Support turcu Mercedes-Benz per l'excavazioni di a cità antica di Bathonea

Mercedes Benz Turk Support for Bathonea Ancient City Excavations
Support turcu Mercedes-Benz per l'excavazioni di a cità antica di Bathonea

A sustegnu à i scavi di Bathonea Ancient City realizati da u Ministeru di a Cultura è di u Turismu TR è l'Università Kocaeli nantu à a decisione di a Presidenza di a Republica di Turchia, Mercedes-Benz Türk hà aghjustatu un novu à i so prugrammi di benefiziu suciale.
Scavi iniziati in u 2009 per cuntribuisce à a storia antica di Istanbul, furnisce l'emergenza di parechje informazioni novi in ​​i periodi storichi di a cità.

U CEO di Mercedes-Benz Türk, Süer Sülün, hà dettu: "L'antica cità di Bathonea, chì cuntribuisce à riempie e lacune in a cronologia preistorica di Istanbul, hè un impurtante patrimoniu mundiale. Semu entusiasti di sustene u trasferimentu di stu legatu à e generazioni future ".

Aghjunghjendu un novu à i prugrammi di benefiziu suciale chì porta cum'è sustinitore di i scavi di Bathonea Ancient City, Mercedes-Benz Türk hà un rolu impurtante in a scuperta è a preservazione di u patrimoniu storicu è archeologicu di Istanbul.

Süer Sülün, Chief Executive Officer di Mercedes-Benz Turk, hà dettu: "Semu assai felici di marchjà fiancu à fiancu cù i nostri attori chì formanu u futuru di u nostru paese, preservanu u so riccu patrimoniu è aumentanu a nostra ricchezza cumuna trasmettendula à e generazioni future. Cum'è Mercedes-Benz Türk, i passi chì avemu fattu per revelà è prutegge u nostru patrimoniu culturale datanu prima d'oghje. I scavi archeològichi in l'antica cità di Troia, chì era unu di i punti di scontru di e civiltà per millaie d'anni è oghje nantu à a Lista di u Patrimoniu Culturale Mondiale di l'UNESCO, ripresentanu in u 50, dopu à una pausa di 1988 anni, cù u nostru sustegnu. Avemu cuntinuatu u nostru sustegnu à e scavi per 1988 anni, da u 2003 à u 15. L'Antica Cità di Bathonea, invece, hè un patrimoniu mundiale chì mette in luce i millaie d'anni di storia di Istanbul. A nostra cità, chì hà accoltu parechje civilisazioni cù u so locu unicu, hà un riccu patrimoniu chì aspetta à esse scupertu sottu à a terra, al di là di ciò chì vedemu sopra a terra. Semu entusiasti di sustene u trasferimentu di stu legatu à e generazioni future ".

Capu di l'excavazione di a cità antica di Bathonea Prof. Dr. Şengül Aydıngün, invece, hà dettu: "I scavi archeologichi anu un prucessu di produzzione d'informazioni chì ùn hà micca ghjuntu à una dimensione industriale malgradu tutte e tecnulugia in sviluppu. In corta, u principale paràmetru di pruduzzione hè persone, micca machini. U più qualificatu è più persone pò participà à a produzzione, u più grande è più attraente seranu i risultati. Grazie à Mercedes-Benz Turk, avemu avutu assai furtunatu questu annu. Vulemu ringrazià a famiglia Mercedes-Benz Türk per chì ci hà datu sta chance è ci hà permessu di ghjunghje induve simu oghje, è vulemu chì sta bella cooperazione cuntinueghja per parechji anni ".

A nova infurmazione nantu à a storia di Istanbul emerge in i scavi di l'antica cità di Bathonea

I primi tracce di Hittite truvati in i scavi di l'Antica Cità di Bathonea, induve parechje strutture impurtanti scunnisciute di Istanbul è prublemi chì aspettanu à esse illuminati, sò purtati à a luce, sò scritti cum'è a più grande scuperta in i studii. Cù sta scuperta in i scavi, e tracce di l'Hittita sò state truvate per a prima volta in u cuntinente europeu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*