L'Academia Smart City hè stata lanciata in Bursa

L'Accademia Smart City in Bursa hè stata purtata à a vita
L'Academia Smart City hè stata lanciata in Bursa

A Municipalità Metropolitana, chì cuntinueghja i so studii di urbanismu intelligente à piena velocità per implementà l'innuvazioni purtate da a tecnulugia in a vita di ogni ghjornu in Bursa, hà lanciatu l'"Smart City Academy" per sensibilizà è annunzià l'applicazioni à grandi masse.

A Municipalità Metropolitana di Bursa, chì hè stata a prima cumuna à stabilisce u Dipartimentu di l'Urbanismu Intelligente è l'Innuvazione in Turchia è hà ricevutu un sustenimentu in u scopu di u "Città Globali di u Programma di u Futuru" di u Ministeru di l'Affari Esteri è u Sviluppu di u Regnu Unitu per u so travagliu in stu campu, hà avà stabilitu l'Academia Smart City. 'Chì hè l'urbanismu intelligente?', 'Esempii da Turchia è u mondu sanu', 'Trasformazione digitale', 'Blockchain', 'Cosa hè u big data?', 'Cosa hè l'urbanismu intelligente?', 'Chì hè l'urbanismu intelligente?', 'Chì hè big data?', 'Chì hè l'urbanismu intelligente?', 'Esempii di Turchia è di u mondu', 'In u prugramma chì deve esse urganizatu à intervalli regulari da a Municipalità Metropolitana, chì cuntinueghja i so sforzi di trasfurmazioni in una cità intelligente senza. Sughjetti cum'è "Cumu hè a raccolta di dati?", "L'impurtanza di e dati in a gestione di a cità intelligente, a cullizzioni, l'interpretazione, a trasfurmazioni in prughjetti è idee" sò stati inclusi.

A riunione introduttiva di l'Academia Smart City tenuta in u Centru Culturale di u Cungressu Merinos Atatürk hà assistitu da u presidente di l'Academia Next Prof., chì face parte di u gruppu fundatore di l'Università Bilgi. Dr. Hè statu tenutu cù a participazione di Levent Erdem. Parlendu à l'apertura, u sindaco di a municipalità metropolitana, Murat Demir, hà dettu chì ùn vedenu micca i studii di cità intelligenti cum'è "a recurrenza di a tecnulugia in tutti i campi di a vita". Dichjarà ch'elli, inseme cù tutti i stakeholders, in particulare l'amministrazione di a cità, mette in risaltu l'approcciu orientatu à l'omu cum'è a ragione, u sensu cumunu, a sensibilità è a cumpassione, Murat Demir hà dichjaratu ch'elli cunsidereghjanu a tecnulugia cum'è un strumentu impurtante chì "abbraccia a storia, rinnuvà constantemente è abbellisce. , è aumenta u standard di vita ". Dichjarà chì anu creatu i so propri punti di cità intelligenti, Demir hà dettu: "Avemu determinatu e strategie di cità intelligenti chì sustenenu a nostra visione inseme cù i nostri attori. Adutemu un approcciu di cità intelligente induve a tecnulugia permea "ogni aspettu di a nostra vita". Sta struttura hà da travaglià integrata cù u "Centru Smart Urbanism è Innuvazione", chì apreremu prestu. I studienti chì anu interessatu in u campu di a cità intelligente, ansiosi d'amparà è di capiscenu, è tutti i nostri stakeholder puderanu participà. Inseme à parechje furmazioni cum'è u pensamentu orientatu à u disignu, u mudellu di pruposta di valore, a gestione di dati, prestu implementeremu u prugramma di furmazione di sviluppatori di software in l'Academia Smart City. "Spergu chì l'accademia serà benefica per a nostra cità", disse.

U prossimu presidente di l'Accademia Prof. Dr. Levent Erdem hà sottolineatu chì sò in un periodu basatu nantu à a velocità, micca in u tempu. Dichjarà chì, à u cuntrariu di u corpu umanu, a vita hà acceleratu assai, Erdem hà dichjaratu chì sta velocità aumenterà ancu più in i prossimi 10 anni. Dichjarà chì a ghjente pensa sempre cù i valori di u XXu seculu, Erdem hà dettu chì da avà, i prudutti resistenti à a velocità ponu esse longu. Dendu esempi di urbanismu intelligente, Erdem hà dettu chì u prugramma aghjunghjera valore à Bursa.

À a fine di u prugramma, assistitu da vicerettori universitari, decani è studenti, u vice-sindaco Murat Demir è u secretariu generale di a municipalità metropolitana, Ulaş Akhan, anu prisentatu u Prof. Dr. Un rigalu hè statu prisentatu à Levent Erdem.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*