Brema è Izmir Collaboraranu in Energia Pulita è Agriculture

Brema è Izmir Cullaburanu nantu à l'Energia Pulita è l'Agricultura
Brema è Izmir Collaboraranu in Energia Pulita è Agriculture

Sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, chì hà assistitu à a riunione di l'imprese di u Forum Economicu di Brema-İzmir tenuta in Brema, Germania per a seconda volta Tunç SoyerEllu disse chì anu fattu passi impurtanti versu a cooperazione in energia pulita è agricultura.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà participatu à u 2u Forum di l'Ecunumia Bremen-Izmir Business People Meeting, urganizatu in partenariatu cù l'Associazione Mundiale di Izmir (DİDER) è a Municipalità Metropolitana di Izmir, in l'anniversariu di Brema è Izmir chì sò diventate cità sorelle. A riunione tenuta à a Casa di a Scienza di Brema Tunç Soyer, Sindaco di Brema, Dr. Hè cuminciatu cù i discorsi di apertura di Andreas Bovenschulte è DİDER Bremen Office Head Ali Eliş.

In u so discorsu, u presidente hà toccu l'impurtanza di a cooperazione interurbana in tematiche cum'è start-ups, energie rinnuvevuli, agricultura sustinibili è alimentazione. Tunç SoyerHà enfatizatu chì Izmir hà un rolu di primura in questi trè spazii. U capu di l'Uffiziu di DİDER Bremen, Ali Eliş, hà dettu ch'elli eranu decisi à unisce u mondu cummerciale di e duie cità.

Più di 50 cumpagnie in trè campi anu assistitu à u foru, induve l'energia rinnuvevuli, l'iniziu, l'agricultura sustenibile è i prublemi alimentari sò stati discututi. L'idee prudutte sò state sparte cù a presentazione di u presidente di a Càmera di Cummerciu di Brema Edward Dubbers-Albrecht.

Golden Book hè statu firmatu

Presidente dopu à u foru Tunç Soyer è a delegazione accumpagnata hà assistitu à a ricezione in onore di Izmir in u storicu City Hall di Brema, chì hè nantu à a lista di u Patrimoniu Culturale di l'UNESCO.

U sindaco Soyer hà dettu à u Libru d'Oro in u Municipiu di Brema, "Tutti l'avvenimenti, l'attività è i fori trà i nostri populi rinfurzanu e nostre relazioni. Vogliu ringrazià u sindaco Andreas Bovenschulte per avè accoltu cusì calorosamente a nostra delegazione. "Spergu chì inseme creeremu un futuru megliu per u nostru populu", firmò. U quaternu, in quale l'ospiti chì anu visitatu a cità dapoi u 1926 anu scrittu i so brami è pinsamenti, hà a firma di parechje persone, da capi di statu à nomi impurtanti di u mondu di a scienza, u sport è a cultura.

Un accordu di cità fraterna hè statu ancu firmatu trà Gaziemir è Osterholz, dui distretti di Izmir è Bremen, à l'avvenimentu.

Cuscenza, curagiu è sulidarità

A Reception Izmir in a sala storica hà iniziatu cù un cuncertu di musica assai acclamato da artisti di Izmir. Parlendu à a ricezione, u sindaco Soyer hà dettu: "Avemu vistu questu da u mumentu chì avemu ghjuntu. Ci sò più ragioni chì ci uniscenu chè ci dividenu. Avemu valori cumuni in parechji spazii cum'è l'ugualità, a ghjustizia, a libertà, i diritti umani, u rispettu di a natura. In u mondu chì campemu, i guverni dominati da l'omi, autoritarii è populisti cercanu di prevene sti unioni. Avemu bisognu di trè cose. Cuscenza, curagiu è sulidarità. Supereremu tutti l'ostaculi inseme, in tutti i travaglii, manifestazioni è fiere chì faremu. Oghje, dui di i nostri distretti da Izmir è Bremen, Gaziemir è Osterholz, anu firmatu un accordu di cità surella. "U populu di Bremen è Izmir farà assai megliu", disse.

"Si trasforma in output concreti"

Sindaco di Brema, Dr. Andreas Bovenschulte hà dichjaratu chì tali avvenimenti sò assai impurtanti in l'unificazione di e persone è di l'ecunumia di e duie cità è hà dettu: "U foru, u primu di quale hè statu tenutu in Izmir, hè avà diventendu risultati concreti in Bremen. "Questu hè veramente eccitante", disse.

Dichjarà chì anu avutu riunioni assai produttive quandu hè ghjuntu à Izmir in u ghjugnu, u Dr. Andreas Bovenschulte "Vogliu vivamente chì e nostre relazioni cuntinueghjanu cusì. Essa una cità surella hè assai impurtante. In più di a cooperazione ecunomica, avemu è continueremu à avè partenarii nantu à parechji temi. I prugrammi educativi trà e duie cità ghjucanu un rolu impurtante in a riunione di i ghjovani generazioni. U nostru partenariatu hà una dimensione culturale, pulitica è spirituale. Hè assai impurtante chì a Municipalità Metropolitana di Izmir porta a so mostra nantu à l'uguaglianza di genere in Brema. Ci sò stati discussioni assai stimulanti in questu cuntestu. "Ringraziu quelli chì anu cuntribuitu", disse.

Dopu à i discorsi, u spettaculu di Hamdi Akatay è u gruppu di musica Strings Quartet hè statu assai apprezzatu. U spettaculu zeybek di a squadra di Izmir hè stata chjappata di applausi.

A cooperazione trà i porti hè statu discutitu

In u scopu di u prugramma di Germania, una riunione hè stata tenuta induve l'opportunità di cuuperazione trà i porti Izmir è Bremen sò stati discututi. A riunione hè stata assistita da u Vicepresidentu per l'Affari Accademici di l'Università di Scienze Applicate di Brema Prof. Dr. Hè cuminciatu cù a presentazione di Thomas Pawlik. Yusuf Öztürk, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Izmir Chamber of Shipping, spiegò u travagliu in Izmir è risponde à e dumande. Stefan Farber, Capu di l'Unità di Sviluppu è Innuvazione di u Portu di Brema, hà parlatu di u so travagliu nantu à a neutralità climatica è i porti intelligenti.
À a riunione, u duttore Capu di l'Unità di l'Ecunumia è a Logistica Portu da u Ministeru di Scienza è Porti di Bremen. Iven Kramer è Svetlin Ivanov da Bremen Cargo Distribution Center anu participatu ancu. Dopu à a riunione, i funzionari di l'università ci anu mostratu intornu à u stabilimentu di furmazione di simulatore di nave.

Quale hè in a delegazione ?

In u prugramma di Germania; Ministru Tunç Soyer è u presidente di l'Unione Köy-Koop İzmir Neptün Soyer, membru di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di İzmir, u presidente di a Cummissione per l'uguaglianza di genere, u presidente di u cunsigliu municipale di İzmir Nilay Kökkılınç, u direttore generale di TARKEM Sergenç İneler, u direttore generale di a Fundazione İzmir Deniz Karaca, u presidente İMEAK Branch Chamber of Shipping .İzmir. Öztürk, İZTARIM General Manager Murat Onkardeşler, İZENERJİ President Board Ercan Türkoğlu, İZFAŞ Coordinatore di Fiere Batuhan Alpaydın, İzmir Metropolitan Municipality Mayor Advisor Ruhisu Can Al è i burocrati di Izmir Metropolitan Municipality.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*