U pagamentu di "Supportu à a Cantina" per i Studenti à Revenu Bassu Cumincia in Ankara!

U Pagamentu di Supportu di a Cantina per i Studenti à Rendimentu Bassu principia in Ankara
U pagamentu di "Supportu à a Cantina" per i Studenti à Rendimentu Bassu principia in Ankara!

A Municipalità Metropolitana d'Ankara, chì realiza ogni ghjornu un novu prughjettu per assicurà l'uguaglianza di l'uppurtunità in l'educazione, furnisce u sustegnu di a cantina à i zitelli di e famiglie chì ricevenu assistenza suciale. Annunziando nantu à i so cunti suciali chì i Capital Cards di e famiglie seranu carricati cù 330 TL per persona per mese per e spese di cantina di i so figlioli, u presidente di ABB Mansur Yavaş hà dettu: "Avemu principiatu u periodu di shopping in cantina cù a carta Başkent per i zitelli di e nostre famiglie. riceve l'assistenza suciale, prima in e regioni pilotu dopu à l'annu novu, è dopu in tuttu Ankara. "Furnendu un supportu mensuale di 330 lire per studiente, faremu un passu impurtante versu a nutrizione di i nostri figlioli", disse.

Cuntinuendu i so servizii in cunfurmità cù u so approcciu di municipalità suciale, a Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja e so pratiche "amichevuli à i studienti" senza interruzzione.

A partesi da u principiu di l'annu, ABB depositarà un supportu mensuale di 330 TL per persona à e Carte Başkent di e famiglie chì ricevenu assistenza suciale per copre e spese di cantina di i so figlioli.

U sustegnu, chì principiarà in i distretti piloti in a prima tappa, hè destinatu à ghjunghje à 60 mila studienti in u futuru.

U sustegnu furnitu da a Municipalità Metropolitana per e spese di cantina di i zitelli di e famiglie chì ricevenu assistenza suciale serà caricatu nantu à e carte Başkent è i saldi ponu esse aduprati solu per e spese di cantina.

YAVAŞ: "AMEMU L'ERA DI CANTINE SHOPPING CU A CARTE CAPITAL IN ANKARA"

Facendu a dichjarazione annantu à u sustegnu di a cantina nantu à i so cunti suciali, u presidente di l'ABB Mansur Yavaş hà dettu: "L'ugualità di opportunità hè necessaria micca solu in l'educazione, ma ancu in a vita. "Semu sempre quì per i nostri figlioli", disse. In a so dichjarazione video, Yavaş hà dettu u seguente:

"Ogni ghjornu, seguitamu tristemente in a nutizia i nostri figlioli chì vanu à a scola affamati è chì fermanu a fame à a scola. U più efficau di questi era a nutizia chì ci era i zitelli chì pienghjenu in i scoli per via di a fame. Sta nutizia aumenta ancu di più a nostra rispunsabilità. Per quessa, cuminciamu u periodu di shopping in cantina cù a carta Başkent per i zitelli di e nostre famiglie chì ricevenu assistenza suciale, prima in e regioni pilota è dopu in tuttu Ankara dopu l'annu novu. Fornendu un supportu mensuale di 330 lire per studiente, faremu un passu impurtante versu l'alimentazione di i nostri figlioli... Test SMA, test di screening di i zitelli, nurseries, supportu di gas naturale, supportu di carne, supportu di cartoleria, abbonamentu studiente, scontu d'acqua di i studienti. , internet gratuitu, centri d'alloghju, tassa d'esame.pagamenti, centri tecnulugichi... Tuttu chistu sò per i nostri figlioli... U nostru prughjettu maiò deve esse di eliminà a miseria generazionale da un male avvene per i nostri figlioli, è di compie u so sviluppu è educazione per ch'elli abbianu un futuru luminoso ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*