"Justizia" Supportu à İmamoğlu da l'Unione di e Cità Europee

Ghjustizia Supportu da l'Unione Europea di Cità à Imamoglu
"Justizia" Supportu à İmamoğlu da l'Unione di e Cità Europee

I merri di e cità membri di l'Unione Cità Europea (EUROCITIES), u presidente IMM, chì hè statu cunnannatu à 2 anni 7 mesi è 15 prigiò da u tribunale lucale è una pruibizione pulitica hè stata dumandata. Ekrem İmamoğlu è scontru in Saraçhane. I merri di Firenze, Atene è Hannover sò fisici; Merre di Parigi scrittu; I sindaci di Utrecht, Linz è Amburgo anu ancu offertu u so sustegnu à İmamoğlu via video-messaggi. İmamoğlu hà dettu: "Dicenu chì a ghjustizia hè a più grande è più preziosa di e virtù. Hè. Se perdemu u nostru sensu di ghjustizia, cessemu di esse umani. Una sucità chì perde u sensu di a ghjustizia perde a so chance d'esse civilizzata. Un guvernu chì hà persu u sensu di a ghjustizia perde a so ragiò d'esse » è hà trasmissu u so ringraziu à i merri chì anu prupostu u so sustegnu.

A municipalità di Firenze d'Italia trasferì a riunione di "Incontru cù i sindaci di e cità in crescita è in via di sviluppu", chì hà pensatu à urganizà in e so cità, à Istanbul. Ottu sindaci, membri di l'Unione Europea di e Cità (EUROCITIES), cumpresa a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), si sò riuniti à a "Reunione di Solidarietà di Istanbul di i Sindaci Internaziunali di Cità in Crescita è Sviluppu". U presidente di l'IMM hà assistitu à a riunione tenuta in l'edificiu storicu di l'IMM in Saraçhane. Ekrem İmamoğlu, u sindaco di Firenze è u presidente di EUROCITIES Dario Nardella, u sindaco di Atene Kostas Bakoyannis, u sindaco di Hannover Belit Onay è u secretariu generale di EUROCITIES Andre Sobczak anu assistitu fisicamente. U sindaco di Parigi Anne Hidalgo hà scrittu; U sindaco di Utrecht Sharon Dijksma, u sindaco di Linz Klaus Luger è u sindaco di Hamburg Dr. Petru Tschentscher hà ancu mandatu un video-messagiu à a riunione. U moderatore di a riunione era u Prof. Dr. Murat Somer hà fattu.

İMAMOĞLU: "UN PUTERE CHE PERDE A SENSAZIONE DI GIUSTIZIA PERDE A RAGIONE DI ESISTE"

Spartendu l'infurmazioni chì a riunione hè accaduta per mezu di u sindaco di Firenze è u presidente di EUROCITIES Dario Nardella, İmamoğlu hà determinatu chì e cità è e demucrazie sò storicamente sviluppate inseme. Dichjarà chì sta situazione cuntinueghja oghje, İmamoğlu hà dettu: "In my opinion, u mutivu più impurtante per questa unità hè chì a vita di a cità è a vita demucratica sò custruite nantu à a fiducia mutuale. Dunque, tuttu ciò chì minaccia a fiducia trà e persone minaccia e cità è a demucrazia. Per esempiu, cum'è inghjustizia; cum'è a polarizazione pulitica è culturale; cum'è a ghjustizia degenerata cù i bugie in l'era post-verità è l'usu di a magistratura cum'è un'arma contr'à l'uppusizione. Dicenu chì a ghjustizia hè a più grande è più preziosa di e virtù. Hè. Se perdemu u nostru sensu di ghjustizia, cessemu di esse umani. Una sucità chì perde u sensu di a ghjustizia perde a so chance d'esse civilizzata. Un guvernu chì hà persu u sensu di a ghjustizia perde a so ragione di esse.

"L'ESPOSIZIONE DI ISTANBUL À L'INGIUSTIZIA hè a prova chì andemu nantu à a strada bona"

Dicendu, "A vita di a cità furnisce un ambiente chì permette chì stu fattu sia vistu à l'occhiu nudu", İmamoğlu hà dettu:

"Per questu mutivu, esempi pionieri è innovatori in e pulitiche di ghjustizia suciale è e pratiche di sulidarità sò generalmente u travagliu di i guverni lucali. Mentre presentava a nostra visione di Istanbul, a prima parolla chì avemu parlatu era "ghjustizia". Avemu dettu "Istanbul serà una cità ghjusta, verde è creativa". Dapoi circa 4 anni, avemu fattu passi impurtanti nantu à sta strada è facemu prugressi assai preziosi. U fattu chì Istanbul, chì si batte per a ghjustizia, hè esposta à una inghjustizia flagrante chì ùn si mette micca in a cuscenza publica hè a prova di quantu simu in a strada bona. U tentativu di colpu di l'aspettu legale, chì era destinatu à esse realizatu contr'à a vuluntà di u populu di Istanbul in a mo persona, hà unitu milioni di persone chì ùn anu micca persu u sensu di ghjustizia nantu à una piattaforma assai larga è putente. Sta piattaforma nasce nantu à una cunniscenza universale chì ùn si preoccupa micca di quale hè commette l'illegalità contr'à quale, ma si concentra solu nantu à se ciò chì hè fattu hè ghjustu è demucraticu.

In u quadru di sta intelligenza, vogliu ringrazià tutti i stimati sindaci è u Sicritariu Generale di EUROCİTİES chì anu agitu in sulidarità cun mè è u populu di Istanbul.

'SOLIDARITE' GRAZIE À I MANDARI

"Vemu capi in parechji paesi di u mondu chì fingenu micca di appartene à u 21u seculu è trascuranu i valori cum'è a demucrazia è a ghjustizia", ​​hà dettu i capi İmamoğlu chì mantenenu u so putere nutriendu questa atmosfera. Davanti à u regnu autoritariu di sti capi, quelli chì stanu da a ghjustizia, a demucrazia è a verità parenu avè persu un pocu di terra è si ritiranu un pocu. Hè pussibule. Ma hè un pullback cum'è un ghjucadore di football chì tira in daretu per chjappà megliu a palla set. noi; marca i gol, vincemu quella partita. Perchè simu umanità. In nome di 16 milioni di Istanbuliti, vogliu ringrazià ognunu di voi per a vostra visita à a sulidarità demucratica internaziunale ".

U SINDACU DI FIRENZE DARIO NARDELLA : « FAI SENSU A VOCI DEI SINDACI, E VOCI DI E NOSTRE COMMUNITÀ »

Imamoglu hè certamente una fonte d'ispirazione impurtante per noi cum'è sindaci europei è non europei. Cum'è u merre è u presidente di l'Eurocities, credu fermamente chì a sulidarità trà e cità, u dialogu trà e nostre cumunità, è ancu chì noi merri duvemu s'ispirà l'un l'altru, ancu amparà da l'altru, fà suggerimenti per sustene l'altri, è mette in rete. Noi sindaci trasfurmemu l'ispirazione in una strategia concreta per prutege è creà opportunità per quelli chì si trovanu à a fine di a sucetà, i più vulnerabili, è quelli più esposti à i risichi di bilanci ecunomichi è suciali sempre più volatili. U mo desideriu per tutti noi oghje hè chì pudemu cuntinuà à favurizà u dialogu per mezu di u nostru travagliu è dà un esempiu, ancu à i livelli più alti di guvernu, per chì l'azzioni è e voci di e persone chì avemu bisognu di prutezzione sò intesu. Lasciate sente a voce di i Sindaci, chì sò a voce di e nostre cumunità.

SINDATRICE DI PARIGI ANNE HIDALGO: "Avete SOLIDARITA' PIENA È SUPPORTU CONTRA PENA INCREDIBILE"

Ùn puderaghju micca esse cun voi in Istanbul oghje, postu chì a situazione in Parigi dopu l'attaccu di u venneri m'obbliga à esse in a mo cità per u mumentu. Caru Ekrem; Avete a mo sulidarità è u sustegnu tutale di fronte à sta situazione inaccettabile è a punizione incredibile, chì mina i principii più fundamentali di a demucrazia è u statu di dirittu, à quale simu tutti assai attaccati, cum'è in Turchia. Cum'è Merri, avemu bisognu di istituzioni forti è stabili è di tutti, è soprattuttu di u guvernu, per rispettà a lege. Senza ellu, nisuna forma di guvernu chì implica i nostri citadini hè pussibule. U mo core hè cun voi è sò cunvinta chì a ghjustizia prevalerà. Noi, cum'è merri, avemu ancu bisognu di un quadru istituziunale è ghjudiziale stabile è protettivu chì guarantisci a piena implementazione di u statu di dirittu è u rispettu di a demucrazia. Ricunnoscemu a natura immensamente preziosa di un sistema demucraticu in Francia è in u mondu sanu, è vi staraghju vicinu à difende lu.

U SINDACU DI ATENA KOSTAS BAKOYANNIS: "SIAmu CU U POPLU DI ISTANBUL È EKREM PER A DEMOCRAZIA"

Semu quì oghje cum'è merri di e cità europee, demucratici è rapprisintanti di a verità cumuna di i nostri citadini. Ùn avemu da parlà grandi parolle, Ekrem İmamoğluSemu ghjunti à sprime u nostru sustegnu in una manera pratica è un core. Un sindaco in a cità più grande di Turchia chì serve debitamente à a demucrazia è prumove a cooperazione, a pace è a prusperità in a regione più larga di i Balcani. Una figura publica amata chì face a pena di privazione di libertà è diritti civili in un casu chì data di parechji anni hè di grande impurtanza. . Questu ùn hè micca solu una fonte tempurale di dulore è rabbia. Sfurtunatamente, questu hè una "pendenza slippery" cù cunsequenze gravi per e prospettive europee di Turchia. Per dì simpliciamente: se oghje u sindaco metropolitanu d'Istanbul, elettu duie volte, hè censuratu, vale à dì, a libertà di spressione hè calpestata, allora chì succede à a demucrazia in Turchia dumane ? Quandu hè l'alba per i citadini ? Istanbul hè a capitale europea di Turchia. Cunnette l'Oriente è l'Occidenti, sia geograficamente sia puliticamente, cù a so cultura. Turchia hè u nostru vicinu è vulemu u benessere di u nostru vicinatu. In altri palori, per u bè di a Turchia... Stamu da u populu di Istanbul per a demucrazia, à fiancu di Ekrem. Semu da u latu drittu di a storia. Perchè aghju fiducia in u putere puliticu di Ekrem, aghju fiducia in a decisione imparziale di a corte in u prucessu d'appellu. A ghjustizia prevalerà. Sò ottimista chì u statu di dirittu vincerà ancu sta guerra.

U SINDACU DI HANNOVER BELIT ONAY: "Sra IMAMOGLU; VOGLIAMU FORZA È SUCCESSU"

Questu veranu aghju scontru cù u sgiò Imamoglu è avemu parlatu di e sfide chì e nostre cità sò affruntate è cumu pudemu risolve megliu per i nostri citadini. E cità sò più cà solu lochi per campà inseme. Sò lochi induve a prissioni suciali per agisce è a vulintà di cambià si cristallizza. E cità sò punti di partenza è novi principii. Formanu un quadru sfarente di vive inseme. E cità sò lochi induve a demucrazia, a ghjustizia suciale è e cumpetenze di risolve i prublemi sò direttamente impactati è ghjustificate. Hè per quessa chì cum'è cità avemu bisognu di rete per scambià idee è travaglià nantu à e migliori suluzioni. A rota ùn deve esse reinventata in ogni locu. Per quessa, sò ancu quì cum'è merre di una cità attiva in a reta Eurocities. Cum'è Istanbul. In sta reta, ci difendemu l'altri perchè simu uniti intornu à un interessu cumunu. Per u bè di i nostri citadini. sgiò Imamoglu; Grazie per sta iniziativa. Vi vulemu forza è successu.

U MAYOR DI UTRECHT SHARON DIJKSMA: "TUTTI I LIVELLI DI GUVERNAMENTE SÓN OBBLIGIATI DI PUTTEGI U REGULE DI DIGITU"

I sindaci spessu guidanu a strada per affruntà e inuguaglianze in e so cità, mentre prumove ancu e società più sustinibili. Cum'è merri, facemu una forte opposizione à e scelte duru chì facemu. Qualunque sia e nostre preferenze pulitiche, tutti i livelli di guvernu anu u duvere di travaglià cù i merri, difende a nostra demucrazia è difende u statu di dirittu. U sindaco İmamoğlu mostra u curagiu necessariu per trasfurmà a so cità in un locu più ghjustu è sustenibile. Il doit être soutenu plutôt que gêné et jugé pour sa mission. Supportu pienamente u sindaco İmamoğlu è u so rolu impurtante in a prutezzione di i nostri valori demucratici.

LINZ MAYOR KLAUS LUGER: "SPERU QUELLA SIA UNA DEMOCRAZIA VINCENTE IN ISTANBUL, TURCHIA"

U mo caru amicu Ekrem, vogliu solu enfatizà una cosa per voi: site unu di quelli chì anu fattu assai per a demucrazia. Voi è i vostri amichi, i vostri culleghi in Istanbul, avete dimustratu chì una cità ghjustu è suciale, una zona metropolitana hè pussibule. Spergu chì e vostre cunsultazioni saranu bè è speru chì a demucrazia vince in Istanbul, Turchia in e settimane è mesi à vene. Grazie mille, tuttu u megliu. Sò sempre cun voi.

HAMBURG MAYOR DR. PETER TSCHENTSCHER: "CITTE GLOBALI DEVANE ESSERE U LOCU DI DEMOCRAZIA, TOLERANCE E LIBERTÀ"

Ti pregu una spartera fruttuosa cù parechje idee novi per a pulitica pratica in Istanbul, metropoli muderne. Al di là di l'affari di ogni ghjornu, e cità glubale serve una funzione impurtante cum'è mudelli di rolu per a pulitica in generale. E cità glubale devenu esse un locu di demucrazia, tolleranza è libertà. sgiò Imamoglu; Avete vintu l'elezzioni di a Municipalità Metropolitana di Istanbul duie volte in 2019. Vi pregu tuttu u megliu in u so duvere di merre di sta cità impurtante è tradiziunale è cuntinuà u vostru travagliu puliticu. Saluti da a Città Anseatica Libera di Amburgo.

U SEGRETARI GENERALE D'EUROCITIES ANDRE SOBCZAK: "DEVE INCLUDE VOI IN U PROCESSU DI DECISIONE DEMOCRATICA"

Cum'è merri, avete un rolu chì va oltre e vostre cità. Avete una rispunsabilità per tuttu u vostru paese in tuttu è questu deve esse ricunnisciutu da i guverni naziunali, l'istituzioni europee è internaziunali. Ùn hè micca abbastanza chì vi implicanu solu in l'implementazione di e so decisioni; anu ancu bisognu di participà à u prucessu di decisione demucratica. Ùn deve micca vede cum'è cuncurrenti o ancu nemichi; ci vole à rispettà voi cum'è un cumpagnu è dà un postu à a tavula. Hè esattamente ciò chì EUROCITIES si batte.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*