L'aeroportu di Antalya serà u preferitu di u mondu

L'aeroportu di Antalya serà u Preferitu in u mondu
L'aeroportu di Antalya serà u preferitu di u mondu

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà enfatizatu chì a Turchia hà guasi fattu a storia in l'industria di l'aviazione per l'ultimi 20 anni è hà nutatu chì l'aeroportu di Antalya diventerà unu di i aeroporti preferiti di u mondu cù l'investimentu da fà.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu esami in l'aeroportu di Antalya. Karaismailoğlu, chì hà fattu una dichjarazione di stampa dopu, hà nutatu chì Antalya hè unu di i centri turistici di u mondu. Nutendu chì Antalya serve cù una capacità di passageri di 35 milioni, Karaismailoğlu hà dettu chì anu tenutu un'offerta impurtante à u principiu di dicembre di l'annu passatu per sguassà l'ostaculi à u sviluppu è a crescita di u turismu.

Nutendu chì anu pianificatu un investimentu di circa 750 milioni d'euros à l'aeroportu di Antalya, Karaismailoğlu hà nutatu chì l'investimenti deve esse fatti per risponde à a dumanda in l'anni à vene. Esprimendu chì u terminal internaziunale, u terminal domesticu, a rinnuvazione di e torri esistenti, l'arrangiamentu di l'edifici VIP è CIP sò trà l'investimenti, Karaismailoğlu hà dettu chì, in u risultatu di l'investimenti, aumenteranu a capacità di passageru da 35 milioni à 80 milioni. Esprimendu chì un investimentu di 750 milioni d'euros serà fattu senza lascià un centesimu da u bilanciu di u nostru statu, Karaismailoğlu hà ancu spiegatu chì l'offerta hè stata cumpletata cù una garanzia di redditu in affittu di 2025 miliardi 25 milioni d'euros in 8 anni di operazione dopu à 555. Sottulineendu chì mettenu 25 miliardi 2 milioni d'euros, chì hè u 138 per centu di l'ingudu di l'affittu, in u bilanciu statale, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "Allora; Finu à u 2025, facemu un investimentu di 15 miliardi di lire, cù u so valore attuale, senza lascià un centesimu da u statu.

QUST'ANNU CAMIONEmu L'EFFETTI DI A PANDEMIA

Rilevando chì l'industria di l'aviazione sta sperimentando grandi difficultà durante u prucessu di pandemia, Karaismailoğlu hà dettu chì anu eliminatu i resti di queste difficultà da questu annu. Nutendu chì l'effetti di a pandemia l'annu passatu anu cuntinuatu è chì u numeru di passageri in 2019 hà cuminciatu à vultà à a fine di questu annu, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u 2023 serà assai più pruduttivu.

Indittendu chì l'aeroportu di Antalya hà accoltu 32 milioni di passageri quist'annu, Karaismailoğlu hà dettu: "L'aeroportu di Antalya diventerà unu di i aeroporti più famosi in u mondu cù l'investimentu da fà. Per l'ultimi 20 anni, avemu scrittu una storia in l'industria di l'aviazione, in particulare in u nostru paese. In u 2002, u numaru di passageri in Turchia era solu 30 milioni. In u 2019, avemu aumentatu u numeru di passageri aerei à 219 milioni. Avemu fattu a linea aerea u modu di a ghjente. Avemu aumentatu u numeru di aeroporti da 26 à 57. Aumenteremu stu numeru à 60 cù l'aeroportu di Çukurova, l'aeroportu di Yozgat è l'aeroportu di Bayburt-Gümüşhane.

L'AEROPORTU DI ISTANBUL hè unu di i "migliori" di u mondu

Esprimendu chì l'aeroportu d'Istanbul hè unu di i migliori in u mondu, Karaismailoğlu hà dettu chì anu realizatu un affari assai successu cù a cooperazione publica-privata in l'aeroportu di Istanbul, u centru di transitu di u mondu. U Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu, chì hà dettu: "Avemu purtatu l'Aeroportu di Istanbul in u nostru paese cun un investimentu di 10 miliardi d'euros, in una regione induve ùn ci hè vita è vita, cun un investimentu di 25 miliardi d'euros, vale à dì, senza lascià un centesimu da u bilanciu di u nostru statu ", hà dettu Karaismailoğlu, chì hà dettu chì un ingressu di lucazione di 26 miliardi d'euros serà ottenutu durante u periodu di operazione di 65 anni. Nutendu chì chjuderanu l'aeroportu di Istanbul cù un numeru di passageri chì avvicinanu XNUMX milioni quist'annu, Karaismailoğlu hà fattu e valutazioni seguenti:

"L'aeroportu di Istanbul hè u primu in Europa, batte record ogni mese. Unu di i migliori aeroporti in u mondu in termini di qualità di serviziu ... L'aeroportu di Istanbul hà servitu 1400 aerei è 230 mila passageri, soprattuttu in l'estiu. Oghje, cuntinueghja à furnisce un serviziu di qualità è cunfortu sia à i turisti stranieri sia à i nostri citadini cù 1200 aerei è quasi 200 mila passageri. Mentre l'aeroportu di Istanbul si sviluppa, l'aeroportu Sabiha Gökçen hè ancu in crescita. Cuntinueghja à serve Istanbul è Turchia cù i so 600 voli ogni ghjornu è 100 mila passageri.

Spieghendu chì l'annu passatu era assai pruduttivu in quantu à l'investimenti di u settore di l'aviazione, Karaismailoğlu hà ricurdatu chì anu apertu l'aeroportu di Tokat in marzu è l'aeroportu di Rize-Artvin, unu di i prughjetti più speciali in u mondu, u 14 di maghju. Dichjarà chì a custruzzione di edifizii terminali in Malatya è Kayseri cuntinueghja, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu messu in serviziu u novu terminal di l'aeroportu di Gaziantep l'annu passatu.

25 PERCENTU DI L'INGRESU DI L'AFFIRTU DI L'AEROPORTU ESENBOĞA TENDER DA PAGÀ IN AVANTI

Enfatizendu chì anu ancu realizatu un travagliu successu à l'Aeroportu Esenboğa a settimana passata, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà dettu chì un investimentu di circa 300 milioni d'euros hè necessariu à l'Aeroportu di Esenboğa, è chì ci sò travaglii da fà in cunfurmità cù a capacità di passageri è bisogni. Indittendu chì a terza pista deve esse custruita quì, a pista esistente deve esse rinnuvata, a capacità di l'edificiu terminale esistente deve esse aumentata è e novi custruzzioni di torre duveranu esse fatte, Karaismailoğlu hà dettu: "U più faciule era di ottene un bilanciu da u nostru. statu è fà stu travagliu, ma ùn avemu micca fattu. Faremu un investimentu di 300 milioni d'euros cù u mudellu Build-Operate-Transfer senza lascià un centesimu da e casse di u nostru Statu. Dopu à u 2025, avemu fattu di novu l'offerta di operazione di 25 anni cù una guaranzia di ingressu di locazione di 560 milioni d'euros. U valore di 560 milioni d'euros, chì hè u 25% di questi 140 milioni d'euro di ingressu di affittu, serà messu in a sicura di u nostru statu operatore in 90 ghjorni.

TURCHIA SI Sviluppa, TURCHIA CRESCE

Enfatizendu chì a Turchia si sviluppa è cresce, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu 29 mila chilometri di rete stradale divisa, 68 mila chilometri di autostrade chì operemu, è investimenti ferroviari chì avemu righjuntu à 13 mila 100 chilometri, 1400 chilometri di quale hè altu. - treni veloci. Avemu coperto distanze significative in a rete ferroviaria in corso di 4 chilometri. Facemu più di 500 per centu di i nostri investimenti in ferrovie, postu chì un periodu d'investimentu orientatu à a ferrovia hè avà indispensabile per u nostru paese.

ÙN SIAMU MAI SATISFATU DI QU'AMU FATTU

Sottulineendu chì a Turchia cuntinueghja à aumentà a so attrattiva, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà continuatu cusì:

"Femu i prughjetti di Build-Operate-Transfer chì facemu quì cum'è offerte aperti è tutte e cumpagnie straniere è internaziunali entranu è offerte in queste offerte. Questu mostra quantu Turchia hè attrattiva in l'agenda di u mondu è quantu hè chjaru u futuru di Turchia. Videndu questu, tutte e cumpagnie volenu vene in Turchia è invistisce. Purtemu questi investimenti in u nostru paese cù mudelli finanziarii diffirenti per apre a strada per l'investituri. Avemu ancu stabilitu i nostri prossime miri.Avemu pianificatu un investimentu di 2053 miliardi di dollari finu à u 198, è avemu principiatu à investisce ancu in questi. Cume avemu digià ottenutu i nostri obiettivi 2023, cuntinuemu i nostri investimenti in linea cù i nostri obiettivi 2053. Mentre investendu da una banda, avemu ancu intrattenutu travaglii impurtanti per aumentà a qualità, u cunfortu è a capacità in l'impresa. In u periodu d'investimentu finu à u 2053, ci hè un investimentu ferroviariu ponderatu di 65 per centu. U settore di a cumunicazione hè unu di i più impurtanti di questi. In a compagnia aerea chì a so infrastruttura avemu finitu, avemu da fà avà studii impurtanti in quantu à a qualità di l'operazione. U Ministeru di Trasportu è Infrastrutture hè in realtà una dinamo di Turchia, chì serà trà e prime 10 ecunumie sviluppate di u mondu in linea cù i so scopi di crescita è di sviluppu. L'annu 2022 hè statu pienu per noi. Ùn simu mai soddisfatti di ciò chì facemu. Avemu travagliatu più duru per fà megliu. In u 2023, u nostru ritmu hà da cuntinuà à aumentà. Allora chì u mondu cuntinueghja à guardà noi, è l'uppusizione deve cuntinuà à fighjulà. Grazie à u bonu travagliu chì avemu fattu, a vita di i nostri citadini hè diventata più faciule. U fattore più grande daretu à a Turchia ghjunghje à e più grandi figure di crescita di u mondu sò i prughjetti chì pruduciamu cù questi mudelli finanziarii di successu. Dunque, u più veloce, più faciule è più sicura ghjunghje in una regione, più affettate l'investimentu, l'impieghi, a produzzione è l'esportazione di quella regione 10 volte. Cù a so cuscenza, travagliemu 5 ore à 700, 7 ghjorni à ghjornu cù i nostri 24 mila siti di custruzzione è punti di serviziu spargugliati in Turchia è XNUMX mila culleghi, è continueremu à travaglià.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*