Modificazione di u Regolamentu nantu à a Demolizione di l'Edifici

Modificazione di u Regolamentu nantu à a Demolizione di l'Edifici
Modificazione di u Regolamentu nantu à a Demolizione di l'Edifici

U "Regolamentu chì Modifica u Regolamentu nantu à a Demolizione di l'Edifizii" preparatu da u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu hè statu publicatu in a Gazzetta Ufficiale di u 21 dicembre 2022 è hè entrata in vigore. Per quessa, sò stati determinati i principii di u prucessu di transizione in quantu à i sistemi chì ponu esse aduprati per suppressione a polvera generata durante a demolizione di l'edificiu. I sistemi di suppressione di polveri cù rapporti di prova adattati ottenuti da istituzioni accreditate seranu aduprati in operazioni di demolizione di custruzzione finu à a fine di u 2023. Cusì, finu à chì i sistemi di suppressione di polvera certificati diventanu generalizati, i pussibuli prublemi in u prezzu di l'equipaggiu è l'approvvigionamentu seranu prevenuti, è e misure ambientali da piglià contr'à a polvera generata in i prucessi di demolizione seranu realizate senza interruzzione.

A mudificazione fatta in u Regolamentu nantu à a Demolizione di l'Edifici hè entrata in vigore da esse publicata in a Gazzetta Ufficiale di u 21 dicembre 2022. Cù a mudificazione fatta, sò stati determinati i principii di quali sistemi ponu esse aduprati per suppressione a polvera chì si trova durante a demolizione di l'edificiu.

In a dichjarazione fatta da u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, hè statu dichjaratu chì in u Regolamentu nantu à a Demolizione di l'Edifici, chì hè entrata in vigore l'1 di lugliu 2022, l'usu di sistemi di suppressione di polvera certificati TSE in i travaglii di demolizione ubligatoriu è i principii di implementazione di u prucessu di transizione sò determinati in cunfurmità cù e richieste di u settore.

In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì, per via di e richieste di l'industria, i sistemi di suppressione di polvera prudutti è certificati in u locu ùn sò micca abbastanza diffusi per serve cù 81 cità, è perchè i prucessi di prova è certificazione di l'equipaggiu in TSE piglianu un certu tempu. tempu, un accordu alternativu hè ghjuntu per i prublemi sperimentati in l'offerta di u mercatu.

"I principii riguardanti i sistemi chì ponu esse aduprati per suppressione a polvera generata durante a demolizione di l'edificiu sò stati determinati"

In a dichjarazione di u Ministeru, chì hà dichjaratu chì un articulu di transizione hè statu aghjuntu à u Regolamentu nantu à a Demolizione di l'Edifici, l'infurmazioni seguenti sò state incluse:

"I sistemi di suppressione di polveri chì rispettanu i standard europei o altri standard accettati internaziunali o chì anu un rapportu di prova adattatu ottenutu da una istituzione accreditata secondu u Standard TS 13883 sò stati abilitati per esse utilizati in i prucessi di demolizione di l'edificazioni finu à a fine di u prossimu 2023. Cusì, finu à chì i sistemi di suppressione di polvera certificati diventanu generalizati, i pussibuli prublemi in i prezzi di l'equipaggiu è l'approvvigionamentu seranu prevenuti, è e misure ambientali da piglià contr'à a polvera generata in i prucessi di demolizione seranu realizate senza interruzzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*