravigliosa. Ùn vi scurdate di piglià una foto cù Babbu Babbu è mustrami i vostri ritratti dopu. Bon annu novu à tutti voi ! Vi pregu una festa indimenticabile è una festa maravigliosa. Diverte si! Chì l'annu novu vi porti salute, felicità è successu. Fate felici e vostre mamme è i vostri babbi è passate una festa maravigliosa cun voi ! disse.

In più di un spettaculu di teatru cù caratteri di fiaba, ci era ancu cuncorsi è enigmi in u prugramma. I zitelli anu ancu fattu un ballu circular intornu à l'arbulu. I chjuchi si sò divertiti cù "confetti rain" à a fine di ogni spettaculu.

Accantu à a sala principale era una zona di foto induve i zitelli è i so genitori pigliavanu ritratti nantu à u sleigh di Babbu Babbu davanti à l'arburu di Natale. Inoltre, à ogni spettaculu, i membri di a ghjuria determinanu i vincitori di u cuncorsu di costumi in trè categurie: "Esattamente u stessu", "Simbulu di l'annu" è "U più originale Costume".

Più di 600 figlioli di l'impiegati di u prughjettu anu participatu à l'avvenimenti di l'annu novu in u situ di Akkuyu NPP. I rigali, i biscotti di gingerbread è i culurite culurite per decorate i cookies sò stati distribuiti à ogni zitellu.

Studiente di u secondu annu Alice Dağdelen hà dettu: "Aghju assistitu à a festa cù i mo cumpagni di classe è mi piaceva! Ci hè statu datu un bellu pastu prima di u spettaculu. Dopu avemu dipintu un grande muru di pittura, decoratu i biscotti di gingerbread, cantava è ballava cù caratteri di fiaba. Aghju ancu lettu una puesia à Babbu Babbu è m'hà datu un rigalu. Aghju capitu chì u travagliu di a mo mamma ùn hè micca noiosa per tuttu! hà spressu i so sentimenti.

U studiente di u terzu annu Ilya Shvetsov hà dettu: "A nevicata era cusì inaspettata! Nimu s'aspettava questu! Aghju avutu tratti è rigali per un poema chì aghju scrittu à Santa. Grazie!" disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*