Finestra Simit in a Capitale cù Sorte per i Cittadini Disabilitati

Simit Camekani cù Draw Draw per i citadini disabili in a capitale
Finestra Simit in a Capitale cù Sorte per i Cittadini Disabilitati

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà attribuitu 100 casi di vetru simit per assicurà a participazione di e persone disabili in a vita suciale è per sustene ecunomicamente. 541 persone scelti trà 100 persone chì anu dumandatu cù u tiratu di sorte, chì anu tenutu in diretta è in presenza di un nutariu publicu, anu u dirittu di operare a buttrega di vetru simit.

U Dipartimentu di Pulizzia di a Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à attribuisce finestre bagel à i citadini disabili chì vivenu in a capitale è chì anu difficultà finanziarie.

100 citadini, determinati da u sorteggio in diretta è in presenza di un nutariu publicu, cumincianu à vende in barche di pane in i distretti cintrali di a capitale da u 1 di ghjennaghju di u 2023.

OBJECTIVE : FOURNI SOUTIEN ECONOMIQUE À CITATINS DISABILITATI

A Municipalità Metropolitana hà u scopu di sustene ecunomicamenti e persone cun disabilità, includenduli in a vita suciale in cunfurmità cù u principiu di a municipalità suciale è a cunniscenza di esse una "città amica di i disabili".

In questu cuntestu, 541 persone scelti trà i candidati 100 in u sorteggio in u Dipartimentu di Pulizzia anu u dirittu di operà l'armariu bagel.

Dichjarà chì continuanu à sustene i citadini disabili chì vivenu in a capitale, u Capu di Dipartimentu di Pulizia Olcay Erdal hà dettu: "Un totale di 100 citadini disabili anu dumandatu 541 bagels per i nostri citadini disabili. Per fà a selezzione necessaria trà questi, i titulari di i diritti principali è alternativi sò stati determinati da un disegnu tenutu in presenza di u 12th Notary Public in Ankara à u Dipartimentu di Pulizzia. I nostri citadini ammissibili chì vincenu a lotteria cumincianu à operare simit display cabinets da u 1 di ghjennaghju di u 2023. "Dopu chì i citadini cumincianu à operare e vetrine di bagel, continueremu à cuntrullà e vetrine cù e delegazioni chì avemu furmatu", disse.

Participendu à a lotteria per l'armariu di bagel tenuta in u Dipartimentu di Pulizzia, u Vicepresidente di a Federazione di i Visivi, Burhan Gümrükçü, hà dettu chì l'applicazione furnisce un impiegu à i citadini disabili chì vivenu in Ankara è anu bisognu di supportu finanziariu, è hà dettu: "A lotteria per i nostri fratelli disabili hè stata realizata cun grande sensibilità è cura. U tiratu à u lottu chì facemu oghje face una grande cuntribuzione à i nostri fratelli è surelle chì sò intitulati. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*