Cornu d'oru raggiunge "Arte Cornu d'oru"

Cornu d'oru 'Halic Reaching Art'
Cornu d'oru raggiunge "Arte Cornu d'oru"

L'IMM hà resuscitatu u patrimoniu ottomanu abbandonatu "Fener Houses", situatu nantu à a riva di u Cornu d'oru è abbandunatu à u so destinu per anni. U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, hà dichjaratu chì anu purtatu 3 edifici storichi à a so gloria antica sottu u nome di "Haliç Art" in u scopu di a maratona "150 Projects in 150 Days" à a vita culturale è artistica di a cità. "Ciò chì chjamemu a trasfurmazioni di Istanbul pò veramente riuniscevi cù grandi tesori", hà dettu İmamoğlu, aghjustendu: "A trasfurmazioni di l'edifiziu, chì hè sopravvissutu da parechji seculi fà, ma hè diventatu in ruine è un pocu di distruzzione, da cumpresi e tracce di u passatu, hè esattamente u Cornu d'oru chì avemu sunniatu, ci hà purtatu punti di scontru chì rinfurzà quella fiction d'arte nant'à u so assi. Quì, pudete fighjà e tracce di a storia, a spiritualità, un spettaculu putente, un spettaculu di quale tipu di cità campemu veramente ", disse. İmamoğlu hà invitatu tutti i Istanbuliti à visità i punti 3 di l'Arte di u Cornu d'Oro.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà purtatu 3 edifici storichi di u patrimoniu ottomanu, chì sò stati abbandunati per anni nantu à a riva di u Cornu d'Oro è lasciati à u so destinu, à a vita culturale è artistica di a cità in u scopu di "150 Prughjetti". in 150 Days" maratona. U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà fattu esami in lochi storichi restaurati da e squadre di u Patrimoniu İBB è messu in serviziu sottu u nome di "Haliç Art". Imamoglu; Yavuz Sultan Selim Mahallesi Abdul Ezel Pasa Caddesi No: 4 (Haliç Art Focus 1), in u stessu quartiere è strada No: 95 (Haliç Art Focus 2) è Balat Mahallesi Mürsel Paşa Caddesi No: 6 (Haliç Art Focus 3) Hà ricevutu infurmazione dettagliata nantu à e zone messe in serviziu da Oktay Özel, Capu di u Dipartimentu di Patrimoniu Culturale IMM. U Sicritariu Generale IMM, Can Akın Çağlar, hà accumpagnatu İmamoğlu in a tour d'esame. İmamoğlu hà fattu a so valutazione di e zoni salvate da u so statu abbandonatu à Haliç Art Focus 2.

"Avemu i punti di scontru chì sognumu"

İmamoğlu hà utilizatu e seguenti espressioni in u so discorsu trasmessu in diretta nantu à i so cunti di e social media:

"Ciò chì chjamemu a trasfurmazioni di Istanbul pò qualchì volta vi riunite cù grandi tesori. Vogliu dì chì sò assai impressiunatu. I mo amichi, anu fattu un travagliu maravigghiusu. Haliç Sanat hè un locu di bellezza straordinaria chì emerge cù l'acquistu di u nostru edifiziu 3-focused. In altri palori, quandu si guardà, a trasfurmazioni di a struttura, chì hà sopravvissutu uni pochi seculi fà, ma hè diventata in ruine è hè stata un pocu distrutta, includendu e tracce di u passatu, ci hà datu i punti di scontru chì rinfurzà quellu. art setup nantu à l'assi di u Cornu d'oru chì avemu sunniatu. Quì, pudete veramente fighjà e tracce di a storia, a spiritualità, un spettaculu putente di quale tipu di cità campemu. A prufundità à l'internu di e strutture chì parenu assai minuscule ponu riunite cù diversi sogni. In u mo parè, questu hè u focu di pudè fighjà u passatu cun un tali sguardu, è u futuru cù speranza. Dunque, essendu quì, sentendu chì questu hè megliu oghje, sò i punti induve pensemu chì pudete riparà assai cose in u futuru ".

SUPPORTU DA L'ARTISTI À A STORIA

"Avà, i mo amichi anu preparatu trè posti. Chì hè ancu più bella; micca solu a risturazione di i nostri spazii, ma ancu a so trasfurmazioni in un campu d'arti è scontri cù i nostri preziosi artisti. Semu avà in u sicondu focu è quì simu inseme cù l'opere magnifiche di Fatih Alkan. Quì, pudete vede l'apparizione di opere magnifiche da materiali chì sò in realtà in a nostra vita, chì ricunnoscerete quandu avemu vistu, chì sapemu com'è simplici. U so nome hè una mostra chjamata "Devinen Life". Aghju visitatu u primu. Ci hè ancu un artista assai preziosu Vahap Avşar. Quì pudete truvà una mostra chjamata "Operazione Libertà". Andaraghju à u terzu puntu prestu. Ancu quì vederaghju a mostra di Hülya Özdemir è Ferhat Seller "À l'ombra di strade pallide".

"HALIC ART" INVITAZIONE À ISTANBUL

"Assicuratevi di vene. visita. Sentite u Cornu d'oru Art. In a terza parte, avemu ancu un Beltur Cafe. Beie ancu u vostru caffè. Vi ricumandemu di piglià stu tour di u Cornu d'oru cù i vostri figlioli è famiglie. E nostre sorprese continueranu. Appena di fronte, à u Cantieru Navale Haliç, i nostri spazii d'arte straordinaria sò in u Cantieru Navale Cornu d'Oro, induve si scontra cù Istanbuliti. Da una banda, hà da vede a pruduzzione efficace è attiva di u cantiere navale, a pruduzzione di e barche elettriche d'oghje, ma ancu i prucessi di riparazione di i nostri battelli, chì sò ancu e magnifiche tracce di u passatu, chì riportanu à a vita u Ferry Paşabahçe. . Per d 'altra banda, vi vede una zona magnifica cù sale di mostra, induve Istanbul scontra un arte assai speciale. Avemu parechje sorprese. L'arrivu di u tram è e centinaie di millaie di metri quadrati di spazi verdi intornu à u tram, a piazza Eminönü è a participazione di Fesahane in a so pusizioni chì si estendenu finu à Alibeyköy vi portanu u centru d'arte più impressiunanti in u mondu. Bravo à tutti i nostri amichi. Questu hè, per dì cusì, u nostru ringraziu sinceru à i nostri artisti chì anu aiutatu à fà bella a reta di celebrazione. Per piacè ghjente di Istanbul, per piacè venite. Da dumane, visitate trè lochi di Haliç Sanat per avà.

İmamoğlu hà rispostu à a dumanda di "cuntribuzione" di l'artista Ferhat Seller scrivendu "Tuttu serà bè" nantu à u muru in Haliç Sanat Odak 3.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*