U libru "Tastes of the Bosphorus" hè statu lanciatu

Bogazicinin Tastes Book Lanciatu
U libru "Tastes of the Bosphorus" hè statu lanciatu

"Tastes of the Bosphorus", scrittu da i famosi Chefs Ömür Akkor è Zennup Pınar Çakmakcı, chì anu numerosi premii in u mondu gastronomicu di l'Unione di i Municipalità di u Bosforu; Hà trasfurmatu u patrimoniu culturale di u Bosforu, chì dura dapoi seculi, in un travagliu orientatu à u gustu.

U travagliu, chì hè preparatu in u turcu è l'inglese, furnisce una larga infurmazione nantu à i stili di pesca di pesci è quale pisci serà cunsumatu in quale mese. U travagliu, chì include ricetti spiciali per ognuna di i pesci di u Bosforu, include ancu e ricette di i piatti cotti in i palazzi, facendu una cuntribuzione unica à a storia culturale di Istanbul è u Bosforu.

A riunione speciale, assistita da u sindaco di Üsküdar Hilmi Türkmen, chì hè u presidente di l'Unione di i Municipalità di u Bosforu di Istanbul, u sindaco di Beykoz Murat Aydın, u sindaco di Fatih M. Ergün Turan è u rappresentante di l'Unione di l'IMM, hà fattu in Üsküdar Nevmekan Sahil.

Hilmi Türkmen, u termine presidente di l'Unione di i Municipalità di u Bosforu di Istanbul è u sindaco di Üsküdar, hà dettu chì u studiu hè più cà un libru di cucina:

"U libru Tastes of the Bosphorus hè un travagliu speciale. Hè un bellu travagliu preparatu inseme da u Chef Ömür Akkor è Pınar Çakmakçı, chì tutti sapemu bè è u nostru presidente hà recentemente presentatu u so premiu trà i premii di cultura è arte in Turchia. Stu libru ùn hè micca un libru di cucina. In fatti, stu libru hè un libru di storia, un travagliu sociologicu, un modu di vita, è un travagliu impurtante, una risorsa impurtante chì onora a ricchezza di Istanbul. Ùn deve esse vistu solu cum'è un libru di cucina ".

Hilmi Türkmen hà dichjaratu chì a cultura alimentaria di u Bosforu hè assai ricca:

"Stu strettu hà a so propria cultura, stile di vita è ricchezza unichi. Per mette in luce sta ricchezza, avemu tutti i duveri impurtanti. Ma cum'è l'Unione di i Municipalità di u Bosforu, pensu chì a più grande rispunsabilità hè a nostra. Cum'è cumune di distrittu nantu à u Bosforu, avemu da sparte sta bellezza cù u nostru populu. A cultura di pisci in u Bosforu, u modu di pesca, in quale regione, in quale distrittu, chì pesci sò? A manera chì sti pesci sò cotti, a stagione. A cultura di u trasportu nantu à u Bosforu, i palazzi è i palazzi in i distretti nantu à u Bosforu sò tutti i valori è a ricchezza diffirenti. Ma, sfurtunatamenti, ùn hè statu fattu finu à avà un travagliu chì trasformerà stu valore in un’opera d’arte cullettiva, per dì cusì. Noi, cum'è l'Unione di i Municipi di u Bosforu, simu à u vostru serviziu cun un studiu chì forse cumprirà a lacuna in questa zona. Ùn aghju micca dubbitu chì stu libru serà un libru di lettone per i pulitici, l'esperti in gastronomia, i prufessori, i citadini chì vivenu in Istanbul, è più impurtante, per i belli ghjovani di stu bellu paese, cum'è un travagliu di fonte impurtante chì si cuncentra sia in u passatu. è u futuru di u Bosforu. U nostru caru amicu Ömür Akkor è Pınar Çakmakçı, chì anu cuntribuitu à a preparazione di stu libru, sò storichi culturali è persone culturali impurtanti. Li ringraziu per a so pace ".

À u lanciamentu, i famosi chefs Ömür Akkor è Zennup Pınar Çakmakçı anu presentatu u so libru "Bosphorus Tastes" nantu à a cultura alimentaria di u Bosforu cù una presentazione speciale nantu à una grande tavola.

U capu Ömür Akkor hà parlatu di una tradizione pocu cunnisciuta in quantu à a perla di a gola, u pesciu blu:

'' U pesciu turchinu hè u pesciu più bellu è di qualità di u Bosforu. In u passatu, vanu à u Bòsforu in barche speciale è ancu truvaru barbecue nantu à e barche. U pesciu turchinu ùn saria micca guardatu cusì è poi u portanu à e case è à i risturanti. Immediatamente dopu esse pigliatu, hè stata pulita è barbecue è manghjatu quì. Qualchissia chì vulia stringhje un limonu sguassate u limonu da un arbulu nantu à a riva è sprime nantu à ellu. In altri palori, u bluefish hè manghjatu immediatamenti nantu à a barca o nantu à a barca nantu à a gola è hè stata cunsumata in a so forma più fresca. ''

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*