L'energia rinnuvevule obbligatoria in l'edificazioni principia u 1 di ghjennaghju

L'energia rinnuvevule obbligatoria in l'edificazioni principia in ghjennaghju
L'energia rinnuvevule obbligatoria in l'edificazioni principia u 1 di ghjennaghju

Cù u cambiamentu di u regulamentu preparatu da u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, a transizione à u cuncettu di "Edifizii energetichi vicinu à Zero", chì hà più efficienza energetica cà l'edificazioni normali è furnisce una certa parte di l'energia utilizata da e rinnovabili. fonti d'energia, hè fattu ubligatoriu u 1 di ghjennaghju, gradualmente.

U regulamentu hè statu preparatu cù a mudificazione di u Regolamentu nantu à u Rendimentu Energeticu in l'Edifizii in u scopu di l'obiettivu di Turchia di "2053 edifici netti di emissioni zero".

Dunque, da u 1 di ghjennaghju di u 2023, tutti l'edifizii cù una superficie di custruzzione tutale di più di 5 mila metri quadrati in un pacchettu seranu custruiti cù una classa minima di rendiment energeticu "B". Inoltre, questi edifici duveranu scuntrà almenu 5 per centu di l'energia chì utilizanu da fonti d'energia rinnuvevuli cum'è pannelli di energia solare, energia eolica è pompe di calore.

I valori d'insulazione termale di i finestri seranu migliurati

Cù l'aumentu di u rendiment energeticu minimu di questi edifici da "C" à "B", u gruixu di i materiali d'insulazione utilizati in l'insulazione termale deve esse aumentatu da almenu 2 centimetri. In questu cuntestu, i grossi minimi di materiale d'insulazione termale aumenteranu da 5 centimetri à 7-8 centimetri in Istanbul, è da 6 centimetri à 8-9 centimetri in Ankara. Inoltre, i valori d'insulazione termale di i finestri seranu migliurati.

In questu modu, serà assicuratu chì l'edificazioni cunsumu 25 per centu menu energia in media senza deteriorate e cundizioni di cunfortu termale.

10 miliardi di lire seranu ridotti annu in a fattura d'importazione d'energia di Turchia

Sicondu u regulamentu, da u 1 di ghjennaghju di u 2023, licenze ùn saranu micca emesse per l'edificazioni chì i so prughjetti ùn sò micca preparati in modu adattatu.

Da u 1 di ghjennaghju di u 2025, hè statu ancu ubligatoriu di estenderlu à tutti l'edificazioni più di 2 mila metri quadrati è di furnisce almenu u 10 per centu di l'energia utilizata da fonti d'energia rinnuvevuli.

Cù a custruzzione di l'edifizii in cunfurmità cù queste cundizioni dopu à 2023, hè u scopu di riduce a fattura d'importazione di l'energia di Turchia da 10 miliardi di lire annu, è da 2025, a diminuzione annuale hè prevista per ghjunghje à 15 miliardi di lire.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*