A biblioteca publica Bakırköy Doğan Hızlan hè aperta

A biblioteca publica Bakirkoy Dogan Hizlan hè aperta
A biblioteca publica Bakırköy Doğan Hızlan hè aperta

A biblioteca chjamata dopu à u criticu literariu è scrittore Doğan Hızlan hè stata aperta in Bakırköy. Parlendu à l'apertura di a biblioteca, u Ministru di a Cultura è u Turismu, Mehmet Nuri Ersoy, hà manifestatu a so satisfaczione per l'apertura di novi biblioteche in Istanbul è hà dettu chì Doğan Hızlan hè unu di i pochi nomi in u mondu di a literatura cù e so opere è a personalità gentile.

Nutendu chì Doğan Hızlan hè statu cunsideratu degnu di u Gran Premiu Presidenziale per a Cultura è l'Arti in 2011, Ersoy hà dettu: "U nostru maestru Doğan hè un decano di a critica literaria. Hızlan, chì mette una luce preziosa nantu à a ricca literatura di a literatura turca cù i so scritti, hà ancu fattu cuntributi impurtanti à a cultura suciale. Doğan Hızlan hà veramente ricevutu u premiu più impurtante cù l'amore è u rispettu di l'amatori di a literatura per ellu. Saria onoratu di riunisce assai più frasi preziose per Doğan Hızlan ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

A più grande biblioteca di Istanbul aprirà u 13 di ghjennaghju

Sottundu chì u numeru di biblioteche chì serve sottu u Ministeru di a Cultura è u Turismu hà righjuntu 2022 in 1257, Ersoy hà dettu:

"Avemu ristrutturatu 167 biblioteche pubbliche è a migliione di 60 biblioteche pubbliche cuntinueghja. In tutte e biblioteche di u nostru paese, a nostra superficie interna tutale, chì era 2018 mila 323 metri quadrati in 316, hè stata aumentata à 2022 mila 399 metri quadrati in 732, è a nostra capacità di posti hè stata aumentata da 97 mila 402 à 114 mila 906. Facemu un iniziu rapidu à u 2023. Rami Barracks, chì apremu da u 13 di ghjennaghju, serà a più grande biblioteca di Istanbul. Hè messu in serviziu cum'è a seconda biblioteca di Turchia è una di e pochi biblioteche in Europa. Rami Barracks serà à tempu un centru d'arte, un giardinu publicu è una biblioteca cù funzioni chì ponu appellu à tutti. Avarà una capacità di posti di più di 4 mila è una capacità di libru di 2,5 milioni. Sò digià sicuru chì stu travagliu si adattarà assai bè à a nostra Istanbul.

U Ministru Ersoy hà dichjaratu chì a risturazione di a biblioteca chì porta u nome di Doğan Hızlan hè stata realizata da a Direzzione di l'Inspeczione è di i Monumenti di Istanbul è a Direzzione di a Biblioteca Pública Provinciale di Istanbul Orhan Kemal, è hà dettu: "In a biblioteca, chì hà un totale di 4 900 metri quatratu di pavimenti è un spaziu di usu di 180 metri quatratu, ci sò sale di lettura-ricerca, spazii per i nostri citadini disabile, strutture educative è di furmazione, ci sò sale d'attività induve ponu esse cunversazioni literarie, attelli di pittura-musica è spazii di attività sportiva. A biblioteca, chì hà una capacità di 15 persone, averà ancu cullezzione speciale chì appartene à u stimatu autore Doğan Hızlan. Vogliu ringrazià in particulare u Signore Hızlan per stu rigalu preziosu. A biblioteca, chì hè dotata di l'approcciu di biblioteca mudernu d'oghje, averà ancu XNUMX mila libri è periodici distinti ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

"Ognunu si trova induve hè u libru"

U criticu literariu è scrittore Doğan Hızlan hà dettu ancu chì i complimenti fatti à e persone in questi ghjorni sò assai preziosi è hà dettu: "A biblioteca hè assai impurtante. Aghju sempre scrittu è leghje i bibliotecari. E biblioteche anu un grande postu in a mo vita. Induve hè u libru, ognunu si ritrova. disse.

Hızlan hà ancu toccu l'impurtanza di e biblioteche chì serve 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana, aghjustendu chì e biblioteche sò lochi per insignà à e persone ciò chì ùn sanu micca, è chì ellu vole passà assai tempu in questa biblioteca, chì hè chjamatu. dopu à ellu.

Dopu l'apertura, u Ministru Ersoy è a delegazione accumpagnata anu visitatu a biblioteca.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*