Studi UNESCO di Izmir discututi in Brema

Studi UNESCO di Izmir sò stati discututi in Brema
Studi UNESCO di Izmir discututi in Brema

U terzu ghjornu di a visita di a Municipalità Metropolitana di Izmir è a so delegazione chì l'accompagna in Brema, Germania, in u scopu di e cità sorelle, hè stata una reunione cù u Turismu di Brema è a Gestione di u Site Unesco. Durante a riunione, u prucessu di candidatura UNESCO di Izmir Historical Port City hè statu evaluatu.

Durante a visita di a Municipalità Metropolitana di Izmir è a so delegazione chì l'accompagna in Brema, in Germania, in u scopu di e cità sorelle, hè stata una reunione cù u Turismu di Brema è a Gestione di u Site Unesco. Turismu è turismu di Izmir à a riunione assistita da un membru di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Izmir è u presidente di a Cummissione di l'Uguaglianza di Genere, u presidente di u Cunsigliu Municipale di Izmir Nilay Kökkılınç, u Capu di u Dipartimentu di Relazioni Estere è Turismu di a Municipalità Metropolitana Gökçe Başkaya, Direttore di filiale di Relazioni Estere Semin Solak è Direttore Generale di a Fundazione Izmir Deniz Karaca Una presentazione hè stata fatta nantu à i siti UNESCO. Dopu, sò stati valutati pussibuli opportunità di cooperazione cù a cità sorella di Brema è u prucessu di candidatura à l'UNESCO di Izmir Historical Port City.

Priorità di l'impieghi per e donne

A delegazione Izmir hà scontru cù l'Uffiziu ZGF per a Realizazione di l'Uguaglianza di Diritti per e Donne in quantu à l'attività di uguaglianza di genere. Sözcü Hà scontru ancu cù a so deputata Katharina Kunze è u capu di u Dipartimentu di l'Affari Esterni di a cità di Brema, Anette Lang. Duranti a visita, hè statu discutitu chì ci hè una mancanza di persunale qualificatu in Germania è e pussibilità di cuuperazione cù Izmir, in particulare dà priorità à e donne in questu sensu. Inoltre, u scambiu di persunale mutuale trà e municipalità è l'applicazioni cumuni per i prughjetti di cuncessione di l'UE sò stati discututi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*