Aski Spor suscita futuri lottatori

Aski Spor suscita futuri lottatori
Aski Spor suscita futuri lottatori

Continuendu à sustene l'sport è l'atleti in a capitale, u prughjettu "300 Children 300 Athletes" di a Municipalità Metropolitana di Ankara, chì hè statu implementatu cù ASKİ Sports Club per incuragisce in particulare i zitelli in u sport, cuntinueghja cun grande interessu.

In u scopu di u prugettu, induve più di 13 4 zitelli in 4 rami scontranu cù sport in Ankara, 13 zitelli trà l'età di 800-XNUMX ricevenu una furmazione di lotta gratuitu accumpagnati da furmatori di a squadra naziunale.

U prughjettu "300 Children 300 Athletes", implementatu da a Municipalità Metropolitana di Ankara per incuragisce i zitelli à fà sport in a Capitale, attrae una grande attenzione. Più di 13 4 zitelli beneficianu di a furmazione furnita da ASKİ Sports Club in XNUMX rami sportivi diffirenti.

In u ramu di lotta, induve ASKİ Spor ottenga u più successu, 3 zitelli assistenu à l'entrenamentu 800 ghjorni à settimana, accumpagnati da furmatori di a squadra naziunale.

NUMERO DI BRANCHES AUMENTU

I zitelli adattati per u sport; Sò addestrati da furmatori è furmatori esperti in lotta, lotta à l'oliu, ginnastica, taekwondo, karate, judo, pugilatu, kickboxing, sollevamento pesi, natation, badminton, tennis è tennis di tavola.

Abdullah Çakmar, Coordinatore Generale di ASKİ Sports, hà dichjaratu chì ùn anu micca alluntanatu i zitelli è e famiglie chì vulianu riceve furmazione sportiva per via di l'intensu interessu di u prugettu è chì anu aumentatu u numeru di rami, è hà dettu: "Qualunque pò esse. fattu in nome di u sportu in Ankara, facemu quì cù i nostri maestri è a nostra squadra tecnica in l'unità R&D. Avemu più di 4 13 zitelli. Formemu atleti in XNUMX rami, in particulare a lotta, u nostru sport locomotore. Hè un grande onore è orgogliu di integrà i zitelli cù u sport è di serve quì.Avemu campioni europei, mundiali è olimpichi cum'è atleti mudelli. I nostri maestri chì li impieganu impieganu ancu i nostri zitelli è i nostri ghjovani. Quì vulemu purtà i nostri figlioli inseme cù u sport è cresce parechji Tahas è Rıza. In questu sensu, vogliu ringrazià u nostru Presidente Onorariu, u Signore Mansur Yavaş, chì ci hà sempre sustinutu ", disse.

GRAZIE A MANSUR YAVAS DA FAMIGLIA E FIGLI ATLETI

I zitelli chì sudanu durante l'entrenamentu tenutu à Rıza Kayaalp & Taha Akgül Sports Complex è e so famiglie chì sò venuti à vedeli anu ringraziatu u presidente ABB Mansur Yavaş per u so sustegnu à l'sport è l'atleti cù e seguenti parolle:

-Hande Alagöz (Parent): "I nostri figlioli cunsumanu e so energie bè è bè. Invece di trattà cù travaglii vani, portanu quì i so altri amichi è facenu sport inseme. Ricevenu ancu ogni tipu di furmazione fisica. Semu assai piacè. Vulemu ringrazià u presidente Mansur ".

-Nihal Uçar (Parent): "Avemu cuntinuu sti furmazioni per 15 mesi. I nostri figlioli si sviluppanu in modu pusitivu sia socialmente sia fisicamente. I nostri maestri quì sò i nostri allenatori di a squadra naziunale. Vogliu ringrazià tutti elli è u presidente Mansur individualmente ".

-Cahit Temur (Parent): "ASKİ Spor rende un serviziu assai impurtante è preziosu. Hè un grande serviziu per a salute mentale è fisica di i ghjovani, soprattuttu in un momentu chì i zitelli ùn lascianu micca i so computer.

-Aslan Sharif (Veli): "Venemu da Russia. I scoli di lotta più impurtanti in u mondu sò in Russia. Quandu simu ghjunti quì, ùn pudemu micca truvà una bona facilità. Semu sorpresi quandu avemu ghjuntu à ASKİ Spor è avemu vistu sta facilità. À questu livellu, i pianti di sta qualità sò difficiuli di truvà ancu in Russia. U cuscinu hè un cuscinu d'alta qualità, i coaches sò numeri 10 è sò assai interessati à i zitelli. Credu chì i campioni mundiali è olimpichi emergeranu da quì. Grazie à quelli chì anu cuntribuitu ".

-Azra Coşkun: "Aghju entrenatu a lotta per 2 mesi cù i mo 8 fratelli. Aghju pigliatu ancu a furmazione di ginnastica prima. U mo sognu hè di esse un wrestler. Mi diverte assai quì cù i mo amichi, mi piace assai ".

-Abdullah Efe Çelik: "U nostru presidente Mansur hà iniziatu u prughjettu '300 zitelli, 300 atleti' per noi. Grazie mille per quessa. Quì cuntinuemu u nostru travagliu. Pigliu Rıza Kayaalp è Taha Akgül cum'è esempi. Ancu travaglianu quì cun noi, venenu à praticà quì.

-Osman Murat Baş: "I nostri maestri sò assai stretti quì, ci monitoranu constantemente. Rıza Kayaalp è Taha Akgül sò i mo idoli. Vulemu cresce quì è fà u nostru nome cunnisciutu à u mondu cum'è elli ".

-Ali Gülpınar: "A furmazione stanu assai bè. Vengu 3 ghjorni à settimana. Ci hè datu una educazione assai bona quì ".

-Cem Can Kurt: "Aghju principiatu a mo prima attività sportiva quì. Aghju fattu novi amichi quì. I nostri maestri travaglianu assai per noi, sò assai interessati. U cunsigliu à i mo amichi chì volenu vene quì. Ci danu tuttu da i vestiti à i scarpi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*