U presidente Soyer hà apertu l'Uffiziu di Hannover Izmir

U presidente Soyer hà apertu l'Uffiziu di Hannover Izmir
U presidente Soyer hà apertu l'Uffiziu di Hannover Izmir

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, chì hè andatu in Germania per a riunione di l'affari di u Forum Economicu di Bremen-Izmir, tenuta per a seconda volta in Brema, Germania Tunç Soyer, hà apertu l'Uffiziu di Hannover Izmir cù a delegazione accumpagnata. Ministru Tunç Soyer"Avemu una longa strada per andà, continueremu à apre l'uffizii in Izmir in più cità in u mondu", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer è a delegazione chì l'accompagna si n'andò in Germania per a 2a Reunione di l'Imprese di u Forum Economicu di Brema-İzmir, chì hè stata tenuta à l'occasione di l'anniversariu di Brema è İzmir sò cità sorelle, in partenariatu cù l'Associazione Mondiale di İzmir (DİDER) è İzmir Metropolitana. Municipalità. In visita à Hannover Turchia, u Cunsul Generale Gül Özge Kaya è u Sindaco di Hannover Belit Onay, u Sindaco Soyer hà assistitu à l'apertura di l'Uffiziu di Hannover İzmir, chì hè statu stabilitu da u Metropolitan per prumove İzmir. U presidente Soyer hà dettu: "Izmir hè a cità di i primi. Hè una cità portu. Hè integrata cù u mondu. Hè una porta impurtante per l'unione di u punente è u livante. Apermu questi uffizii per l'integrazione di İzmir cù u mondu. Tutte e relazioni trà Izmir è Hannover esceranu da questi uffizii. Questu hè u nostru 6u uffiziu ", disse.

"Continueremu à apre l'uffizii in Izmir"

Dichjarà chì continuanu à travaglià per e relazioni di İzmir cù u mondu, u presidente Tunç Soyer"Credemu in a diplomazia urbana. Sapemu chì e relazioni stabilite trà e cità seranu sustinevuli è permanenti. DİDER hè una associazione cù quale travagliammu per integrà İzmir cù u mondu è unisce u mondu cun İzmir. Semu fieri di elli. Avemu una longa strada per andà, continueremu à apre l'uffizii in Izmir in più cità mundiali ".

"Apriremu in Amburgo in 2023"

Dichjarà chì e relazioni Bremen-İzmir continuanu à sviluppà, u sindaco Soyer hà dettu: "Brema hè una di e nostre città sorelle assai antiche. Avemu sviluppatu i nostri rilazioni cun elli recentemente. Avemu accoltu una grande delegazione di elli in Izmir. Avà andemu in Brema cù una grande delegazione. Avemu assai travagliu da fà in u cuntestu di e relazioni frateddi ", disse. U presidente Soyer hà dichjaratu chì aumenteranu l'uffizii è hà dettu: "Apriremu ancu l'Uffiziu di İzmir in Amburgo. L'apremu definitivamente in 2023 ", disse.

"Continueremu à accoglie cun orgogliu è felicità"

Dichjarà chì aumenteranu u numeru di turisti chì venenu in İzmir, u sindaco Soyer hà dettu: "Ùn pensemu micca chì İzmir hè à u puntu chì merita. Avemu accoltu un pocu più di 1,5 milioni di invitati l'annu passatu. Ma İzmir hà u putenziale di superà questi numeri. Facemu ancu cun piacè. Turchia hè u paese di una cultura antica strasurdinaria prufonda, hè l'erede. Nimu ùn deve preoccupari. Continueremu à accoglie cun grande orgogliu è felicità. Salutemu tutti ", disse.

2nd Bremen - Izmir Economic Forum Business People Workshop principia

A 2a Reunione di l'Ecunumia di l'Ecunumia di Bremen-İzmir, chì hè stata tenuta in cullaburazione cù l'Associazione Mondiale di l'Izmir (DİDER) è a Municipalità Metropolitana di İzmir, per marcà l'anniversariu di Brema è İzmir sò cità sorelle, inizierà dumani. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir à l'apertura Tunç Soyer, DIDER Bremen Head of Office Ali Eriş, DIDER Germany Offices Sözcüsü Remzi Kaplan, Sindaco di a Cità Anseatica Libera di Brema, Dr. Andreas Bovenschulte farà un discorsu. In l'attellu, chì cuntinuerà cù analisi settoriali, a marca İzmirli serà promossa.

Quale hè in a delegazione ?

U prugramma di u presidente in Germania Tunç Soyer è u presidente di l'Unione Village-Koop İzmir, Neptün Soyer, membru di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di İzmir, u presidente di a Cummissione per l'Uguaglianza di Genere, u presidente di u Cunsigliu Municipale di İzmir Nilay Kökkılınç, u direttore generale di TARKEM Sergenç İneler, u direttore generale di a Fundazione İzmir Deniz Karaca, u sindaco di u municipalità metropolitana di İzmir. Can Al, DİDER Presidente di u Cunsigliu Ahmet Güler, İMEAK Chamber of Shipping İzmir Branch Chairman Yusuf Öztürk è i burocrati di a Municipalità Metropolitana di İzmir.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*