6 milioni di veiculi sò passati per u tunnel di l'Eurasia in 97 anni

Millioni di veiculi passanu à traversu u Tunnel Eurasia per annu
6 milioni di veiculi sò passati per u tunnel di l'Eurasia in 97 anni

A strata di a terra di milioni d'anni hè stata perforata, l'alta pressione hè stata luttata à 106,4 metri sottu à a terra ... Ci era solu un scopu, per dà un soffiu d'aria fresca à u trafficu cronicu di Istanbul. 6 milioni di veiculi passavanu per u Tunnel Eurasia, chì serve trà dui cuntinenti dapoi 97 anni.

Strade furnisce u flussu di sangue in a cità, cum'è vini. In a mega cità induve milioni di persone campanu, i prublemi inevitabbili nascenu cù a folla.

Comu suluzione à stu prublema, hè statu implementatu u primu prughjettu di u tunnel di strada chì unisce l'Asia è l'Europa sottu u mare.

U Tunnel di l'Eurasia, chì attrae l'attenzione di u mondu, cunnetta i cuntinenti cù un tunnel di strada di dui piani chì passa sottu à u fondu di u mari, un novu terrenu in a custruzzione di tunnel cù a so situazione, i vantaghji tecnichi è e caratteristiche versatili.

97 milioni di veiculi passavanu per u tunnel

Cù u travagliu di 700 ingegneri è più di 12 mila persone, u Tunnel Eurasia hè statu finitu 8 mesi prima di u calendariu è apertu u 20 dicembre 2016.

In dicembre, u numeru mediu di veiculi per ghjornu era 63 mila. U numaru di veiculi chì passanu per u Tunnel Eurasia in 6 anni era 97 milioni. U tunnellu hè statu ancu apertu à l'utilizatori di motociclette u 1 di maghju. In circa 8 mesi passanu 232 mila 452 motociclette.

U Tunnel Eurasia, chì serve nantu à a linea Kazlıçeşme-Göztepe, induve u trafficu di veiculi hè pesante in Istanbul, copre una strada di 14,6 chilometri in totale. A seccione di 5,4 chilometri di u prugettu hè custituita da un tunnel di dui piani custruitu cù una tecnulugia speciale sottu u fondu di u mari.
Tunnel riduce significativamente u tempu di viaghju

E strade d'avvicinamentu trà Sarayburnu-Kazlıçeşme è Harem-Göztepe sò state allargate, è sò stati custruiti passaggi sotterranei di veiculi è cavalcate per pedoni.

U tunelu allevia u trafficu di i veiculi in una struttura olistica. Mentre u tempu di viaghju hè significativamente ridottu nantu à a strada induve u trafficu hè assai pesante in Istanbul, un viaghju sicuru è còmode diventa pussibule.

U Tunnel di l'Eurasia serve cum'è una alternativa di trasportu veloce è cunfortu à a traversata di u Bosforu, cù a so alta tecnulugia, l'ingegneria avanzata, u prughjettu integratu è a strada chì culliga i cuntinenti.

Risparmia tempu è carburante

I cunduttori risparmianu u tempu, i costi di carburante è di accidenti accurtendu i tempi di viaghju passendu per u tunnel. À u listessu tempu, grazia à a riduzzione di emissioni, cuntribuisce à l'ecunumia in quantu à l'ambiente.

Tunnel Eurasia, a strada più corta di i dui cuntinenti

In u centru di cuntrollu cumplettamente equipatu situatu in u cuntinente asiaticu, tutte e misure da esse applicate in casu d'emergenza sò state determinate in anticipu da l'esperti. Un grande staffu di funzionari civili è una squadra di 200 persone espertu di Eurasia Tunnel sò pronti à aiutà vi in ​​tuttu u viaghju.

U tunnel hè monitoratu 7/24

U Tunnel di l'Eurasia, chì serve tuttu u ghjornu in tutte e cundizioni climatichi, hè monitoratu 7/24 cù camere di circuitu chjusu, sistemi di rilevazione è avvirtimentu. A cumunicazione in u tunnel hè furnita ininterrottamente da i telefoni mobili, i telefoni d'urgenza è i sistemi di annunziu.

I fan di jet avanzati in u sistema di ventilazione furnisce una circulazione d'aria fresca continua. Questi ventilatori, chì ponu operà in duie direzzione, aumentanu a so capacità in casu d'emergenza è furnisce continuamente aria fresca in u tunnel.

Cunfortu di guida ininterrotta in cundizioni climatichi avversi

A tecnulugia speciale di illuminazione LED graduale hè stata applicata per permette à l'utilizatori di adattà facilmente à u tunnel è à a luce di u ghjornu à l'entrata è l'uscita.

Tunnel Eurasia, a strada più corta di i dui cuntinenti

Cù u Tunnel Eurasia, i viaghji ininterrotti sò fatti ancu in cundizioni climatichi avversi cum'è nebbia è ghiaccio. Tünel hè statu un prughjettu esemplariu à i normi internaziunali cù u so accostu sensibile à l'ambiente, a sucetà è a cità da u primu ghjornu.

Cù e 2 Stazioni di Monitoraghju di a Qualità di l'Aria purtate à Istanbul in u scopu di u prugettu, a qualità di l'aria in a regione hè constantemente monitorata è i valori di emissioni sò assicurati per rispettà e norme.

source: Lyon

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*