U Ministru Bilgin hà fattu una Dichjarazione nantu à u Salariu Minimu, l'EYT è l'Aumentu di a Retirata

Data Annunziata per a Cunciliazione di u Salariu Minimu
Data Annunziata per a Cunciliazione di u Salariu Minimu!

Vedat Bilgin, Ministru di u travagliu è di a Sicurezza Sociale, si n'andò à Erzurum per assistisce à diversi prugrammi è visite in u scopu di i so cuntatti. U Ministru Bilgin, durante a so visita à a Presidenza Pruvinciale di u Partitu AK Erzurum, hà ricurdatu chì a 3a riunione di a Cummissione di Determinazione di u Salariu Minimu si terrà u marti 20 dicembre, è hà dettu: "Avemu ghjunghje à un accordu nantu à un livellu di salariu chì i nostri travagliadori. aspetta è i nostri patroni ponu pagà. U salariu minimu hè un salariu chì u statu suciale prutege l'impiegati. Iè, u statu ùn dà u salariu minimu, i patroni facenu, ma u statu determina u cumprumissu nantu à un salariu minimu chì prutege i so travagliadori. Questa hè a nostra funzione principale quì. Avemu risoltu parechji prublemi è li risolveremu ancu ".

Dichjarà chì speranu chì sparteranu a nutizia di un accordu pusitivu per a Turchia nantu à u salariu minimu dopu u marti, u Ministru Bilgin hà dettu: "Pensu chì Turchia respirà un suspiru di sollievu à un livellu di salariu chì prutege è suddisfa i nostri travagliadori è cuntribuisce à i so travagliadori. standard di vita".

Bilgin hà dettu chì in a Cummissione di Determinazione di u Salariu Minimu, quandu ci hè una differenza di numeri trà u travagliu è u patronu è ùn ci hè micca cunsensu, intervenenu in a materia cum'è u statu è pruvate à cuncilià i partiti.

"I prublemi tecnichi sò risolti in EYT"

Ricordendu chì anu risoltu u prublema di l'Indicatore Addizionale 3600 è chì serà implementatu da ghjennaghju, u Ministru Bilgin hà ancu toccu u prublema di l'età di ritirata (EYT) è hà dettu: "Avemu spartutu cù u publicu chì compieremu è compie l'EYT. à a fine di stu mese. Ci sò qualchi prublemi tecnichi, quelli prublemi sò risolti. Ùn ci era micca un ambiente digitale in u passatu, i nostri pensionati o citadini chì pensanu chì si ritiranu avà applicà, truvamu i so schedari. Ci sò schedarii chì ùn sò micca stati trasferiti à l'ambienti digitale, ci sò parechje prublemi cum'è travaglià in un locu, lassannu, interrompendu o micca. Dopu chì tutte queste informazioni è dati sò revelati, faremu una valutazione cullettiva. Allora una decisione serà presa nantu à cumu risolve stu prublema. Speremu chì u nostru travagliu mette nantu à l'agenda parlamentaria à a fine di u mese ".

U Ministru Bilgin hà dichjaratu chì sustenenu tutti i sforzi chì creanu impieghi è creanu novi opportunità di travagliu, è chì susteneranu ancu e cumpagnie municipali chì sò capaci di creà impieghi.

"Annunceremu l'accordu chì ùn ferisce micca i nostri pensionati"

Sottulineendu chì u travagliu nantu à i pensionati cuntinueghja, u Ministru Bilgin hà dettu: "Fumemu u nostru travagliu nantu à i nostri pensionati in dicembre di ogni annu. Avemu da sparte cù u nostru presidente u regulamentu chì ùn li farà micca vittime di l'inflazione è eliminà l'effettu negativu di l'inflazione. Spiegheremu ", disse.

Spieghendu chì a Turchia hè unu di i dui paesi chì crescenu più veloce in u mondu quist'annu, Bilgin hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Allora, a crisa pandemica hà iniziatu dopu à a Cina, simu unu di i pochi paesi chì ne sò sorti i più forti, è simu u sicondu paese in u mondu in termini di crescita. Questu hè qualcosa di assai impurtante. Quandu a Turchia cresce di 7 per centu, crea circa 1 milione 250 mila impieghi. U cummerciu esteru di Turchia si multiplica è si sviluppa. Turchia esporta una media di 20 miliardi di dollari per mese. Per quessa, Turchia hà bisognu à cuntinuà a so strada è aumentà stu putere. Questu pò accade solu cù a demucrazia è a vulintà di u populu. Cume a vuluntà di a nazione diventa più forte, a Turchia diventa più forte ".

Dichjarà chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà salvatu u mondu da a crisa di a fame, Bilgin hà dichjaratu chì passemu per un periodu in quale Turchia piglia una pusizione centrale in a pulitica mundiale.

Dichjarà chì ci sò quelli chì sò disturbati da questi sviluppi, Bilgin hà dettu: "Ci sò quelli chì volenu neutralizà a Turchia in a so propria geografia, quelli chì volenu alluntanassi da u Mediterraniu, è quelli chì dicenu ciò chì hè sbagliatu in Libia, Siria. , l'Iraq è u Caucasu. Turchia hè un paese chì stabilisce è custruisce a pace. Tutti questi sò espressioni di u putere di Turchia. Multiplicà i nostri amichi. Rinforzeremu ancu e nostre relazioni cù i paesi in a nostra geografia culturale ".

Dichjarà chì quelli chì volenu rompe è divide a geografia anatolica sò i rapprisentanti di l'imperialisti occidentali, Bilgin hà dettu: "Cumu a Turchia diventa più forte, stabiliscerà a pace ancu in questa regione. Assicurà a stabilità in a regione. Sta stabilità cuntribuisce ancu à u nostru sviluppu. In u risultatu, i prublemi di Turchia sò prublemi chì ponu esse risolti. Ogni prublema avanti hè un prublema risolvibile. Sempre chì a demucrazia funziona in Turchia, sempre chì a vulintà di a nazione, chì custituisce u putere principale di Turchia, funziona. Cum'è i rapprisentanti di sta vuluntà, supereremu ogni prublema ".

Dopu a riunione cù i membri di u partitu, u Ministru Bilgin hà visitatu u sindaco di a municipalità metropolitana Mehmet Sekmen è u guvernatore Okay Memiş in i so uffizii è hà parlatu per un pezzu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*