"Tram" Bona nova da u presidente Karalar

Notizie di Tramway da u presidente Karalar
"Tram" Bona nova da u presidente Karalar

U sindaco di a municipalità metropolitana di Adana, Zeydan Karalar, hà dichjaratu chì stanu aspittendu l'appruvazioni di a Presidenza per a seconda fase di u sistema di ferrovia ligera, è chì anu da piglià azzione per custruisce un tram per a cità in u prossimu prucessu.

U presidente Zeydan Karalar spiegò i servizii furniti in u periodu passatu à l'Associazione Club Çukurova, hà datu infurmazioni nantu à ciò chì serà fattu in u periodu à vene, è rispose à e dumande.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Adana, Zeydan Karalar, hà assistitu à a riunione intitulata "Conversazioni nantu à Adana" urganizata da l'Associazione Çukurova Club in u Club Çukurova, cù a so moglia Nuray Karalar, è hà datu infurmazioni nantu à i servizii di a municipalità metropolitana di Adana è hà fattu una presentazione.

Ricordendu chì anu pigliatu a municipalità metropolitana di Adana cù un debitu di più di 4 miliardi è un ingressu di circa 1,2 miliardi, è chì u debitu aumentava da 50-60 milioni di lire ogni mese, u sindaco Zeydan Karalar hà dichjaratu chì anu invertitu a situazione negativa à questu puntu. .

Dichjarà chì a municipalità metropolitana di Adana hè u 30esimu in u ranking di l'ingressu trà 22 municipalità metropolitane, è nutendu chì, per via di e riunioni cù l'affari, anu aumentatu u redditu di Adana assicurendu chì i tassi sò depositati in Adana, è chì anu ottenutu un aumentu mediu di 72. millioni di lira per mese, è chì attualmente Adana hè in u locu 19. Hà dichjaratu chì hè quì, ma pensanu à spustà più altu.

U sindaco Zeydan Karalar hà dettu: "Quandu avemu pigliatu l'uffiziu, u nostru debitu era circa 4 volte u nostru ingressu. À a fine di questu annu, u nostru ingressu serà intornu à 4 miliardi, è u nostru debitu diminuirà à 4 miliardi di lire. "Avemu diventatu una municipalità attiva chì aumenta i rivenuti, paga i debiti è aumenta i servizii", disse.

U sindaco Zeydan Karalar hà dichjaratu chì a municipalità metropolitana di Adana hà versatu asfaltu in una quantità incomparabile cù i periodi precedenti, è chì ùn ci sò quasi micca paesi intatti ancu in i distretti remoti, è cumu u risparmiu fattu per via di a disciplina finanziaria hè diventatu servizii, cumu u travagliu. I machini chì sò stati prima allughjati per grandi quantità di soldi sò stati purtati à a municipalità per cumprà, è chì cù tali metudi, a municipalità hè stata purtata in l'affari.

Ricordendu chì un accordu hè statu ghjuntu per 81 autobus per esse utilizati in u trasportu publicu, 60 camioni è machini di custruzzione sò stati acquistati, un passaghju sotterraneu hè statu custruitu in 86 ghjorni, è sò state custruite novi strade, u sindaco Zeydan Karalar hà enfatizatu chì anu trasfurmatu Adana in un cantiere. , è ch'elli anu fattu tuttu questu per aumentà l'ingudu è senza esse in debitu.

U sindaco Zeydan Karalar hà annunziatu chì una licitazione serà tenuta per un impurtante sottupassu in Teachers Boulevard è chì a faranu senza prestitu, è hà enfatizatu chì i prublemi nantu à a D-400 diminuiranu dopu avè finitu u passaghju sottu à u puntu Şakirpaşa.

Sottulineendu chì stanu aspittendu l'appruvazioni di a Presidenza per a seconda tappa di u sistema di ferrovia leggera, u sindaco Zeydan Karalar hà dichjaratu chì u prughjettu chì speranu esse appruvati hè di grande impurtanza per a suluzione di u prublema di trasportu di Adana. Dichjarà chì piglianu azzione per u tram, u sindaco Zeydan Karalar hà dettu chì farà tuttu ciò chì hè necessariu per riduce u prublema di trasportu.

Fornendu infurmazioni nantu à u sviluppu agriculu, educazione, dormitori, vivai, biblioteche, parchi, strutture di trattamentu, infrastrutture, strade, acqua, strutture per i citadini disabili, Accademia NIYET per e donne, supportu per sport è atleti è altri servizii, u sindaco Zeydan Karalar hà descrittu a qualità. è a quantità di servizii, hà dettu ch'elli anu aumentatu ghjornu per ghjornu.

Rispondendu à e dumande di i participanti sinceramente è sinceramente, u sindaco Zeydan Karalar hà dichjaratu chì anu passatu tuttu u so tempu è energia per risolve i prublemi di Adana è chì anu da cuntinuà à travaglià decisu.

U sindaco Zeydan Karalar hà dichjaratu chì ùn anu micca implementatu un stilu di gestione chì furnisce solu servizii municipali di rutina, è chì anu cuntribuitu à a prumuzione di Adana, chì anu trasfurmatu l'energia potenziale inattiva di a cità in energia cinetica, è chì quelli chì sò ghjunti à Adana sò stati maravigliati mentre a prumuzione hè stata fatta.

U sindaco Zeydan Karalar hà annunziatu chì ùn sò micca contr'à l'aeroportu di Çukurova, ma sò definitivamente contru à a chjusura di l'aeroportu di Adana.

U sindaco Zeydan Karalar hà cunclusu i so rimarche dicendu: "Amemu assai Adana è u nostru paese. Semu impegnati in tuttu à a Republica seculare è demucratica fundata da Mustafa Kemal Atatürk. Hà cunclusu dicendu: "Ùn vulemu micca chì u nostru paese svià da a linea di Mustafa Kemal Atatürk è a nostra lotta nantu à questu tema continuerà".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*