Premiu à i Fotografi classificati in u Concorsu Internaziunale di Fotografia di Bursa

Premiu à i Fotografi classificati in Bursa International Photography Competition
Premiu à i Fotografi classificati in u Concorsu Internaziunale di Fotografia di Bursa

I fotografi chì vincenu a Cumpetizione Internaziunale di Fotografia organizata da a Municipalità Metropolitana di Bursa in u scopu di l'avvenimenti di a Capitale Mondiale di a Cultura Turca anu ricevutu i so premii.

A cerimonia di premiazione di u Concursu Internaziunale di Fotografia urganizata da i paesi membri di l'Organizazione Internaziunale di a Cultura Turca (TURKSOY) cù u scopu di documentà l'aspetti cumuni di a cultura è l'arti turchi per via di a fotografia, rinfurzendu l'unità è a fratellanza di u populu turcu, è Trasferimentu di a cultura turca cumuna à e generazioni future, hè stata in u Centru di Cungressu è Cultura di Atatürk. Un totale di 1799 ritratti hà participatu à a cumpetizione, chì era custituita da duie parte: a categuria digitale è a categuria drone. Mentre 82 ritratti sò stati premiati, 64 ritratti sò stati ritenuti degni di mostra.

"Avemu avutu l'uppurtunità di presentà a nostra Bursa"

Parlendu à a cerimonia di premiazione di u Concorsu Internaziunale di Fotografia, u sindaco di a municipalità metropolitana Alinur Aktaş hà nutatu chì anu fattu Bursa u core di u mondu turcu è chì anu realizatu belli opere chì resteranu in i ricordi per parechji anni. U sindaco Aktaş hà dettu: "Avemu fattu belli avvenimenti per rinfurzà a fratellanza di i Turchi in diverse geografie. Avemu avutu l'uppurtunità di presentà a nostra Bursa. U nostru cuncorsu di fotografia, chì avemu tenutu questu annu cum'è a Capitale Culturale di u Munnu Turcu, hè ancu cunclusu. Vogliu ringrazià tutti i vuluntarii di fotografia chì anu participatu à a nostra cumpetizione, induve sò stati sottumessi travaglii preziosi. Felicita i nostri participanti premiati. Avà u nostru tìtulu di Capitale Culturale di u Munnu Turcu va à u nostru amatu Azerbaijan, Shusha. "Supporteremu l'Azerbaijan è sta unità continuerà à aumentà", disse.

U presidente di l'Associazione d'Arte di Fotografia di Bursa, Serpil Yavaş, hà ancu ringraziatu u sindaco Aktaş, chì sustene sempre quelli chì amanu a fotografia cù tali avvenimenti. Yavaş hà felicitatu l'autori chì anu successu.

Dopu à i discorsi, i vincitori di a categuria Digital, Alaattin Şenol, u sicondu Gürsel Egemen Ergin è u terzu, Hamdi Şahin, è i vincitori di a categuria Drone, İlyas Malçok, u sicondu, Gülin Yiğiter è u terzu, İsmail Hakkı Yalçın, hà ricevutu a so menzione d'onore è i premii speciali speciali da e mani di u sindaco Aktaş è i membri di u protocolu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*