U numeru di stazioni di u dipartimentu di u focu di Ankara in a capitale ghjunghjerà à 48

U numeru di stazioni di u focu di Ankara in u Baskent ghjunghjerà à e
U numeru di stazioni di u dipartimentu di u focu di Ankara in a capitale ghjunghjerà à 48

A Municipalità Metropolitana di Ankara, chì hà iniziatu travaglii di migliuramentu per via di cundizioni fisiche inadegwate in e stazioni di focu in Akyurt, Nallıhan, Etimesgut è Haymana, hà finitu questi travaglii l'annu passatu è hà ancu spustatu a Stazione di Pompieri Pursaklar à l'edificiu recentemente custruitu in Keçiören Bağlum.

ABB hà ancu realizatu recentemente l'offerta per 2 stazioni novi da custruisce in i distretti Yenimahalle Yuva è Gölbaşı Tulumtaş.

A Municipalità Metropolitana di Ankara usa e so risorse per risolve i prublemi urgenti di a ghjente di a capitale è per risponde à i so bisogni. In questu cuntestu, ABB, chì hà intrapresu prughjetti chì priorizzanu a vita è a sicurità di a pruprietà di e persone di a capitale, rinnuvau 4 stazioni di u focu chì anu finitu a so vita ecunomica è trasfirìu una stazione à u so novu edifiziu.

ABB, chì seguita l'innuvazioni tecnologiche per furnisce un serviziu più efficace è più veloce in a capitale cù una pupulazione in crescita è in via di sviluppu, purterà ancu duie stazioni di pompieri novi è muderni in i distretti di Yenimahalle Yuva è Gölbaşı Tulumtaş per rinfurzà a brigata di u focu.

5 STAZIONI SONT RECUSTRUITE

A Brigata di Pompieri d'Ankara, chì hà riduciutu l'età media à 445 anni, impiegendu 40 persone per meritu dopu chì u presidente ABB, Mansur Yavaş, hà pigliatu l'uffiziu, hà finitu i travaglii di rinnuvamentu è di custruzzione iniziati in 5 distretti l'estate scorsa è hà migliuratu e so cundizioni fisiche.

Mentre i stazioni di u focu in Akyurt, Nallıhan, Etimesgut è Haymana sò stati rinnuvati da zero è fatti cumpatibili cù i requisiti di l'età, Pursaklar Fire Station hè stata trasferita à l'edificiu di novu custruitu in Keçiören Bağlum.

U NUMERU DI STAZIONI ARRIVA A 48

A Municipalità Metropolitana d'Ankara hà realizatu recentemente una licitazione per 2 novi edifici di stazione per risponde più rapidamente è in modu efficace à incidenti chì ponu accade in i Quartieri di Yuva è Tulumtaş è di e zone circundante.

L'edificazioni di a stazione, induve tutti i bisogni di i pompieri sò cunsiderati, includenu una sala di pranzu, una sala di centralina, dormitori, vestitori è spogliatoi. Diversi spazii sportivi seranu situati in u circondu di a stazione di u focu per chì i bomberi, chì travaglianu 7/24, ponu passà u so tempu liberu è risponde à i so diversi bisogni.

Cù a fine di e stazioni da esse custruite da u Dipartimentu di l'Affari Tecnici, u numeru di stazioni di a Brigata di Fire d'Ankara in tutta a capitale righjunghji 48.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*