Strada di u Brasil hè apertu

Strada di u Brasil hè apertu
Strada di u Brasil hè apertu

Dr in Alsancak. A seccione induve Mustafa Enver Bey Street si intersecta cù Cumhuriyet Boulevard hè stata chjamata Brazil Street per rinfurzà e relazioni trà i dui paesi. Parlendu à a ceremonia, u vice-sindacu di a municipalità metropolitana di İzmir Mustafa Özuslu hà dettu: "Ci hè una strada turca in Brasile. Cridemu chì stu passu fattu da İzmir serà un ponte trà u Brasile è a Turchia, unu di i paesi più impurtanti in u mondu ".

Cù a decisione presa da u Cunsigliu Municipale Metropolitana di Izmir, Dr. A seccione di 64 metri accantu à Kordon Orduevi, in u latu di u mare induve Mustafa Enver Bey Street taglia Cumhuriyet Boulevard, hè stata chjamata "Brazil Street". A strada, riurganizata da a Municipalità Metropolitana, hè u Vice Sindaco di Izmir, Mustafa Özuslu, l'Ambasciadore brasilianu Carlos Martins Ceglia, u Cunsigliu Onorariu brasilianu Tamer Bozoklar, u Consultore Onorariu brasilianu Ali Kemal Atçeken, u Segretariu Generale Vice-Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir Barış Karcı, Cunsigliu di u presidente Onur Eryüce è hè stata aperta cù una cerimonia da un gruppu di invitati.

Stu passu serà un ponte trà i dui paesi

U vice-sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Mustafa Özuslu, hà dettu: "Hè un piacè per noi di chjamà a strada più impurtante di İzmir dopu à u Brasile per via di a so funzione è di a so situazione. Ci hè una strada turca in Brasile. Cridemu chì stu passu fattu da İzmir serà un ponte trà u Brasile è a Turchia, unu di i paesi più impurtanti in u mondu ".

Turkey Street hè presente in Sao Paulo da 83 anni

L'ambasciadore brasilianu Carlos Martins Ceglia hà dettu: "Questa cerimonia impurtante hè un avvenimentu chì riunisce u Brasile è a Turchia. U Brasile è a Turchia sò luntanu da l'altri cum'è paesi, ma anu amici storici da u periodu imperiale. Avemu a cooperazione in campi cum'è l'ecunumia, u cummerciu è a pulitica. U nomu di sta strada aumenterà ancu a so cooperazione. Ci hè ancu una strada di Turchia in Sou Paulo per 83 anni ", disse.

E relazioni cù u Brasile si rafforzeranu

Tamer Bozoklar, Consul Onorariu di u Brasile in Izmir, hà manifestatu a so eccitazione à vede u prugressu di a cooperazione trà dui paesi amiche è fraterni è hà dettu: "L'annu in cui simu hè un annu impurtante per u Brasile. Celebrendu u 200 anniversariu di l'indipendenza di u Brasil. Più precisamente, u 100 anniversariu di a fundazione di a Republica serà celebratu in Turchia. Inoltre, a nostra cità São Paulo, chì hè surella di Izmir, hè ancu diventata un simbulu d'amicizia. Spergu chì questi passi seranu impurtanti in u sviluppu di relazioni cummerciale mutuale ".

A nomina hè stata fatta in cunfurmità cù u regulamentu di u Ministeru di l'Interior.

Dr. A parte di a strada Mustafa Enver Bey à u latu di u mare induve attraversa Cumhuriyet Boulevard hè in linea cù u Regolamentu di u Ministeru di l'Interior nantu à l'indirizzu è a numerazione, in cunfurmità cù a disposizione "Se una strada o viale s'intersece cù una altra strada, a fruntiera deve esse terminatu quì è u restu deve esse definitu cù un nome diversu". hè statu rinominatu.

L'ambasciadore brasilianu Carlos Martins Ceglia, sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç SoyerU 19 di ghjennaghju di u 2022, in Sao Paulo, a dumanda chì "RuaTurquia" (Strada Turchia) hè situata in unu di i quartieri più prestigiosi di a cità è chì "una strada in Izmir sia chjamata dopu u Brasile" in u quadru di u 200. A celebrazione di l'anniversariu di l'indipendenza di u Brasile hè stata accolta positivamente. A decisione parlamentaria presa in questa direzzione hè stata appruvata da u Guvernatore di Izmir è u Ministeru di l'Affari Esteri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*