U 103u anniversariu di l'arrivu di Atatürk in Ankara serà celebratu cun entusiasmu

U terzu anniversariu di l'arrivu di Ataturk in Ankara serà celebratu cun entusiasmu
U 103u anniversariu di l'arrivu di Atatürk in Ankara serà celebratu cun entusiasmu

A Municipalità Metropolitana di Ankara celebrerà u 27 anniversariu di l'arrivu di u Gran Leader Ghazi Mustafa Kemal Atatürk in Ankara u 1919 di dicembre di u 103, cù prugrammi speciali chì hà preparatu.

A Municipalità Metropolitana di Ankara si prepara à celebrà u 103 anniversariu di l'arrivu di u Gran Leader Ghazi Mustafa Kemal Atatürk in Ankara cù diverse attività. Mentre a cità serà decorata cù bandiere turche apposta per u 27 di dicembre, a narrativa lirica "Da u ghjornu rossu à sempre" è u famosu artista Buray scontranu cù a ghjente di Ankara in parte di e celebrazioni.

A Municipalità Metropolitana, chì contarà l'impurtanza di a data di u 27 di dicembre cù a narrativa lirica "Da u ghjornu Rossu à l'eternu", riuniscerà a ghjente di a Capital City cù u famosu artista Buray.

E celebrazioni principianu cù a narrazione lirica « Da u ghjornu rossu à l’eternità ».

A celebrazione di u 103 anniversariu di l'arrivu di Gazi Mustafa Kemal Atatürk in Ankara principiarà cù a narrativa lirica "Da u ghjornu rossu à sempre".

A narrativa lirica, scritta da Neşe Karataş Erdil, diretta da Firdevs Aylin Tez, diretta da Kemal Günç, è interpretata da Gamze Karababa è Doğuşcan Apel, inizierà à 27 u marti 2022 dicembre 19.00.

Buray cantarà i so canti populari per a ghjente di a capitale

U famosu artista Buray interpretarà e so canzoni preferite per u populu di Başkent in u scopu di e celebrazioni di u 27 dicembre. Buray canterà i so canti cù a ghjente di Ankara à u cuncertu chì avarà da u marti 27 dicembre 2022 à 20.00 à Atatürk Sports Hall.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*